Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wlaczajaca sie kontrolka epc i check engin, falujace obroty

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Wlaczajaca sie kontrolka epc i check engin, falujace obroty

Post autor: tusi1 » 18 mar 2012, 18:48

Witam was mam problem z kontrolka epc. Tydzien temu nabylem moje audi i codziennie za kazdzym razem gdy silnik sie rozgrzeje wlacza sie kontrolka epc i silnik przygasa. Po wlaczeniu sie kontrolki obroty faluja i silnik nie ma takiej samej mocy. Na dluzszej trasie zapalila mi sie takze kontrolka check engine. Pewnego dnia po zaswieceniu sie kontrolki epc chcialem sprawdzic ile audi da rade wyciagnac. Predkosc doszla do 170 i silnik nie chcial isc dalej. czy ktos moze mi powiedziec co moze byc nie tak?? Z gory dzieki[/quote]

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 19 mar 2012, 09:07

Zacznij od podłączenia Vag-a zobaczymy jakie błędy się pojawią..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 19 mar 2012, 22:16

dzieki w sobote jade na vag-a i bede pisal co wyszlo

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 19 mar 2012, 22:51

niestety objawy pasują do wielu usterek ale może to byc któraś cewka
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 25 mar 2012, 23:04

koledzy a moze to byc wina wtryskow albo cos powiazane z dostarczaniem paliwa do nich?? bo w sobote wyciaglem cewki i byly mokre od paliwa swiece wykrecilem i byly tez mokre. nie wiem co reguluje dawke paliwa ale moze silnik dostawac za duzo dawke paliwa??

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 25 mar 2012, 23:10

Miałeś się wczoraj pod Vaga podłączyć byłeś sprawdziłeś?? Bez Vaga to można gdybać.. Jak już się podepniesz to możesz korekty sprawdzić będziesz wiedział jaką dawkę dostaję..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 09 kwie 2012, 22:50

Sory koledzy ze tak pozno odpisuje ale we francji cieszko dostac vaga do audi. Ale mam bledy oto one P1114,P0562,P0139,P1602,P0322,P0321. I ktos moze mi wytlumaczyc co to sa za bledy. Z tego co mi powiedzial francuski mechanik najgorsze sa 2 ostatnio. Prosze o pomoc

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 16 kwie 2012, 22:47

17522 P1114 4472 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16946 P0562 4232 Zasilanie systemu - niskie napięcie
16523 P0139 408B Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - powolne zmiany
18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
16706 P0322 4142 Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP- brak sygnału
16705 P0321 4141 Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP - zły sygnał

trzeba skasować pojeździć i sprawdzić który powróci.. wtedy będziemy myśleć dalej
a co do 2 ostatnich to może czujnik G28 padł, albo wystarczy złącze poprawić
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 17 kwie 2012, 20:00

Juz kupilem nawa sonde i czujnik polozenia walu korbowego. Tak mi tu doradzili... Co o tym sadzisz??

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 17 kwie 2012, 20:27

No jak kupiłeś to zmieĂą pojeździj i sprawdź błędy.. pewnie będzie dobrze..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 17 kwie 2012, 21:09

A z tym akumulatorem co jest nie tak?? Po kodzie wyposarzenia powinienem miec 44Ah. Zamontowany mam 52 z tego co pamietam. Jesli zamontuje wiekszy np. 65Ah to nic sie nie stanie. Dodam ze tez z kadow sie dowiedzialem ze mam 140Ah alternator

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 17 kwie 2012, 21:17

Jak nie masz dodatkowych bajerów w aucie nagłośnienie, 5 alarmów to nie potrzeba tak dużego.. bo jak będziesz jeździł na krótkich odcinkach to nie zdąży się naładować.. a co do błędu to akumulator był słaby..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 17 kwie 2012, 21:21

Dzieki kolego pomogles mi bardzo. Jak wymienie czesci to sie odezwe co wyszlo. Punkt dla ciebie. ;)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 18 kwie 2012, 00:46

Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
tusi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:47
Lokalizacja: Srem

Post autor: tusi1 » 22 kwie 2012, 20:56

Wymienilem czujnik g 28 i sonde lambde i wszystko dziala <rotfl> . Nareszcie autko smiga normalnie. Dzieki wszystkim co przyczynili sie do tego. Teraz tylko modyfikacje zewnetrzne... <papa2>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga