Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ASN 3.0 220 KM] Nie Pali na wszystkich cylindrach ASN (Zał

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

[ ASN 3.0 220 KM] Nie Pali na wszystkich cylindrach ASN (Zał

Post autor: Yogi2503 » 23 kwie 2012, 13:48

Witam Kolegow!!!
Troche czytalem i zrobilem tak jak mowiliscie Cewki, swiece wymnienione i dalej nie pali na 2 i 4 cylindrze:( Swiece z 2 i 4 sa troche przykopcone , chyba czeka mnie najgorsze zalamka :(((
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 16:10 przez Yogi2503, łącznie zmieniany 1 raz.
Yogi

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 kwie 2012, 15:13

Yogi2503, 'najgorsze' czyli?

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 23 kwie 2012, 15:28

0x4B25A pisze:Yogi2503, 'najgorsze' czyli?
wydaje mi sie ze trzeba rozebrac rozebrac silnik a to juz bedzie kosztowne pewnie :(
Yogi

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 kwie 2012, 15:32

Yogi2503, a czy sprawdzałeś kompresję na poszczególnych cylindrach? VAG coś pokazał?

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 23 kwie 2012, 15:40

0x4B25A pisze:Yogi2503, a czy sprawdzałeś kompresję na poszczególnych cylindrach? VAG coś pokazał?
jutro bede wszystko wiedzial :(
Yogi

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 kwie 2012, 15:41

Yogi2503, ok, więc czekam na wieści... i nie smuć się <okok>

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 maja 2012, 14:05

Obrazek Obrazek Obrazek



Koledzy czy bledy te :
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder B
16685 P0301 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16686 P0302 Cylinder #2 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16687 P0303 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16688 P0304 Cylinder #4 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16889 P0305 Cylinder #5 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16890 P0306 Cylinder #6 - wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
Moga byc spowodowane ta usterka?
18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie D

Pomocy !!! :)
Yogi

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 maja 2012, 19:12

Myślę że tak.
Przede wszystkim powinieneś uporać się z napięciem aby było odpowiednie.
Czyli sprawdzenie pojemności aku i jakie napięcie podaje alternator.

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 maja 2012, 19:49

[quote="grzemo"]Myślę że tak.
Przede wszystkim powinieneś uporać się z napięciem aby było odpowiednie.
Czyli sprawdzenie pojemności aku i jakie napięcie podaje alternator.


Napewno mam problem z napieciem , bo nawet jak wlacze swiatlo w kabinie to nie swieci sie tak jak powinno
( przygasaja) dopiero jak dodam gazu to swieci prawidlowo,to samo jest ze wspomaganiem na wolnych chodzi ciezko dodam gazu lekko :(
A co do tego bledu o napieciu to wychodzi na to ze albo alternator lub pasek za luzny?? Bo co do akumulatora to watpie zeby byl zly bo to samo sie dzieje jak wlozylem nowa baterie z 2 samochodu .



A i dzieki Grzemo za zainteresowanie :)
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 19:52 przez Yogi2503, łącznie zmieniany 1 raz.
Yogi

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 07 maja 2012, 19:52

A alternator? Skoro:
Yogi2503 pisze:jak dodam gazu to swieci prawidlowo.
to wskazuje to na alternator.
Weź multimetr i sprawdź napięcie ładowania na klemach akumulatora. Powinno być co najmniej 13.8-13.9V a optymalnie 14.1V na jałowym.

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 maja 2012, 19:54

0x4B25A pisze:Yogi2503, ok, więc czekam na wieści... i nie smuć się <okok>

Chyba nie bede musial grzebac w silniku :) Bo winowajaca jest chyba napiecie a raczej jego brak :)
Yogi

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 maja 2012, 20:23

Yogi2503, no to bardzo dobrze <okok>

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 maja 2012, 20:38

Weź multimetr i sprawdź napięcie ładowania na klemach akumulatora. Powinno być co najmniej 13.8-13.9V a optymalnie 14.1V na jałowym.[/quote]

Sprawdzilem jest 14,1V
Yogi

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 07 maja 2012, 20:41

Więc to moim zdaniem nie jest wina alternatora.

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 maja 2012, 20:49

ArKos72 pisze:Więc to moim zdaniem nie jest wina alternatora.
Martwi mnie to ze na niskich obrotach trzesie silnikiem ,przygasa swiatlo i kierownica ciezko chodzi dodam lekko gazu i jest ok hm chyba jutro do elektryka pojade bo cos jest nie tak z tym napieciem :(
Yogi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja