Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Club RS6

Post autor: Club RS6 » 29 lut 2012, 21:36

Panowie, czy takie wartości są dobre?

72: 6,24,4
73: 6,18,6
74: 0,10,0
75: 0,22,2
76: 6,12,2
77:24,24,6

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 29 lut 2012, 23:05

wojoo, Użyj środka do czyszczenia wtryskow.korekty dodatnie mówią o zapieczeniu wtryskow. Nie mówię o wartościach +2 czy +4 ale +20 to już zapieczone

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 01 mar 2012, 09:10

a ja słyszałem że pasuą wtryski od 4,0 tdi i smigaja bardzo fajnie, przy duzo lepszej cenie!

Awatar użytkownika
zpl27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:05
Lokalizacja: Police

Post autor: zpl27 » 01 mar 2012, 18:31

blady 99 jak coś słyszałeś to napisz konkretnie jaki numer i seria

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 mar 2012, 18:35

blady99, i czy na pewno nie szkodza silnikowi? Ciekawe jaka jest roznica miedzy tymi wlasciwymi a tymi z koncowka AR. mniejsza wydajnosc?

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 01 mar 2012, 20:57

Ciut inne, bardziej wydajne no i na dzien dobry 300zl mniej..

hostastow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 maja 2008, 11:57
Lokalizacja: Augustów

Post autor: hostastow » 16 mar 2012, 16:24

Nie chce juz zakładać nowego tematu.
mam dziwny problem. Auto co jakiś czas traci moc. Wygląda to tak, ze odpalam, wyjezdzam z garazu, wjezdzam na ulice próbuje przyspieszyć i nic. Zatrzymuje auto, gasze odpalam i jest dobrze.
Co to może być? poza tym auto kopci na biało na wolnych obrotach
tak to wyglada z odczytami komputera.

To są błedy silnika, po skasowaniu zostaje jedynie ten pierwszy

Wednesday,14,March,2012,17:31:45:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 402 B HW: 4E0 907 401 D
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 00040 259 83398
VCID: 1B31D35FA165
4 Faults Found:

006249 - Transmission Mount Valve 1 (N262): Short to Ground
P1869 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 320892 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.03
Time: 17:45:06

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.93 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 117.0 Nm

005504 - Throttle Actuator (Bank 1): Malfunction
P1580 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Mileage: 320895 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.03
Time: 18:24:12

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 0.4 %

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 320912 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.03
Time: 19:21:57

Freeze Frame:
RPM: 1680 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 91.8 km/h
(no units): 1606.5
Voltage: 14.29 V
Temperature: -0.9°C
(no units): 4.0

012867 - Control Circuit for Throttle Body Module: Electrical Malfunction
P3243 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 10
Mileage: 321510 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.10
Time: 19:05:52

Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Torque: 97.5 Nm
Voltage: 14.21 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 0.4 %


Readiness: 1 1 0 X 0
___________________________________________________________________________
A to logi wtryskiwaczy
Wednesday,14,March,2012,17:35:24:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305


Address 01: Engine (4E0 910 402 B)

17:35:21 Group 072
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.


17:35:21 Group 073
-30.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.


17:35:21 Group 074
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

17:36:26 Group 075
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.


17:36:26 Group 076
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.


17:36:26 Group 077
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-12.0 ms Time Corr.

A to odczyty z grupy 13 i 14


15:50:44 Group 013
-0.38 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.66 mg/str Inj. Quantity


15:50:44 Group 014
0.00 mg/str Inj. Quantity
0.52 mg/str Inj. Quantity
0.47 mg/str Inj. Quantity

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 16 mar 2012, 17:58

AK i AG koncowa tez pasuja do BMK, Po co wlasciwie wpisuje sie nr wtryskow do sterownika?

d(o_o)b
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: d(o_o)b » 17 mar 2012, 18:44

witam

prosiłbym o ocene wtrysków

72 10, 16, 4

73 6, 18, 0

74 20, 18, 6

75 14, 18, 8

76 12, 20, 0

77 26, 22, 6



13 -0,05; -0,24; 0,14

14 -0,05; 0,05; 0,09

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 mar 2012, 19:48

d(o_o)b, Wartosci dodadtnie- musisz przeczyscic wtryski( wtryski zapieczone).

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 mar 2012, 19:53

hostastow,

17:35:21 Group 073
-30.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.

Wg. mnie ten wtrysk 'leje' konkretnie... nie jest to dobra wiadomość... ;|

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 mar 2012, 20:01

0x4B25A, zgadzam sie z twoja opinia. choć norma jest do -45:):) o ile pamietam! Ale tak czy siak należy sie szykowac na wymiane wtrysku

Awatar użytkownika
Jonnyrobert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto

Post autor: Jonnyrobert » 17 mar 2012, 20:07

300 bar max -45 ms
600 bar max -15 ms

Wszystko co jest powyzej -45 naprzyklad -50ms lub powyzej -15 naprzyklad -20
to wtrysk jest uszkodzony.....
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 mar 2012, 20:43

Jonnyrobert, dodaj ze waznajest 1 i ostnia grupa:):) Bo nie wszyscy to wiedza:)

Awatar użytkownika
Jonnyrobert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto

Post autor: Jonnyrobert » 17 mar 2012, 22:14

A ile bys dal
przy 1000 Bar ???

fenomenalny pisze:Jonnyrobert, dodaj ze waznajest 1 i ostnia grupa:):) Bo nie wszyscy to wiedza:)
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja