Witam Kolegow!!!
Troche czytalem i zrobilem tak jak mowiliscie Cewki, swiece wymnienione i dalej nie pali na 2 i 4 cylindrze:( Swiece z 2 i 4 sa troche przykopcone , chyba czeka mnie najgorsze zalamka
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 16:10 przez Yogi2503, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy czy bledy te :
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder B
16685 P0301 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16686 P0302 Cylinder #2 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16687 P0303 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16688 P0304 Cylinder #4 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16889 P0305 Cylinder #5 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16890 P0306 Cylinder #6 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
Moga byc spowodowane ta usterka?
18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie D
Myślę że tak.
Przede wszystkim powinieneś uporać się z napięciem aby było odpowiednie.
Czyli sprawdzenie pojemności aku i jakie napięcie podaje alternator.
[quote="grzemo"]Myślę że tak.
Przede wszystkim powinieneś uporać się z napięciem aby było odpowiednie.
Czyli sprawdzenie pojemności aku i jakie napięcie podaje alternator.
Napewno mam problem z napieciem , bo nawet jak wlacze swiatlo w kabinie to nie swieci sie tak jak powinno
( przygasaja) dopiero jak dodam gazu to swieci prawidlowo,to samo jest ze wspomaganiem na wolnych chodzi ciezko dodam gazu lekko
A co do tego bledu o napieciu to wychodzi na to ze albo alternator lub pasek za luzny?? Bo co do akumulatora to watpie zeby byl zly bo to samo sie dzieje jak wlozylem nowa baterie z 2 samochodu .
A i dzieki Grzemo za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 19:52 przez Yogi2503, łącznie zmieniany 1 raz.
Yogi2503 pisze:jak dodam gazu to swieci prawidlowo.
to wskazuje to na alternator.
Weź multimetr i sprawdź napięcie ładowania na klemach akumulatora. Powinno być co najmniej 13.8-13.9V a optymalnie 14.1V na jałowym.
ArKos72 pisze:Więc to moim zdaniem nie jest wina alternatora.
Martwi mnie to ze na niskich obrotach trzesie silnikiem ,przygasa swiatlo i kierownica ciezko chodzi dodam lekko gazu i jest ok hm chyba jutro do elektryka pojade bo cos jest nie tak z tym napieciem