wojciech007 pisze:Kracy pisze:Sprawdziłeś punkty P1 i P2?
Nie bardzo wiem do czego są te punkty i jak je regulować.
Na postoju pokazuje mi spalanie z ostatnich 100metrów.
Chyba zacznę od jazdy na PB z 50km i zobaczę czy błąd się pojawi czy też nie.
Punkty P1 i P2 ustawiasz przy dwuetapowej kalibracji instalacji na jałowym biegu.
P1 bez obciążenia P2 - z maksymalnym obciążeniem.
Tutaj masz instrukcję do Diego G3.
instrukcja
Spróbuj zrobić tak.
1 rozgrzej silnik
2 podłącz się do sterownika LPG
3 na jałowym biegu sprawdź jakie masz czasy wtrysku benzyny na benzynie (czyli wtedy kiedy auto chodzi na benzynie) i jak wygladają czasy wtrysków benzyny po przełączeniu na LPG - na stronie 21 instrukcji masz dwie wartości benzyna [ms] i gaz [ms] - obserwuj jak się zmienia benzyna [ms] po przełączeniu na LPG i spowrotem na benzynę. Wahania nie powinny być zbyt duże - jak będzie powyżej 0.2 w górę lub w dół to lipa trzeba wyregulować - obstawiam że u Ciebie (o ile pozostałe elementy instalcji są sprawne) czas wtrysku benzyny po przełączeniu na LPG będzie schodzić w dół.
Na stronie 31 masz ładnie opisane co trzeba zrobić aby wyregulować P1 i P2
Zrób screeny z regulacji i wrzuć zobaczymy co się działo.