[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości
pasek byl caly sciagniety, kola poluznione, ale chyba blad nastapil w kolejnosci dokrecania kol i naiagania paska:/
powiedzcie mi, bezpiecznie jezdzic z tak przesunietym rozrzadem? nie usmiecha mi sie znow sciagac calego przodu, pokryw rozrzadu i pokryw zaworow by to ustawic bo rozumiem bez polznienia paska ustawic kol sie nie da? wtedy moze by sie skonczylo nad sciagnieciem pokryw zaworow i pokryw kol z przodu bez sciagania calego przodu
powiedzcie mi, bezpiecznie jezdzic z tak przesunietym rozrzadem? nie usmiecha mi sie znow sciagac calego przodu, pokryw rozrzadu i pokryw zaworow by to ustawic bo rozumiem bez polznienia paska ustawic kol sie nie da? wtedy moze by sie skonczylo nad sciagnieciem pokryw zaworow i pokryw kol z przodu bez sciagania calego przodu
Witam, niedawno kupiłem ASN'a i przymierzam się do wymiany rozrządu, zmierzyłem grupę 093 i tam wartości mają się następująco: 2,2,3,9, czyli jedna strona może być, druga już gorzej. Więc pytanie: która strona silnika jest do poprawki i jak przy okazji wymiany rozrządu chociaż wyrównać tą 9tkę do 3.
witam wszystkich. w mojej audi asn wyskakuja bledy rozpoznanie nieregularne zaplony cyl2,3 (niewiarygodny sygnal statycznie) ,cyl 4,6 rozpoznane nieregularne zaplony (przekroczona gurna wartosc graniczna statycznie)
usterka z czujnikiem temperatury silnika g62 sygnal za maly(przekroczona gorna wartosc graniczna)wskazania sa prawidlowe w silniku i tablicy rozrzad ustawiony na blokady zrobilem zdjecie bloku 90 i 93 blad wyskoczy po wkreceniu auta na obr powyzej 5.5 tys obr i nie odrazu prosze o pomoc czy to cewki swiece rozrzad
usterka z czujnikiem temperatury silnika g62 sygnal za maly(przekroczona gorna wartosc graniczna)wskazania sa prawidlowe w silniku i tablicy rozrzad ustawiony na blokady zrobilem zdjecie bloku 90 i 93 blad wyskoczy po wkreceniu auta na obr powyzej 5.5 tys obr i nie odrazu prosze o pomoc czy to cewki swiece rozrzad
zdjecie powyzej jest z rozgrzanego silnika (96 topni)SANT0 pisze:Daj zdjecienwartosci z rozgrzanego silnika kanał 93
w bloku 93 pozycja 2 i 3 wogule sie niezminia podcas podnoszenia obr silnika jagby wogule niewidzial pracujacych walkow
umnie okazalo sie zasniedzialy przekaznik w skrzynce z lewej strony na podszybiu
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 22:02 przez simak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
witam panów i panie możecie coś powiedzieć o tych logach
auto po 4dniach stania
przed zapaleniem skasowane błędy
pierwsze 1500sek to jazda po miescie na PB i zbieranie mapy (KME G3+HANA+1X KME gold!!! tak jeden Niemiaszki tak zrobiły) powyżej już na sondy chyba nie ma co patrzeć bo nepamiętam czy przelaczałem
generalnie czuć różnice pomiedzy PB a LPG (slabiej)
lecz do rzeczy co z logami i korektami grup 90 i 93
ranoo po 12h stania czy to po 4dniach słychać grzechotanie 1-2sek potem nic
http://vaglog.pl/log_233189.html
pozdrawiam Krzysiek
auto po 4dniach stania
przed zapaleniem skasowane błędy
pierwsze 1500sek to jazda po miescie na PB i zbieranie mapy (KME G3+HANA+1X KME gold!!! tak jeden Niemiaszki tak zrobiły) powyżej już na sondy chyba nie ma co patrzeć bo nepamiętam czy przelaczałem
generalnie czuć różnice pomiedzy PB a LPG (slabiej)
lecz do rzeczy co z logami i korektami grup 90 i 93
ranoo po 12h stania czy to po 4dniach słychać grzechotanie 1-2sek potem nic
http://vaglog.pl/log_233189.html
pozdrawiam Krzysiek
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie chce za bardzo od tematu odbiegać i w razie czego jeżeli poprawne nastawienie rozrządu nie wpłynie na kulturę pracy auta to założę osobny temat, ale ogólnie to auto identycznie pracuje na LPG jak i benzynie - na obu w ogóle nie jedzie na dole dopiero powyżej 3k rpm budzi się w nim coś mocy i dalej już bez problemu się wkręca na obroty.
Układ zapłonowy sprawdziłem i przesadnie zapłon nie wypada (na jednej cewce co kilkanaście - kilkadziesiąt sekund wypada zapłon na LPG).
Podciśnienie będzie sprawdzane w przyszłym tygodniu w ramach serwisu olejowego.
Dodam że spalanie mam bardzo wysokie nawet jak na ten silnik - 14-15 litrów jadąc spokojnie krajówką (90-110) i 23-25 litrów w trybie mieszanym (obrzeża Poznania w godzinach szczytu).
Układ zapłonowy sprawdziłem i przesadnie zapłon nie wypada (na jednej cewce co kilkanaście - kilkadziesiąt sekund wypada zapłon na LPG).
Podciśnienie będzie sprawdzane w przyszłym tygodniu w ramach serwisu olejowego.
Dodam że spalanie mam bardzo wysokie nawet jak na ten silnik - 14-15 litrów jadąc spokojnie krajówką (90-110) i 23-25 litrów w trybie mieszanym (obrzeża Poznania w godzinach szczytu).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga