[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
A zagladales do srodka do kolektora,
Tego typu naprawa nie wytrzyma zbyt dlugo
Wymontowalem z 2.7 BPP 2005r i poza wyrobionym ciegnem w wewnatrz kolektora drazek na ktorym zamontowane sa klapki ma 2-3mm luzy. Ciegno zaczyna sie wyrabiac w momencie gdy na klapach powstaja luzy wtedy takze wyrabia sie element plastikowy ktory przenosi naped z ciegna bo dostaje duzych naprazen.
Pozdrawiam
Tego typu naprawa nie wytrzyma zbyt dlugo
Wymontowalem z 2.7 BPP 2005r i poza wyrobionym ciegnem w wewnatrz kolektora drazek na ktorym zamontowane sa klapki ma 2-3mm luzy. Ciegno zaczyna sie wyrabiac w momencie gdy na klapach powstaja luzy wtedy takze wyrabia sie element plastikowy ktory przenosi naped z ciegna bo dostaje duzych naprazen.
Pozdrawiam
Metoda z srobka ok ale tylko na krotka mete - zmniejsza luzy na ciegnie i komp nie wywala bledu ale caly mechanizm wewnatrz kolektora nadal sie zuzywa i powstaja coraz wieksze opory az w koncu wszystko sie rozsypie. Podejrzewam ze wszystkie syfy ktore powstaja przy zuzywaniu sie tych elementow trafiaja do silnika - Jakis wiekszy odlamek sie trafi i silnik szlag trafi. Jutro wrzyce fotki co wydobylem z mojego starego kolektora.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
.....może i tak , ale nawet montując nowy czy regenerowany skad masz pewnosć że nic nie odpadnie i nie wessa go motormbectb pisze:Metoda z srobka ok ale tylko na krotka mete - zmniejsza luzy na ciegnie i komp nie wywala bledu ale caly mechanizm wewnatrz kolektora nadal sie zuzywa i powstaja coraz wieksze opory az w koncu wszystko sie rozsypie. Podejrzewam ze wszystkie syfy ktore powstaja przy zuzywaniu sie tych elementow trafiaja do silnika - Jakis wiekszy odlamek sie trafi i silnik szlag trafi.

Nic nie jest wieczne , ato jest tylko kolejny dowód że trzeba poprawiać fabryke minimalnym nakładem a nie bulić 4 klocki za badziewie

Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Ja nie neguje twojego patentu bo jest jak najbardziej ok jednak nie rozwiazuje on do konca problemu tylko pozbywa sie upierdliwej lampki check engine na jakis czas bez topienia kasy w nowe kolektory. Mnie osobiscie po obejrzeniu tych kolektoro rece opadly jak za takie badzieswo mozna kroic taka kase tu w anglii ok 400GBP/ strone. Osobiscie uwazam ze audi powinno zrobic akcje serwisawa bo jest to ewidentnie blad konstrukcyjny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Witam
jak widać jestem tu nowym leszczem
i oczywiście nie bez powodu tu trafiem. Od paru dni studiuję wiedzę z zakresu przepustnicy i wtrysków, i jestem w szoku jak bardzo ogólna to przypadłość w tych motorkach <szok>
Ale nie nudząc, wyskakuje mi taki błąd (po skasowaniu i przejechaniu paru kilometrów wraca):
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 4F - Audi A6 C6
Scan: 01,02,03,05,06,07,08,09,0E,15,16,17,19,28,36,37,3D,42,46,47,4F,52,53,55,56,57,61,62,65,67,69,72,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4F0 910 401 F
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02335
1 Fault Found:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: N/A
Mam zamiar wyciągnąć obie przepustnice i je wyczyścić ale zastanawiam się czy czasami odrazu nie oddać je do regeneracji? Czy błąd który występuje jest czysto mechaniczny, czy może to być coś ze sterowaniem silniczka ? Dodam tylko że na "macanego" cięgno od strony pasażera (bank 2
?) ma dużo większe luzy niż od strony kierowcy, ale nie ma możliwości żeby spadło bo próbowałem zdjąć i nic z tego. Oba po przekręceniu stacyjki ustawiają się jedno do góry ,drugie do dołu i nie mam możliwości ich przestawienie ręcznie.
Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę
pozdro
jak widać jestem tu nowym leszczem

Ale nie nudząc, wyskakuje mi taki błąd (po skasowaniu i przejechaniu paru kilometrów wraca):
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 4F - Audi A6 C6
Scan: 01,02,03,05,06,07,08,09,0E,15,16,17,19,28,36,37,3D,42,46,47,4F,52,53,55,56,57,61,62,65,67,69,72,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4F0 910 401 F
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02335
1 Fault Found:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: N/A
Mam zamiar wyciągnąć obie przepustnice i je wyczyścić ale zastanawiam się czy czasami odrazu nie oddać je do regeneracji? Czy błąd który występuje jest czysto mechaniczny, czy może to być coś ze sterowaniem silniczka ? Dodam tylko że na "macanego" cięgno od strony pasażera (bank 2

Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę
pozdro
Wg. mnie problem bardziej z kolektorem ssącym (także częsta przypadłość), a nie z przepustnicą...Rangers pisze:17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached

Tu coś więcej od ross-tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 018/004120
A czy wyciągnięcie kolektora i przeczyszczenie go może pomóc czy raczej szukać innej przyczyny?
W linku w/w jest napisane min. żeby wykonać test wyjść i sprawdzić sysytem. Czy możesz napisać jak dokładnie to wykonać Vagiem ? Wiem że jest taka opcja test wyjść ale co dokłądnie sprawdzić i który system (ew. jaką grupę) ?
W linku w/w jest napisane min. żeby wykonać test wyjść i sprawdzić sysytem. Czy możesz napisać jak dokładnie to wykonać Vagiem ? Wiem że jest taka opcja test wyjść ale co dokłądnie sprawdzić i który system (ew. jaką grupę) ?