
[ A6 C6] Piszczenie kierownicy podczas skretow
witam dzis chyba rozwiazalem ten problem pisze chyba bo od rana juz nic nie slychac zobacze jutro .najpierw nasmarowalem oslone gumowa ta przy podlodze ale nic nie pomoglo i u mnie na 100% byla to uszczelka gumowa miedzy kierownica a obudowa kolumny napsikalem tam smaru silikonowego i jak reka odjal
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
panowie na wejściu kolumny -czerwone oznaczenie- w środku znajduje sie uszczelniacz który najcześciej powoduje te piski szczególnie zimową porą , jest do wymiany w warunkach garazowych, wystarczy roskręcić krzyżak na kolumnie zdjąć gume osłonową i jest widoczny. Uszczelniacz do kupienia w sklepie z usczelnieniami technicznymi ![Obrazek]()
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
ckis 12 czy rozwiązałeś problem z piszczeniem w kierownicy bo chyba trafiłeś w setno ?
też posiadam takie zajebiście wkurwiające auto i u mnie piszczy dokładnie tak jak opisujesz za kierownicą ale nie wiem jak tam nasmarowaś . u mnie w audi nie ma znaczenia temperatura wsiadam przy -15 ruszam i cichutko aż miło troche sie nagrzeje w środku i zaczyna piszczeć jakby tarła guma o gumę, innym razem cały dzieĂą przejeżdzę i nie piszczy parkuję pod domem zaczyna piszczeć.te piszczenie chyba bardziej zależy od wilgoci w powietrzu.Ostatnio podlewarowałem przód auta i kręcąc kierownicą dokładnie zlokalizowałem miejsce piszczenia czyli za kierą,próbowałem zdjąć kiere ale zabrakło mi specjalnego torxa ,to próbowałem odkręcić osłonę kolumny kierowniczej zaraz za kierą ale mimo kilku zestawów śrubokrętów i torxów nie mogłem odkręcić tej osłony .bez demontażu któregoś z elementów nie widze możliwości nasmarowania w tym miejscu i pozbycia się tego (wkurwiającego) piszczenia .
też posiadam takie zajebiście wkurwiające auto i u mnie piszczy dokładnie tak jak opisujesz za kierownicą ale nie wiem jak tam nasmarowaś . u mnie w audi nie ma znaczenia temperatura wsiadam przy -15 ruszam i cichutko aż miło troche sie nagrzeje w środku i zaczyna piszczeć jakby tarła guma o gumę, innym razem cały dzieĂą przejeżdzę i nie piszczy parkuję pod domem zaczyna piszczeć.te piszczenie chyba bardziej zależy od wilgoci w powietrzu.Ostatnio podlewarowałem przód auta i kręcąc kierownicą dokładnie zlokalizowałem miejsce piszczenia czyli za kierą,próbowałem zdjąć kiere ale zabrakło mi specjalnego torxa ,to próbowałem odkręcić osłonę kolumny kierowniczej zaraz za kierą ale mimo kilku zestawów śrubokrętów i torxów nie mogłem odkręcić tej osłony .bez demontażu któregoś z elementów nie widze możliwości nasmarowania w tym miejscu i pozbycia się tego (wkurwiającego) piszczenia .
witam tak jak juz pisalem napsikalem tam miedzy kierownice a oslone smaru silikonowego i pomoglo ale na okolo tydz potem zaczelo znowy piszczec. jest tam taka przezroczysta plastykowa uszczelka miedzy kierownica a oslona i jak sie dobrze przyjrzec widac pod nia gesty smar wydaje mi sie ze nie jest tam na darmo i pewnie mial zapobiegac temu piszczeniu moj sposob byl taki ze nalozylem smaru w strzykawke i przez otworu w tej przezroczystej uszczelce napchalem tam smaru i narazie jest ok ale na jak dlugo zobaczymy
na forum znalazłem opis wymiany kierownicy i tam jest napisane,że do zdjęcia obudowy służy torx 7 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=97058
Mógłbyś wkleić zdjęcie jeszcze raz? Bo zniknęło.szczerba2 pisze:panowie na wejściu kolumny -czerwone oznaczenie- w środku znajduje sie uszczelniacz który najcześciej powoduje te piski szczególnie zimową porą , jest do wymiany w warunkach garazowych, wystarczy roskręcić krzyżak na kolumnie zdjąć gume osłonową i jest widoczny. Uszczelniacz do kupienia w sklepie z usczelnieniami technicznymi [url=http://images41.fotosik.pl/1306/467b9ff9798edc50m.jpg]Obrazek[/URL]