[2.4 165KM] smród palonego oleju, wyciek
Dzieki wielkie za pomoc ale czy te uszczelki co napisałem to są wszystkie czy może jakieś pominołem? Bo mechanik mi powiedzial ze uszczelek pod nnapinaczami nie trzeba wymieniac no wiadomo ze jakrozbierze to wtedy będzie mógł powiedzieć więcej już tak chcemy zamknąć ten temat że masakra dopiero w środę może będę coś wiedział odrazu wam dam znać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Weź zmieĂą mechanika jak mówi że pod napinaczem nie trzeba zmieniać uszczelek. A ja wam powiem że najlepszy mechanik to zrób to sam Wiesz na 1000% co masz wymienione i jak jest to zrobione.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
lemexx, tu jest chyba wszystko w tym temacie tylko przepatrz od początku montaż i wszystko inne a tu chyba wszystkie uszczelki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4c ... 08ca1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4c ... 08ca1.html
Piotrek w 10000%% się z tobą zgodzę ale ja po prostu nie mam bladego pojęcia o mechanice ani żadnego klucza do tego chciałem ostatnio klocki wymienić z tylu i oczywiście coś źle przeczytałem i tak ten tłoczek porysowałem ze masakra i oczywiście klocków nie wymieniłem mam nadzieje ze on cały się nie chowa bo pierwszy centymetr tak jest podrapany ze masakra na pewno berdzie ciekło jak chowa się w 100% wiec każdy niech robi to co potrafi najlepiej ja mogę ci dom dobrze ocieplić bo jak bym się wziol za silnik to on na pewno już by nie odpalił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
siema co moge od siebie doradzic po zmianie odmy sprawdzeniu czy ezektor jest ok ( jest w polifcie schowany pod przepustnica na dole ciezki dostep) i wymianie uszczelek pokryw zaworow jest ok nic nie cieknie kartke zasysa po odkreceniu korka wiec w koncu mam spoko tobie kolege tez radze, podsumowujac wymiana odmy, uszczelek pod pokrywa zaworow i ezektor u mnie pomogly wiec u ciebie tez musze nie ma innej opcji pzodro damian
w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
Co do uszczelek pod napinaczami- moje uszczelki metalowe wyglądały ok, w SPAM do nowych były po prostu płaskie bez przetłoczeĂą bo po dociśnięciu się prostowały, ale już ta uszczelka półksiężyc była w tragicznym stanie i podejrzewam że najwięcej się przez nią lało. Po prostu już była tak napęczniała że mogę śmiało stwierdzić że około 1,5 -2 mm grubsza niż nowiutka to która elegancko wypełniła miejsce w bloku. Fakt że wymiana to męczarnia więc nie bardzo się chce im pewnie robić, może nawet nie wiedzą jak, zaraz powiedzą że trzeba wałki ściągać i rozrząd rozpinać....
CO do cen uszczelek -pod napinacze 34 zl, zaślepka dekla już nie pamietam w ASO ale śmieszna kwota , w focie pod napinacze chcieli 38 zł. Co do tych pod dekle Elringa - ASO około 200, w focie "po znajomosci " około 150 ale widzialem na allegro ponizej 100.
Zostala mi jedna podkupiona kompletna z Hans Pries - w idealnym stanie za 50 zł bo rzekomo w aucie była 3 dni, ezektor tez gdzies mam bo moj stary okazal sie sprawny ale i tak wlozylem nowy.
lamexx - simmeringi wałkow to CHYBA od przodu tylko są ( ale mogę się mylić ) wiec trzeba rozrząd rozpinac, nie wiem czy sa z tylu za zaslepkami walkow bo ja tam nic nie wymienialem, siedzi mocno ta zaślepka .....
CO do cen uszczelek -pod napinacze 34 zl, zaślepka dekla już nie pamietam w ASO ale śmieszna kwota , w focie pod napinacze chcieli 38 zł. Co do tych pod dekle Elringa - ASO około 200, w focie "po znajomosci " około 150 ale widzialem na allegro ponizej 100.
Zostala mi jedna podkupiona kompletna z Hans Pries - w idealnym stanie za 50 zł bo rzekomo w aucie była 3 dni, ezektor tez gdzies mam bo moj stary okazal sie sprawny ale i tak wlozylem nowy.
lamexx - simmeringi wałkow to CHYBA od przodu tylko są ( ale mogę się mylić ) wiec trzeba rozrząd rozpinac, nie wiem czy sa z tylu za zaslepkami walkow bo ja tam nic nie wymienialem, siedzi mocno ta zaślepka .....
ja kupiłem po 90zł;
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 51160.html
do tego babeczka ma uszczelki pod napinacze po 25zł i tak jak piszesz tak jest najwięcej wycieków jest z tego gumowego półksiężyca on po prostu ze starości kruszy się i olej go wywala a jeżeli do tego masz zapchany ezektor to leje jak cholera i tu ludzie nie pchajcie się od razu w koszty z wymianą ezektora na nowy bo w ponad połowie przypadków napewno go można wyczyścić ,mój szwagier ma warsztat a wcześniej pracował kilkanaście lat w serwisie audi volkswagen i mój wyczyścił bez problemu trochę czyścika ostry stalowy drut, kompresor i przebijemy się ,najbardziej odpowiedzialny za odpowietrzenie jest ten boczny króciec gdzie otworek jest trochę grubszy od igły i jego trzeba dobrze wyczyścić
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 51160.html
do tego babeczka ma uszczelki pod napinacze po 25zł i tak jak piszesz tak jest najwięcej wycieków jest z tego gumowego półksiężyca on po prostu ze starości kruszy się i olej go wywala a jeżeli do tego masz zapchany ezektor to leje jak cholera i tu ludzie nie pchajcie się od razu w koszty z wymianą ezektora na nowy bo w ponad połowie przypadków napewno go można wyczyścić ,mój szwagier ma warsztat a wcześniej pracował kilkanaście lat w serwisie audi volkswagen i mój wyczyścił bez problemu trochę czyścika ostry stalowy drut, kompresor i przebijemy się ,najbardziej odpowiedzialny za odpowietrzenie jest ten boczny króciec gdzie otworek jest trochę grubszy od igły i jego trzeba dobrze wyczyścić
prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Także i ja cały komplet uszczelek zamawiałem u tej pani z dąbrowy górniczej. Uszczelki mają już 5 miesięcy i elegancko trzymają. Coś tam nie mogła dostać chyba zaślepek wałka rozrządu to zamówiła z serwisu i prosto do mnie.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Witam kolegów pozwolę się podpiąc pod temat otóż wymontowałem ezektor i okazuje się że mniejszą rurką da sie zassać i dmuchać. Rurką grubszą da się dmuchać i lekko da się pociągnąć. Problem mam też z wymontowaniem ostatniej części odmy tej która znajduje się pod przepustnicą. Może ktoś ktoś wypowiedzieć odnośnie pracy ezektora i moze jakas podpowiedź jak wymomtować odmę na tym nieszczęsnym odcinku?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ciężko tą dolną rurkę wyjąć, ja ją wyczyściłem przy okazji wymontowania przepustnicy a tak to raczej się nie da chyba że masz ręce magika.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ezektor powinien tak funkcjonować:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81c ... b1cf6.html
To zrób przy okazji czyszczenie przepustnicy i wyjmiesz wtedy elegancko tą rurkę. W sumie przy spokojnej robocie to godzinę masz z głowy rozebranie i wyczyszczenie + złożenie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81c ... b1cf6.html
To zrób przy okazji czyszczenie przepustnicy i wyjmiesz wtedy elegancko tą rurkę. W sumie przy spokojnej robocie to godzinę masz z głowy rozebranie i wyczyszczenie + złożenie
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
Mi się udało ją ściągnąć bez ściągania przepustnicy o 20 w nocy po godzinie walki, miliona kombinacji i w niej było oczywiście najwięcej syfu - do tego uszczelniłem uszczelkę gumową przepustnicy bo ze starości straciła swój kształt i olej z odmy który trafiał do przepustnicy lał mi się po skrzyni.piotrek24dm pisze:Ciężko tą dolną rurkę wyjąć, ja ją wyczyściłem przy okazji wymontowania przepustnicy a tak to raczej się nie da chyba że masz ręce magika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga