Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0

Silniki wysokoprężne
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 maja 2012, 14:35

Panowie... a może by tak założyć osobny wątek, zebrać ludzi, których dotyczy problem i w jakiś sposób nagłośnić sprawę wadliwych rozrządów np. w TVN TURBO... może to by w jakiś sposób pomogło... <mysli>

Na forum A5 widzę, że mają taki temat dot. nadmiernej konsumpcji oleju w 2.0TFSI...
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 15:00 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 maja 2012, 15:58

Piotruś pisze:ciekawym ilu userów Forum A6 do dzisiaj serwisuje swoje BMK/BPP w ASO i płaci im regularnie krocie za to skrajne lamerstwo ?
Dobre pytanie... <zalamka>

igorw

Post autor: igorw » 18 maja 2012, 18:14

0x4B25A pisze:Na forum A5 widzę, że mają taki temat dot. nadmiernej konsumpcji oleju w 2.0TFSI...
Jak szukałem autka byłem zdecydowany na 2.0 tfsi do A4 i niejeden mechanik odradzał te silniki, potem rozważałem A6 3.2 i usłyszałem że też jest coś "nie halo", kupiłem ten i okazuje się że rozrząd <wnerw>
Oj następne będzie benzynowe Subaru. No albo Superb 3.6 - mam słabość do tego auta.
A jak oleju przybywa to wtryski chyba nie? Czytałem kiedyś o tym.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 maja 2012, 18:31

igorw pisze:A jak oleju przybywa to wtryski chyba nie? Czytałem kiedyś o tym.
Lub problem z gładziami cylindrów, pierścieniami tłoków itp... ;|

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 maja 2012, 20:36

Piotruś pisze:Igorw, w A6 3,2 problemy z rozrządem są jeszcze bardziej pewne niż w 3,0 TDi, także kupujac diesla i tak dokonałeś pewniejszego wyboru .
I w Dieselu nie odpłyną Ci cylindry ... .
Oj już nie obrażaj tak mojego silniczka <rotfl>

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 18 maja 2012, 22:24

U mnie w robocie jest kilka subaryn, min outback 2.5turbo, outback 2.0 D boxer, Impreza 2.0 benzyna i nowy STI. I niestety powiem szczerze, że nawet w STI za 200k pln czujesz sie w porównaniu do audi jak w polo. Jakość materiałów i wykonania to porażka... Dla mnie odpada.

igorw

Post autor: igorw » 18 maja 2012, 23:45

Piotruś, o to mówisz że Multi w Subaru jest ok i można brać? Bo w nowszych Outback widziałem CVT a to chyba właśnie multi?

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 20 maja 2012, 19:58

wracając do tematu <lol>
igorw napisał/a:
fabricjo, nasłuchuj przy odpaleniu zimnego silnika, na pewno usłyszysz jak będzie coś nie tak.
Próbowałem nasłuchiwać jakichś podejrzanych odgłosów podczas odpalania na zimnym jak i na ciepłym i wydaje mi się, że wszystko jest OK.
Tak właściwie to nie wiem na co mam uczulić swoje ucho?
Tak się też zastanawiam czy jeśli silnik jest po tzw wirusie, to czy podnosi to ryzyko wystąpienia opisywanej usterki?

pozdro

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 21 maja 2012, 15:19

Ja miałem virusować swoją w ten piątek i tez chciałem o to zapytać. Niestety ponieważ w sobotę złamałem %^&*# nogę to musi to parę tygodni poczekać.

PS. W takich chwilach szkoda, że nie mam automatu...

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 21 maja 2012, 17:00

No własnie, może wirus negatywnie wpływa na to, że niektóre elementy silnika jednak za bardzo tego nie tolerują, jak np rozrząd.
krawcraf, jak lewa noga to szkoda, że nie ma automatu :)
Z drugiej strony to masz teraz sporo czasu aby czynnie uczestniczyć w dyskusjach na forum <lol>

szybkiego powrotu do zdrowia ;)
pozdro

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 21 maja 2012, 20:26

Dzięki! :) Właśnie niestety lewa noga, tym bardziej przykro. Dla mnie tydzieĂą bez samochodu to horror, nie wiem jak ogarnę te 5 tygodni :) Odnośnie virusa to czytałem w kilku miejscach, że BPP się pięknie kręci. Ja bedę robił w http://ecu-performance.com.pl/ mają dobre opinie i robią naprawdę niezłe fury (Nissany GTR, Porsche Turbo, Bentleye...) więc wiedzą co robią.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 sty 2013, 00:26

a jak ci sie ten twoj silniczek bpp sprawuje bo mam taki sam robiles rozrzad?>

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 06 sty 2013, 16:33

Czesc,

do tej pory moja audica nie sprawiala zadnych problemow, ale poniewaz przebieg jest juz konkretny tj. 188 tys km to wole byc czujny. Autko regularnie serwisowane, mam je od 1.5 roku i kontynuje serwis. W listopadzie zmienialem olej i przy okazji sprawdzilem kilka rzeczy: wtryski ok, pompa wedlug serwsiu bez zarzutu, w zawieszeniu jedynie laczniki stabilizatora do wymiany. Nawet tarcze ocenili na ok 30 tys km, jedynie zwrocili uwage na "przeterminowany" zestaw naprawczy kola.

W czasie jazdy probnej mechanik stwierdzil ze samochod perfect, jest jednak jeden problem ktorego nigdy nie bylo. A serwis twierdzi ze "ten" typ tak ma, i ze to kwestia zuzycia.

Moj samochod glosniej chodzi w czasie jazdy, kiedy przypieszam to na nizszych obrotach wyje/buczy? chodzi poprostu znacznie glosniej niz kiedys i jakby ciezej, najgorsze jest to ze czasami tego objawu nie ma i chodzi cichutko, ale to jedna na 5 jazd. Na postoju silnik chodzi w miare ladnie, odpalnie jak w kazdym audi z tym przebiegiem-3 sek warczy i potem pracuje cicho. Ale w czasie jazdy spadla mu kultura pracy i silnik zaczol troche mrowic, jak go kupilem przy przebiegu 128 tys do tak do 160 tys mimo ze diesel nigdy nie drzal, a teraz juz troche mrowi. Wyraznie czuje jednak to glosniejsze i ciezsze wchodzenie na obroty w czasie jazdy.

Czy macie jakis pomysl zeby to wyeliminowac? I co to moze byc?

Rozrzad raczej odpada bo mechanik sie mu przysluchiwal w serwise przy wymianie oleju, wtryski sprawdzone, olej ok. Silnik wogole nie bierze oleju, pali malo, ale chce cos z tym zrobic.

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 06 sty 2013, 18:14

O skrzyni tez mysle, czy aby nie ustawia czegos nieprawidlowo, chociaz pozornie pracuje bardzo plynnie. Jest jeszcze jeden dziwolag w moim samochodzie, bo inaczej nie moge tego nazwac. Czasami na postoju samochod buczy: po wlaczeniu na N lub P buczenie ustaje, wlaczam R lub D pojawia sie, dodam gazu ustaje. Czesto jak to sie dzieje to pojawia sie zapach "przypieczonego" z tylengo lewego kola. Zastanawia mnie czy w moim aucie prawidlowo odchodzi zacisk. No ale jak zmienialem klocki to stwierdzili ze zaciski sa ok jedynie jarzma sie wyrobily, i ze nie oplaca sie ich wymieniac bo na jedno 500 zl.

Z tym ze zeby bylo weselj bucznie w czasie dodawania gazu a na postaju sa raczej od siebie nie zalezne.

Wiec rozwazam: problem ze skrzynia, problem z zaciskiem, moze jakis problem powietrza w silniku, ewnetualnie prblem temperatury??? Nie zwalalbym jedynie tych dzwiekow na zuzycie, bo czasami silnik pracuje bezobjawowo.

igorw

Post autor: igorw » 06 sty 2013, 22:22

thrill7 pisze:po wlaczeniu na N lub P buczenie ustaje, wlaczam R lub D pojawia sie, dodam gazu ustaje
Zacząłbym od skrzyni...
thrill7 pisze:3 sek warczy i potem pracuje cicho
Nie żebym marudził ale u mnie to jest pół sekundy!
thrill7 pisze:Czesto jak to sie dzieje to pojawia sie zapach "przypieczonego" z tylengo lewego kola.
Może ręczny - podobno czasem się psuje wiązka elektryczna do ręcznego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga