[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Panowie, widzę, że wszyscy robiliście kolektorki w jednym miejscu Cieszę się, że wszystko przebiegło sprawnie czy to wysyłkowo czy na miejscu. Ostatnio jeszcze bardziec dopracowaliśmy technologię przeróbki klap, teraz są one totalnie pancerne, wszystkie elementy z tworzywa podlegające zużyciu zostały zastąpione metalowymi i są nie do zdarcia, także gwarancja na klapy nowego typu jest dożywotnia. ÂŻeby nie było nieścisłości co do cen, to wszystko jest wyjaśnione w ofertówce . Nie mogę tu pisać wprost o cenach bo będzie to złamanie regulaminu.Miholaj pisze:Calosc kosztowala mnie 1000 zl, do tego wymienil mi jedna swiece zarowa plus wymiana pior wycieraczek.
Najwazniejsze jest to ze facet wie co robi! Nie zaden tam czarodziej czy naciagacz ...
Ps
Do tego jest gratis przejazdzka a4 w 3.0 tdi cos ponad 300 KM ... Mowie wam, glowy nie mozna oderwac od zaglowka ...
PS. A4 3.0 TDI Olka modzimy dalej, jeszcze da się urwać kilka KM i Nm ...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
- Imię: luks
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: PL
Witam Panowie, i mnie ten problem dotknal. Zapalił się CHECK i nastepujący błąd zczytałem:
12597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 51
Mileage: 111825 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.26
Time: 14:54:59
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Podniosłem obudowę i okazało się, że z prawej strony spadło cięgiełko (z dolnej częsci). Nałozyłem póki co.
Zastanawia mnie fakt dlaczego zastosowali takie badziewie. Na pracującym silniku oba cięgła telepią się już co oznacza, że mają luz.
Czy ktoś próbował np. w osi tych plastikowych bolców wkręcić mały wkręt który trzymałby szeroką podkładkę, która zabezpieczyłaby przed spadaniem cięgieł ?
Wydaje mi się, że ta dolna część (klapka ?) chodzi dosyć swobodnie bez oporów. A może wystarczy nasmarować ów plastik aby zmniejszyć tarcie ?
12597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 51
Mileage: 111825 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.26
Time: 14:54:59
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Podniosłem obudowę i okazało się, że z prawej strony spadło cięgiełko (z dolnej częsci). Nałozyłem póki co.
Zastanawia mnie fakt dlaczego zastosowali takie badziewie. Na pracującym silniku oba cięgła telepią się już co oznacza, że mają luz.
Czy ktoś próbował np. w osi tych plastikowych bolców wkręcić mały wkręt który trzymałby szeroką podkładkę, która zabezpieczyłaby przed spadaniem cięgieł ?
Wydaje mi się, że ta dolna część (klapka ?) chodzi dosyć swobodnie bez oporów. A może wystarczy nasmarować ów plastik aby zmniejszyć tarcie ?
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
luks,
szukalem wielu sposobow na to, m.in podkladka zabezpieczajaca, etc.
wymontuj dzwigienke, podgrzej koncowke (oczko) i scisnij drutem.
co do luzu i zglaszanego bledu.. to jak popatrzysz na silnik, albo podczas rozruchu, to zaobserwujesz, ze przy przekreceniu kluczyka klapy ida w gore i w dol. odbywa sie testowanie.
a telepia sie strasznie na wolnych obrotach.. tak ten typ ma.
niestety, ten plastik jest tak twardy, ze wkrecenie czegokolwiek w niego, grozi peknieciem.Czy ktoś próbował np. w osi tych plastikowych bolców wkręcić mały wkręt który trzymałby szeroką podkładkę, która zabezpieczyłaby przed spadaniem cięgieł ?
Wydaje mi się, że ta dolna część (klapka ?) chodzi dosyć swobodnie bez oporów. A może wystarczy nasmarować ów plastik aby zmniejszyć tarcie ?
szukalem wielu sposobow na to, m.in podkladka zabezpieczajaca, etc.
wymontuj dzwigienke, podgrzej koncowke (oczko) i scisnij drutem.
co do luzu i zglaszanego bledu.. to jak popatrzysz na silnik, albo podczas rozruchu, to zaobserwujesz, ze przy przekreceniu kluczyka klapy ida w gore i w dol. odbywa sie testowanie.
a telepia sie strasznie na wolnych obrotach.. tak ten typ ma.
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
Tarcie wystepuje zawsze.. w tym przypadku.. sadze, ze jets na tyle znikome, ze ten smar chyba niewiele pomoze..
Fakt jest, ze dzwigienka sie wyciera.. i to strasznie. Nie wiem, czym to spowodowane.. reguly nie ma.
Wiekszy, mniejszy przebieg... Fakt, ze przy rozruchu wykonywane jest testowanie oraz od ( o ile pamietam 2500RPM) otwierana jest na maxa przepustnica..
Fakt jest, ze dzwigienka sie wyciera.. i to strasznie. Nie wiem, czym to spowodowane.. reguly nie ma.
Wiekszy, mniejszy przebieg... Fakt, ze przy rozruchu wykonywane jest testowanie oraz od ( o ile pamietam 2500RPM) otwierana jest na maxa przepustnica..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga