Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 21 kwie 2012, 03:57

pasek byl caly sciagniety, kola poluznione, ale chyba blad nastapil w kolejnosci dokrecania kol i naiagania paska:/
powiedzcie mi, bezpiecznie jezdzic z tak przesunietym rozrzadem? nie usmiecha mi sie znow sciagac calego przodu, pokryw rozrzadu i pokryw zaworow by to ustawic :/ bo rozumiem bez polznienia paska ustawic kol sie nie da? wtedy moze by sie skonczylo nad sciagnieciem pokryw zaworow i pokryw kol z przodu bez sciagania calego przodu

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 21 kwie 2012, 07:30

Panowie ja ostatnio wyminiałem rozrząd, wszystko ustawione na znaki, blokade kółek + blokada wału i teraz na ciepłym silniku wartościu w grupie 93 to -0,2 a drugi -0,5.

Machu85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:35
Lokalizacja: SJZ

Post autor: Machu85 » 08 kwie 2013, 17:57

Witam, niedawno kupiłem ASN'a i przymierzam się do wymiany rozrządu, zmierzyłem grupę 093 i tam wartości mają się następująco: 2,2,3,9, czyli jedna strona może być, druga już gorzej. Więc pytanie: która strona silnika jest do poprawki i jak przy okazji wymiany rozrządu chociaż wyrównać tą 9tkę do 3.

simak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 wrz 2015, 23:49
Lokalizacja: gorzow

Post autor: simak » 15 wrz 2015, 00:46

witam wszystkich. w mojej audi asn wyskakuja bledy rozpoznanie nieregularne zaplony cyl2,3 (niewiarygodny sygnal statycznie) ,cyl 4,6 rozpoznane nieregularne zaplony (przekroczona gurna wartosc graniczna statycznie)
usterka z czujnikiem temperatury silnika g62 sygnal za maly(przekroczona gorna wartosc graniczna)wskazania sa prawidlowe w silniku i tablicy rozrzad ustawiony na blokady zrobilem zdjecie bloku 90 i 93 blad wyskoczy po wkreceniu auta na obr powyzej 5.5 tys obr i nie odrazu prosze o pomoc czy to cewki swiece rozrzad ??


Obrazek

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 15 wrz 2015, 07:12

Daj zdjecienwartosci z rozgrzanego silnika kanał 93
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

simak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 wrz 2015, 23:49
Lokalizacja: gorzow

Post autor: simak » 15 wrz 2015, 16:09

SANT0 pisze:Daj zdjecienwartosci z rozgrzanego silnika kanał 93
zdjecie powyzej jest z rozgrzanego silnika (96 topni)

w bloku 93 pozycja 2 i 3 wogule sie niezminia podcas podnoszenia obr silnika jagby wogule niewidzial pracujacych walkow

Obrazek

umnie okazalo sie zasniedzialy przekaznik w skrzynce z lewej strony na podszybiu
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 22:02 przez simak, łącznie zmieniany 1 raz.

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 21 wrz 2015, 13:27

witam panów i panie możecie coś powiedzieć o tych logach

auto po 4dniach stania
przed zapaleniem skasowane błędy
pierwsze 1500sek to jazda po miescie na PB i zbieranie mapy (KME G3+HANA+1X KME gold!!! tak jeden Niemiaszki tak zrobiły) powyżej już na sondy chyba nie ma co patrzeć bo nepamiętam czy przelaczałem

generalnie czuć różnice pomiedzy PB a LPG (slabiej)

lecz do rzeczy co z logami i korektami grup 90 i 93

ranoo po 12h stania czy to po 4dniach słychać grzechotanie 1-2sek potem nic

http://vaglog.pl/log_233189.html

pozdrawiam Krzysiek :>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 21 wrz 2015, 20:51

Rozrząd masz do ponownego ustawienia.
motostacja - części samochodowe.

Genonef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2016, 12:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Genonef » 06 kwie 2016, 20:38

Witam, podejrzewam u siebie podobny problem z rozrządem - czy dobrze się domyślam że wartości -15 i -11 dla grupy 093 to mocna sugestia do ponownego nastawienia rozrządu? W załączniku SS z VCDS. Silnik mocno rozgrzany - 90-100 stopni olej.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 06 kwie 2016, 21:31

Genonef pisze: czy dobrze się domyślam że wartości -15 i -11 dla grupy 093 to mocna sugestia do ponownego nastawienia rozrządu?
Tak
motostacja - części samochodowe.

Genonef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2016, 12:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Genonef » 07 kwie 2016, 10:06

To jeszcze szybkie pytanie - czy z takim nastawami można bezpiecznie jeździć? Rozrząd najprędzej pod koniec maja będę robić (wymiana na nowy). Z objaw to autu brakuje ewidentnie mocy na niższych obrotach i trzęsie się na jałowych obrotach.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 kwie 2016, 10:23

Jeśli pod koniec maja będziesz robił to jeździj.
I na gazie i na benzynie te same objawy? Sprawdź wszystkie podciśnienia i układ zapłonowy.
motostacja - części samochodowe.

Genonef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2016, 12:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Genonef » 07 kwie 2016, 12:02

Nie chce za bardzo od tematu odbiegać i w razie czego jeżeli poprawne nastawienie rozrządu nie wpłynie na kulturę pracy auta to założę osobny temat, ale ogólnie to auto identycznie pracuje na LPG jak i benzynie - na obu w ogóle nie jedzie na dole dopiero powyżej 3k rpm budzi się w nim coś mocy i dalej już bez problemu się wkręca na obroty.

Układ zapłonowy sprawdziłem i przesadnie zapłon nie wypada (na jednej cewce co kilkanaście - kilkadziesiąt sekund wypada zapłon na LPG).
Podciśnienie będzie sprawdzane w przyszłym tygodniu w ramach serwisu olejowego.

Dodam że spalanie mam bardzo wysokie nawet jak na ten silnik - 14-15 litrów jadąc spokojnie krajówką (90-110) i 23-25 litrów w trybie mieszanym (obrzeża Poznania w godzinach szczytu).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga