wyższe mówię powiedzmy od 140 km/h w górę, nie jest to mega prędkość, a już troszkę czuć bujanie, tę słabszą przyczepność na polskich "równych" drogach...
Co do tych powyższych linków zastanawiam się jak będzie z ich trwałością?? Ma ktoś może takie?? Nie wysypuje się to po pierwszych 15tyś km??
Lepszym rozwiązaniem byłyby seryjne Bilsteiny z lekko obniżającymi sprężynami?? Bez gwintu??
[ A6 C5] Zmiana na sportowe
Wydaje mi sie ze tak.Jigitt pisze:
Lepszym rozwiązaniem byłyby seryjne Bilsteiny z lekko obniżającymi sprężynami?? Bez gwintu??
Choc to tylko moja ocena.
Jezdzilem na zawieszeniu gwintowanym i to jest masakra- Jedziesz tak jakbys jechal bez amortyzatorow, tak wali w aucie ze masakra. Zreszta sa ludzie tacy ktorym to odpowiada i sa tacy ktorzy nigdy by czegos takiego nie zalozyli.
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Powiem, a raczej napiszę tak.... Ja jestem człowiekiem z rodzinką i poza powiedzmy odpowiednim wyglądem auta, cenię sobie także swego rodzaju wygodę... Wiem, że najlepsze z możliwych do zwykłego wożenia d..y jest serial, ale czasem człowiekowi włącza się tutorial NFS-a i noga mocniej opada na gaz (odziwo) i wtedy niższe, lekko sztywniejsze zawieszenie byłoby pewniejsze...
Czyli sumując np takie połączenie:
http://moto.allegro.pl/bilstein-amortyz ... 80544.html
+
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 26486.html
będzie odpowiedniejsze dla normalnego usera polskich wertepów??
Czyli sumując np takie połączenie:
http://moto.allegro.pl/bilstein-amortyz ... 80544.html
+
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 26486.html
będzie odpowiedniejsze dla normalnego usera polskich wertepów??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Panowie, widze ze to wasze pierwsze starcie z "usportowieniem" auta.
Powiem tak.
Zestawy zawieszen gwintowanych jakie zaproponowaliscie to najnizsza polka produkowana w chinach. Nie dosc ze jakosc wykonania jest mierna, to poza regulacja wysokosci nic wiecej soba nie reprezentuja. Zero komfortu, regulacji tlumienia, odbicia czy twardosci. Na domiar zlego po przejechaniu kilkunastu tysiecy sprezyny traca wlasciwosci i auto nie chce sie trzymac za dobrze drogi.
Dla osob ktore chca miec kompromis pomiedzy komfortem a sportowym feeling'iem polecam:
- Pro Kit EIbach + seryjne amortyzatory ( o ile jeszcze sa sprawne)
- Vogtland + seryjne amortyzatory
- Weitec + seryjne amortyzatory
Jesli chcecie wydac wiecej to oczywiscie mozna kupic nowy komplecik amortyzatorow;)
A co do gwintu to odradzam wszystko ponizej SuperSport.
Najwiecej komfortu za umiarkowane pieniadze daje gwint AP, DTS
Pozdrawiam
Powiem tak.
Zestawy zawieszen gwintowanych jakie zaproponowaliscie to najnizsza polka produkowana w chinach. Nie dosc ze jakosc wykonania jest mierna, to poza regulacja wysokosci nic wiecej soba nie reprezentuja. Zero komfortu, regulacji tlumienia, odbicia czy twardosci. Na domiar zlego po przejechaniu kilkunastu tysiecy sprezyny traca wlasciwosci i auto nie chce sie trzymac za dobrze drogi.
Dla osob ktore chca miec kompromis pomiedzy komfortem a sportowym feeling'iem polecam:
- Pro Kit EIbach + seryjne amortyzatory ( o ile jeszcze sa sprawne)
- Vogtland + seryjne amortyzatory
- Weitec + seryjne amortyzatory
Jesli chcecie wydac wiecej to oczywiscie mozna kupic nowy komplecik amortyzatorow;)
A co do gwintu to odradzam wszystko ponizej SuperSport.
Najwiecej komfortu za umiarkowane pieniadze daje gwint AP, DTS
Pozdrawiam
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
O to mi właśnie chodziło, wiem doskonale, że np. Eibach czy Weitec to firmy już z tych wyższych półek, stąd zapytałem o to co w linkach, czy to jest w ogóle coś warte, czy to zwykły shit...
A powiedzcie jeszcze kolor sprężyn ma znaczenie?? Jakiś stopieĂą twardości zawiasu jest poprzez to oznaczony??
A powiedzcie jeszcze kolor sprężyn ma znaczenie?? Jakiś stopieĂą twardości zawiasu jest poprzez to oznaczony??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Mam pytanko odnośnie zawieszenia, w moim Avancie sprawdzałem z przodu i mam czerwone amortyzatory i sprężyny z kropkami: 1x czerwona i 1x pomarańczowa, czy jest to zawieszenie sportowe/utwardzone? Amortyzatory na takie wyglądają ale nie znam się na oznaczeniach sprężyn.
Edit:
OK, sprawdziłem w kodach wyposażenia i wszystko jasne
:
1BE: sports suspension/shock absorption
Edit:
OK, sprawdziłem w kodach wyposażenia i wszystko jasne

1BE: sports suspension/shock absorption
CCCO 2.5 TDI mit Sport-Paket