ATE ceramic polecamManai pisze:no to jakies takie klocki ktore nie zrobia mi z felg czarnych stalowek
[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
- audiomaniak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 16:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- audiomaniak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 16:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Z doświadczenia mogę powiedzieć, że właśnie klocki Zimmermann'a nie są klockami sypiącymi się. Ale może niech inni też się wypowiedzą na ten temat 
Pozdrawiam

Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- malinowy007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 paź 2010, 19:59
- Lokalizacja: Poznań
Auto kupiłem od Niemca i orginalnie był Bosch i było cacy dlatego kupiłem w porządnej hurtowni klocki Bosch i niestety były do D....... bardzo szybko się zjechały , narobiły mi przez ten czas mase roboty z czyszczeniem felg doświadczenie to było tylko z jednym kompletem klocków i więcej ich nie chcę widocznie miałem pecha a za producenta nie odpowiadam teraz jade na ATF już poraz któryś i jestem zadowolony
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Jeśli dobrze rozumiem, że masz wersję 121 KW to będą to te klocki
http://auto-czesci-sklep.pl/pl/k/Audi-A ... -1736;gt-7
Więc jak widać spokojnie zmieścisz się w 150 zł
Pozdrawiam
http://auto-czesci-sklep.pl/pl/k/Audi-A ... -1736;gt-7
Więc jak widać spokojnie zmieścisz się w 150 zł

Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Tarcze można szlifować na kole, służą do tego specjalne szlifierki.vonito pisze:tarcze się toczyLewian pisze:Tarcz się nie toczyi moje zdanie jest takie że powinno to się robić jak tylko rant jest wyczuwalny....
oczywiście podczas zmiany na nowe klocki...
Toczenie tarcz najczęściej koĂączy się tym że po kilkuset kilometrach wymieniamy je na nowe.
Znaczna część naszych klientów o tym się już przekonała.
Jeśli w momencie wymiany klocków tarcze mają ranty, co jest częstym powodem popiskiwania klocków, lepiej jest delikatnie "zfazować" brzeg klocka.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Oczywiście, z tym, że zależy jak duży jest ten rant. Najważniejsza jest grubość minimalna tarczy określona przez producenta samochodu.gembas pisze:A moje skromne zdanie jest takie,tarcze maja rant?wymieniamy na nowe plus nowe klocki i po problemie,oczywiscie nikt nie musi sie ze mna zgadzac,pozdrawiam..........
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
szlifowanie fleksą na kole to jak dla mnie zły pomysł...no chyba że jest cos specjalnego na ta okazję...Lewian pisze:Tarcze można szlifować na kole, służą do tego specjalne szlifierki.
Toczenie tarcz najczęściej koĂączy się tym że po kilkuset kilometrach wymieniamy je na nowe.
Znaczna część naszych klientów o tym się już przekonała.
Jeśli w momencie wymiany klocków tarcze mają ranty, co jest częstym powodem popiskiwania klocków, lepiej jest delikatnie "zfazować" brzeg klocka
natomiast jesli tarcza ma delikatny rant to zdecydowanie lepiej go sciągnąć na tokarce niż szlifować klocek...ja tak robie zawsze i nigdy jeszcze tarcz nie musiałem zmieniać awaryjnie...
no chyba jak ktoś ma tokarza który zrobi nalesnik z tarczy

ps.
Gembas rant robi się po 20 kkm więc wymiana tarcz co tyle kilometrów to przesada...
oczywiście nie mówie o kanionie w Kolorado tylko rancie na 1 mm

każdy ma swoje zdanie i praktyke ja zmieniam tarcze co drugą wymiane klocków
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 10:54 przez vonito, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co ja miałem stosowane to było jednak raczej toczenie "na kole" (tzn. bez zdejmowania tarcz z piasty, bo koła to akurat zdjąć trzeba). Jeżeli coś sie obraca a narzędziem jest nóz tokarski to jak to nazywać szlifowaniemLewian pisze:Tarcze można szlifować na kole, służą do tego specjalne szlifierki.

Rozrózniajcie proszę rodzaje obróbki skrawaniem!!!
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Całkowicie się zgadzam, nie zbyt precyzyjnie napisałem, ale o tym samym mówimy.RomanS pisze:Z tego co ja miałem stosowane to było jednak raczej toczenie "na kole" (tzn. bez zdejmowania tarcz z piasty, bo koła to akurat zdjąć trzeba). Jeżeli coś sie obraca a narzędziem jest nóz tokarski to jak to nazywać szlifowaniemLewian pisze:Tarcze można szlifować na kole, służą do tego specjalne szlifierki.?
Rozrózniajcie proszę rodzaje obróbki skrawaniem!!!
Chodziło mi o to że nie powinno toczyć się tarcz na tokarkach stacjonarnych.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 11:08 przez Lewian, łącznie zmieniany 1 raz.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074