Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
busters
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 06 lut 2012, 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: busters » 11 mar 2012, 20:13

Znacie jakis serwis ktory robi ta regeneracje w krakowie lub okolicach? Ktos moze robil?
Do Gdańska mam troche daleko, a wysylka mi sie tez srednio usmiecha jesli mam szukac kogos zeby to wymontowal.
W ostatecznosci zrobie sobie wycieczke!

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 12 mar 2012, 02:25

Miholaj pisze:Calosc kosztowala mnie 1000 zl, do tego wymienil mi jedna swiece zarowa plus wymiana pior wycieraczek.

Najwazniejsze jest to ze facet wie co robi! Nie zaden tam czarodziej czy naciagacz ...


Ps
Do tego jest gratis przejazdzka a4 w 3.0 tdi cos ponad 300 KM ... Mowie wam, glowy nie mozna oderwac od zaglowka ... :)
Panowie, widzę, że wszyscy robiliście kolektorki w jednym miejscu :) Cieszę się, że wszystko przebiegło sprawnie czy to wysyłkowo czy na miejscu. Ostatnio jeszcze bardziec dopracowaliśmy technologię przeróbki klap, teraz są one totalnie pancerne, wszystkie elementy z tworzywa podlegające zużyciu zostały zastąpione metalowymi i są nie do zdarcia, także gwarancja na klapy nowego typu jest dożywotnia. ÂŻeby nie było nieścisłości co do cen, to wszystko jest wyjaśnione w ofertówce . Nie mogę tu pisać wprost o cenach bo będzie to złamanie regulaminu.

PS. A4 3.0 TDI Olka modzimy dalej, jeszcze da się urwać kilka KM i Nm ... <rotfl>
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

shaqattaq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 13 kwie 2010, 10:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: shaqattaq » 13 mar 2012, 18:44

no w koĂącu klapy będzie można zrobić raz a porządnie i problem z głowy

luks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Imię: luks
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: PL

Post autor: luks » 13 mar 2012, 21:12

Witam Panowie, i mnie ten problem dotknal. Zapalił się CHECK i nastepujący błąd zczytałem:

12597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 51
Mileage: 111825 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.26
Time: 14:54:59

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Podniosłem obudowę i okazało się, że z prawej strony spadło cięgiełko (z dolnej częsci). Nałozyłem póki co.
Zastanawia mnie fakt dlaczego zastosowali takie badziewie. Na pracującym silniku oba cięgła telepią się już co oznacza, że mają luz.
Czy ktoś próbował np. w osi tych plastikowych bolców wkręcić mały wkręt który trzymałby szeroką podkładkę, która zabezpieczyłaby przed spadaniem cięgieł ?
Wydaje mi się, że ta dolna część (klapka ?) chodzi dosyć swobodnie bez oporów. A może wystarczy nasmarować ów plastik aby zmniejszyć tarcie ?

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 mar 2012, 07:38

luks,
Czy ktoś próbował np. w osi tych plastikowych bolców wkręcić mały wkręt który trzymałby szeroką podkładkę, która zabezpieczyłaby przed spadaniem cięgieł ?
Wydaje mi się, że ta dolna część (klapka ?) chodzi dosyć swobodnie bez oporów. A może wystarczy nasmarować ów plastik aby zmniejszyć tarcie ?
niestety, ten plastik jest tak twardy, ze wkrecenie czegokolwiek w niego, grozi peknieciem.
szukalem wielu sposobow na to, m.in podkladka zabezpieczajaca, etc.
wymontuj dzwigienke, podgrzej koncowke (oczko) i scisnij drutem.

co do luzu i zglaszanego bledu.. to jak popatrzysz na silnik, albo podczas rozruchu, to zaobserwujesz, ze przy przekreceniu kluczyka klapy ida w gore i w dol. odbywa sie testowanie.
a telepia sie strasznie na wolnych obrotach.. tak ten typ ma.
:[

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 14 mar 2012, 08:27

ja panowie przerobilem owe ciegna tak aby ciacno siedzialy. Najpierw przewiercilem wiertlem 3 -otworki tuz za oczkami . Po nalozeniu dzwigni na kulke wkrecilem malutkie wkrety ktore zaciskaja oczko ,plusem tego rozwiazania jest mozliwosc regulacji sily pasowania oczka wzgledem kulki.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 mar 2012, 08:38

szczerba2,
no pomysl dobry..
ale jak z dojsciem, zeby wkrecic wkrety..?? O ile pamietam, tam de facto, nie wiele miejsca jest, zeby srubowkretem wywijac:)

Rozumiem, ze owe otwory przwierciles pod oczkiem, bo za oczkiem ( jak piszesz) to nie moge sobie tego wyobrazic. <lol>
Zdjecia jakies masz? :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 14 mar 2012, 09:02

Panowie... jestem pod wrażeniem Waszego geniuszu technicznego :) <okok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 mar 2012, 10:00

0x4B25A,
nie pierwszy raz, trzeba fabryke poprawiac <rotfl>

luks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Imię: luks
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: PL

Post autor: luks » 14 mar 2012, 11:44

Ciekawe czy ktos moglby jakies fotki wrzucic jak to wyglada po usprawnieniu ? Zastanawiam sie, czy nasmarowanie plastikow nie spowolniloby ich zuzycia. Moze warto co jakis czas tam psiknac jakims olejem lub smarem - oczywiscie jesli komus jeszcze nie spadaja.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 14 mar 2012, 12:09

szczerba2, Wrzoc fotki:)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 mar 2012, 13:01

luks,
smar nie pomoze, bo oczka na waleczkach osadzone sa z luzem.
:)

luks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Imię: luks
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: PL

Post autor: luks » 14 mar 2012, 14:09

Chodzi o zredukowanie tarcia ktore najwyrazniej wystepuje :-)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 14 mar 2012, 16:00

Tarcie wystepuje zawsze.. w tym przypadku.. sadze, ze jets na tyle znikome, ze ten smar chyba niewiele pomoze..
Fakt jest, ze dzwigienka sie wyciera.. i to strasznie. Nie wiem, czym to spowodowane.. reguly nie ma.
Wiekszy, mniejszy przebieg... Fakt, ze przy rozruchu wykonywane jest testowanie oraz od ( o ile pamietam 2500RPM) otwierana jest na maxa przepustnica.. <uoee>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 14 mar 2012, 21:35

pama jutro wrzuce fotki ,wreciki uzyte na klucz torx -wieksza manewrowosc ogolnie godz roboty na gotowo, materialy to 4 wkreciki na torx . Wiertarka z wiertlem 3 klucz torx i zimny browar na poczatek co by rece nie drzaly przy wierceniu
tu rysunek
Załączniki
ScreenShot008.gif

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga