fassi1 pisze:zbig_wwl pisze:fassi1 pisze:Jeśli pętli Ci benzynę to masz dobrze zestrojone
Przecież nie napisałem, że pętli

.
Poza tym mam STAG'a, a on nie radzi sobie z pętlącą benzyną, więc tym bardziej dobrze, że mi nie pętli

A to dobrze nie doczytałem, ale piszesz że jest bliskie zapętleniu więc moim zdaniem nadal jest dobrze.
Co do Staga i zapętleniami benzyny może nie doczytałeś dobrze na forum.
Fakt Stag nie radzi sobie z zapętleniami ale to oznacza, że ISA2 nie potrafi tego automatycznie zestroić, co nie oznacza że nie dz się tego dobrze wystroić.
W takiej sytuacji nadal reguluje sie mnożnikiem lub korektami RPM z podglądem na AFR, bez względu na to jakie czasy wtrysku w tym czasie pokazuje Stag (będzie wariował i pokazywał jakieś bzdury).
Kilka takich aut wystroiłem i jeżdżą bez problemu w pełnym zakresie.
Może i nie doczytałem dobrze na forum

, ale przerobiłem to na własnej skórze - na STAG'u w obecnej wersji FW nie da się poprawnie zrobić obsługi zapętleĂą - nieważne, czy pętli Pb, czy LPG. ISA nie ma tu znaczenia.
Dwa przykłady do sytuacji, o której tu piszemy:
- stan WOT, "prawie pętli Pb", czyli np. 6000RPM (cykl 20ms), czas Pb 19.9ms, czas LPG np. 17ms. Zakładamy, że w tych warunkach jest to dobrze wystrojone i AFR jest utrzymany. Teraz jeżeli ECU "zapętli" Pb (wydłuży wtrysk o
tylko o 0.1ms), to STAG "zapętli" też LPG (wydłuży wtrysk
aż o 3ms) - jakoś nie widzę w takich warunkach możliwości utrzymania AFR.
- druga sytuacja (częstsza) - pętlenie samego LPG - jeżeli zapewnisz, że za każdym razem na WOT i OL, kiedy dochodzi do pętlenia, reduktor będzie trzymał takie samo ciśnienie i taką samą temperaturę gazu fazy lotnej, to się zgodzę, że takie strojenie zapętlonego LPG na AFR ma sens. To i tak pewne uproszczenie i nie są to warunki wystarczające, ale zapewnisz chociaż tyle?
Na po przedniej stronie napisałeś
fassi1 pisze:Nie wypuszcza się auta z zapętlonymi wtryskiwaczami.
i tego bym się trzymał
