Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 18 mar 2012, 10:09

Do wymiany kolego

hostastow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 maja 2008, 11:57
Lokalizacja: Augustów

Post autor: hostastow » 19 mar 2012, 11:28

Koledzy a ten błąd przepustnicy to której dotyczy? Sprawdzałem te przepustnicze te przy kolektorach, mają sztywne w miare ciegna, przy tescie na zapłonie dwa działają praktycznie identycznie. Może to ta przepustnica zaraz przy grillu po prawej strony, patrząc od strony maski?

d(o_o)b
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: d(o_o)b » 19 mar 2012, 17:44

ktoś poleci Super Duper Zakład na Dolnym ÂŚląsku celem wyczyszczenia wtrysków + ich ponowne wkodowanie. I czy przed wyjęciem wtrsyków należy zachować kodowanie i ich kolejność w gniazdach.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 20 mar 2012, 08:40

jak wyjmiesz to spisz gdzie co bylo i wloz tak samo.

kolekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 18:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolekurs » 20 mar 2012, 22:04

Panowie jak najszybciej wymieniać ja nie zauważyłem i mam do wymiany silnik na czterech cylindrach wypalone tłoki zawory do dupy aaa i cały silnik do dupy ... normalnie zaraz pogryzę klawiaturę, właśnie szukam silnika :/

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 21 mar 2012, 08:32

a jakie miałeś objawy wypalonych tłoków itd?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 21 mar 2012, 08:37

Słaba kompresja?

global09

Post autor: global09 » 22 mar 2012, 12:47

Witam wszystkich.

Czy można prosić o ocenę moich wtrysków?
Oto logi:

Group 013
0.33 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.61 mg/str Inj. Quantity


Group 014
-0.80 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity


Group 072
2.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 073
-2.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 074
-12.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.

Group 075
-6.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.

Group 076
-26.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 077
-12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

Auto dziwnie mi się zachowuje ostatnio, nagłe skoki obrotów w dół (jak jest rozgrzane na postoju, takie poszarpywanie) i przycina się przy odpalaniu jak jest rozgrzany.

Awatar użytkownika
darel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 12 kwie 2011, 18:21
Imię: Darek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: darel » 22 mar 2012, 20:37

Popatrz tutaj

global09

Post autor: global09 » 22 mar 2012, 22:32

ÂŚwietnie, nie znam się w ogóle na tych czasach jestem w tym temacie laikiem.
Proszę więc o interpretację tych logów które napisałem.
Będę bardzo wdzięczny.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 mar 2012, 07:41

global09 pisze:Group 074
-12.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


Group 076
-26.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 077
-12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Posługując się analogią z poprzedniej strony, to te trzy wtryski 'leją' a w szczególności ten z Group 076...
Zastanów się także nad tym, co podpowiedział Ci kolega darel...

global09

Post autor: global09 » 23 mar 2012, 08:48

Czyli sugerujecie zrobić kolektory, a na dodatek wymienić wtryski. Według poprzedniej odpowiedzi do wymiany są tylko te z Group 074, 076, 077. Czy jeszcze jakieś?
Jesteście w stanie wskazać mi poprawny numer wtrysku na podstawie nr. Vin? Mój silnik to BMK nr. Vin WAUZZZ4FX5N016245

Pozdrawiam
Paweł

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 mar 2012, 09:21

global09 pisze:Czyli sugerujecie zrobić kolektory, a na dodatek wymienić wtryski.
Ja bym zaczął od przeczyszczenia tych kolektorów... to nie jest droga operacja...

Co do wtrysków i znając ich cenę (z tego co wiem, to wymienia się je wszystkie na raz)... zaczął bym od ich czyszczenia/regeneracji... nie wiem tylko, czy w przypadku 'lania' coś to da... w przypadku zapieczenia (czyli wartości dodatnich) metoda bardzo skuteczna :) <okok>

Poczekajmy jeszcze co inni doradzą...

global09

Post autor: global09 » 23 mar 2012, 14:35

Zanieczyszczone kolektory mogą wpływać na złe dawkowanie paliwa, lanie przez wtryski?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 mar 2012, 16:56

global09 pisze:i przycina się przy odpalaniu jak jest rozgrzany.
Rozjaśnij proszę temat... być może problem z automatem rozrusznika...

global09 pisze:Zanieczyszczone kolektory mogą wpływać na złe dawkowanie paliwa, lanie przez wtryski?
Wg. mnie... nie... ale mogą mieć wpływ na objawy, które opisujesz... stąd sugetia kolegi darela odnośnie kolektorów...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga