[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
potwierdzam te slowaEagleOne pisze:Trzeba zalozyc w Twoim wypadku 2 diodki na przewody od świateł drogowych żeby napiecie nie cofało sie na światła mijania, xenony. Przetwornica nie padnie, ale moga sie tranzystory spalic.rysiekj pisze:Ja mam moduł wstawiony bez diody, ale mam ksenony mijania a długie na H7. Efekt jest taki, że na dziennych świeci mi na 30% lampka kontrolna z długich i muszę pamiętać aby przełącznika z długich nie zostawić w położeniu długie, bo błyskają mi ksenony, co może się zakoĂączyć zgonem przetwornicy.
Ale lampka jest nawet cool bo wiem, że dzienne wzeszły.
http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&sea ... rameters=1
Po prostu A6 wczesniejsze nie miały przekaźników na światła drogowe i stąd taki efekt. Od diody nie bedzie pozaru...
Przy okazjii EagleOne, dzieki za wieczorna pomoc oraz cierpliwosc w montowaniu modulu - wszystko chodzi idealnie
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Zarąbiście wykoncypowałeś to z postojówkami.lgorek pisze:ja w swoich bixenonach zastosowalem przekaźnik polprzewodnikowy calosc opisane co i jak w temacie o bixenonie w moim podpisie.
ÂŻe też na to nie wpadłem nie musiałbym prowadzić dodatkowego kabla do lampy.
Ja odseparowałem przesłonę na zwykłym małym przekaźniku montażowym - działa rok bez problemów i nic się niepotrzebnie nie grzeje.
Prośba
Mam prośbę, jeżeli ktoś kiedyś zakupi od nas jeszcze moduł, proszę aby normalnie zamontował go pod maską.
Obok bezpieczników jest dość elegancko, ale jak ktoś dobrze nie zna schematu elektrycznego swojego auta to może po prostu się zagmatwać. Głównie chodzi o to że kiedy manetkę od drogowych przez przypadek przy pracy modułu popchnie się do tyłu tak jakby załączyć drogowe na stałe to wtedy moduł może po prostu się przeciążyć, dlatego sugerujemy założenie diodek by napięcie nie wracało się na światła mijania w takiej sytuacji. Pod maską elegancko widać które przewody idą na drogowe i jak założyć diodę prostowniczą w prosty sposób.
Proszę o to ponieważ obok bezpieczników nawet jeśli zamontuje się diodę to musi ktoś na 100% wiedzieć że w tym miejscu i na tym przewodzie będzie prawidłowo bo tam tak idealnie nie widać czy ten przewód idzie z reflektora, czy do reflektora czy jeszcze gdzieś.
Obok bezpieczników jest dość elegancko, ale jak ktoś dobrze nie zna schematu elektrycznego swojego auta to może po prostu się zagmatwać. Głównie chodzi o to że kiedy manetkę od drogowych przez przypadek przy pracy modułu popchnie się do tyłu tak jakby załączyć drogowe na stałe to wtedy moduł może po prostu się przeciążyć, dlatego sugerujemy założenie diodek by napięcie nie wracało się na światła mijania w takiej sytuacji. Pod maską elegancko widać które przewody idą na drogowe i jak założyć diodę prostowniczą w prosty sposób.
Proszę o to ponieważ obok bezpieczników nawet jeśli zamontuje się diodę to musi ktoś na 100% wiedzieć że w tym miejscu i na tym przewodzie będzie prawidłowo bo tam tak idealnie nie widać czy ten przewód idzie z reflektora, czy do reflektora czy jeszcze gdzieś.
Re: Prośba
WitamEagleOne pisze:Mam prośbę, jeżeli ktoś kiedyś zakupi od nas jeszcze moduł, proszę aby normalnie zamontował go pod maską.
Obok bezpieczników jest dość elegancko, ale jak ktoś dobrze nie zna schematu elektrycznego swojego auta to może po prostu się zagmatwać. Głównie chodzi o to że kiedy manetkę od drogowych przez przypadek przy pracy modułu popchnie się do tyłu tak jakby załączyć drogowe na stałe to wtedy moduł może po prostu się przeciążyć, dlatego sugerujemy założenie diodek by napięcie nie wracało się na światła mijania w takiej sytuacji. Pod maską elegancko widać które przewody idą na drogowe i jak założyć diodę prostowniczą w prosty sposób.
Proszę o to ponieważ obok bezpieczników nawet jeśli zamontuje się diodę to musi ktoś na 100% wiedzieć że w tym miejscu i na tym przewodzie będzie prawidłowo bo tam tak idealnie nie widać czy ten przewód idzie z reflektora, czy do reflektora czy jeszcze gdzieś.
Mam moduł Proeltec wszystko działało dobrze jak przez przypadek machneło się ręką i manetka poszła do przodu. Spaliło to bezpieczenik a moduł po wymianie bezpiecznika też nie chciał działać jak należy. Po kontakcie z serwisem okazało się że w pudełku nie było diod zabezpieczających dlatego odesłałęm i czekam na niego bo jest to bardzo duża wygoda. Dobrze jakby było gdzieś opisane jak podłączyć poszczególne modele samochodów.
Moduł Proeltec DRL pierwsza klasa
Czesc
Niestety problem z diodkami (tj. brakiem przekaznikow na drogowe - cofaniem sie napiecia na mijania) wystepuje jedynie w passacie i A6
Ale od dziś mamy nowy model modułu z czujnikiem temperatury. Nie dopusci do przeciazenia modułu.
Ale od dziś mamy nowy model modułu z czujnikiem temperatury. Nie dopusci do przeciazenia modułu.
Re: Czesc
Czy możliwe jest iż dostanę już wersję z czujnikiem temperatury czy mod-101 tylko naprawiony ?EagleOne pisze:Niestety problem z diodkami (tj. brakiem przekaznikow na drogowe - cofaniem sie napiecia na mijania) wystepuje jedynie w passacie i A6
Ale od dziś mamy nowy model modułu z czujnikiem temperatury. Nie dopusci do przeciazenia modułu.
mwx pisze:Hej, no ale nie moze tak być, ze dajesz sygnał świetlny (mrugasz długimi) albo haczysz ręką manetkę i leci dym.rysiekj pisze: Jak się człowiek przyzwyczai nie ma problemu.
Ogarnij to jakoś porządnie, bo to nie jest bezpieczne.
Nie wiem jaki moduł masz, ja jakiś za 40 zł z ogłoszenia. U mnie trzeba zostawic manetkę na dobre 15 minut zeby poleciał bezpiecznik, więc z mrugnięciem światłami nie ma absolutnie problemu.
ÂŻona mi dwa razy wypaliła bezpiecznik, bo czasami jak używa kierunkowskazu to pchnie manetkę i zostawi. Ale wymieniłem bezpiecznik i dalej to działa bez problemów.
pozdrowionka Rysiek
:)
Po pierwsze moduły za 40zł nie mają bezpieczników.
Po drugie nie wszystkie modele A6 nie miały przekaźników na drogowe.
Po trzecie w moduł za 40 zł nikt nie wkłada tranzystorów mogących uciągnąć 4 żarówki bo takie tranzystory dwa przekroczyłyby 40zł i to grubo, więc 15 min.... to czas nierealny.
Po czwarte przełączniki za ok 40zł po prostu łączą najczesciej żarówki w szereg i nie ma możliwości w ten sposób przegrzania czegokolwiek i ..... jeżeli ktoś ma Bi-xenon.... 15 ok, ale na mrugającej przetwornicy. Bo gdyby zamiast xenonu były normalne żarówki... to 1 min. MAx
Po drugie nie wszystkie modele A6 nie miały przekaźników na drogowe.
Po trzecie w moduł za 40 zł nikt nie wkłada tranzystorów mogących uciągnąć 4 żarówki bo takie tranzystory dwa przekroczyłyby 40zł i to grubo, więc 15 min.... to czas nierealny.
Po czwarte przełączniki za ok 40zł po prostu łączą najczesciej żarówki w szereg i nie ma możliwości w ten sposób przegrzania czegokolwiek i ..... jeżeli ktoś ma Bi-xenon.... 15 ok, ale na mrugającej przetwornicy. Bo gdyby zamiast xenonu były normalne żarówki... to 1 min. MAx
Re: :)
Bezpiecznik sam dołożyłem, a użytkuję moduł od listopada. Jak znajdę link, gdzie to kupiłem podeślę. Kosztował dokładnie 40 zeta. Jest bezawaryjny, zrobię Ci zdjęcie płytki, bo mam jeszcze jeden taki.EagleOne pisze:Po pierwsze moduły za 40zł nie mają bezpieczników.
[ Dodano: 2012-05-31, 14:10 ]
Tu masz:
http://kogiel.za.pl/downloads.php
Z tym , że dodałem bezpiecznik na zasilaniu.
pozdrowionka Rysiek
Re: :)
Nie wiem co ma przekaźnik do tego ? Ja mam przekaźnik na drogowych a i tak w układzie jaki mam, tzn. ksenony mijania i H7 długie, przy przełączeniu na długie, zasilanie utrzymywane jest na mijania.EagleOne pisze:Po drugie nie wszystkie modele A6 nie miały przekaźników na drogowe.
pozdrowionka Rysiek
siemka. ostatnio widziałem sporo samochodów z okrągłymi ledami zamiast halogenów i tak się zastanawiam czy samemu nie założyć.
czy jest jakiś user audiczki na forum który może już wdrożył u siebie takie coś
a z drugiej strony to się tak zastanawiam jak to jest z przepisami, bo halogenów nie można mieć włączonych jeżeli warunki pogodowe są dobre, a te ledy świecą ciut mocniej niż halogeny i są w ich miejscu.
czy jest jakiś user audiczki na forum który może już wdrożył u siebie takie coś
a z drugiej strony to się tak zastanawiam jak to jest z przepisami, bo halogenów nie można mieć włączonych jeżeli warunki pogodowe są dobre, a te ledy świecą ciut mocniej niż halogeny i są w ich miejscu.
Robert Ferrari czeka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga