Rozwiązałeś problem ? Wymieniłem czujnik i błąd powraca dalej
Jeżeli błąd nadal się pojawia, to albo jest uszkodzony czujnik (mało prawdopodowne, chyba że wstawiłeś jakiś 'chiński' wynalazek), albo jest jakiś problem w okablowaniu.
Co możesz zrobić:
- sprawdzić okablowanie:
styk nr 1 czujnika idzie do styku nr 10 w 10stykowym szarym złączu w nogach kierowcy (przewód czarno-niebieski), a dalej do bezpiecznika nr 25. Czyli powinien być na styku 1 sygnał +12V po przekręceniu stacyjki
styk nr 2 czujnika idzie do styku nr 6 w 10stykowym szarym złączu w nogach kierowcy (przewód brązowo-niebieski), a dalej do styku nr 1 w złączu B panelu klimatyzacji
styk nr 3 czujnika idzie do styku nr 4 w 10stykowym szarym złączu w nogach kierowcy (przewód czerwono-zielony), a dalej idzie do przekaźnika 2 stopnia wentylatora (styk 86)
styk nr 4 czujnika idzie do GND pojazdu
Skoro u Ciebie jest błąd w klimatyzacji (diagnostyka) to błąd obejmuje styki 1 i 2 - jak możesz to sprawdź to u siebie ... możesz też zasymulować obecność styku i zewrzeć ze sobą te dwa styki we wtyczce.
PS. Sprawdzałeś poziom czynnika w układzie - moim zdaniem ten błąd może oznaczać zbyt małe ciśnienie w układzie (w końcu takie jest jego ori zastosowanie)