Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 14 mar 2012, 15:35

Pytałem bo wcześniej enigmatycznie się wypowiadałeś, prosiłeś o logi wyglądało że masz jakiś pomysł. Dziwne jest to że z tematem już troszkę się bujałeś po czym jak znalazłeś rozwiązanie to cię ono nie interesuje.
Szkoda że nie zapytałeś mechanika była by informacja dla innych gdzie trzeba działać.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 14 mar 2012, 16:06

To nie ja znalazłem rozwiązanie :( ja jestem informatykiem, nie mechanikiem, to że mechanika nie jest mi obca, to inna sprawa, ale nie mam ani ochoty, ani czasu na rozbieranie swojego auta, od tego są inni ludzie, ci którzy się tym trudnią, jedyne czego mi brakowało, to kompetentnego MECHANIKA, który podejmie wyzwanie, i takowego znalazłem.
Jedynym powodem dla którego poszukiwałem sam rozwiązania jest to że znalazłem go tak późno, próbowałem sam na własną rekę sobie z tym poradzić i naprowadzić jakiegoś "mechanika", żeby podać mu rozwiązanie na tacy - tu masz ten element - wymieĂą go i nie pytaj dlaczego.
Zapytać mogę, ale podejrzewam, że gość tej wiedzy nie sprzeda, bo i w jakim celu.
On prowadzi taki interes, ja inny, i też nie rozpowiadam wkoło co zrobić z padającym cyklicznie DNS'em, czy jakimkolwiek innym znanym mi problemem, bo to jest wiedza dzięki której zarabia się kasę - proste jak dla mnie.