[ A6 C6] Piszczenie kierownicy podczas skretow
-
0x4B25A
witam dzis chyba rozwiazalem ten problem pisze chyba bo od rana juz nic nie slychac zobacze jutro .najpierw nasmarowalem oslone gumowa ta przy podlodze ale nic nie pomoglo i u mnie na 100% byla to uszczelka gumowa miedzy kierownica a obudowa kolumny napsikalem tam smaru silikonowego i jak reka odjal
-
szczerba2
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
panowie na wejściu kolumny -czerwone oznaczenie- w środku znajduje sie uszczelniacz który najcześciej powoduje te piski szczególnie zimową porą , jest do wymiany w warunkach garazowych, wystarczy roskręcić krzyżak na kolumnie zdjąć gume osłonową i jest widoczny. Uszczelniacz do kupienia w sklepie z usczelnieniami technicznymi ![Obrazek]()

Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
0x4B25A
ckis 12 czy rozwiązałeś problem z piszczeniem w kierownicy bo chyba trafiłeś w setno ?
też posiadam takie zajebiście wkurwiające auto i u mnie piszczy dokładnie tak jak opisujesz za kierownicą ale nie wiem jak tam nasmarowaś . u mnie w audi nie ma znaczenia temperatura wsiadam przy -15 ruszam i cichutko aż miło troche sie nagrzeje w środku i zaczyna piszczeć jakby tarła guma o gumę, innym razem cały dzieĂą przejeżdzę i nie piszczy parkuję pod domem zaczyna piszczeć.te piszczenie chyba bardziej zależy od wilgoci w powietrzu.Ostatnio podlewarowałem przód auta i kręcąc kierownicą dokładnie zlokalizowałem miejsce piszczenia czyli za kierą,próbowałem zdjąć kiere ale zabrakło mi specjalnego torxa ,to próbowałem odkręcić osłonę kolumny kierowniczej zaraz za kierą ale mimo kilku zestawów śrubokrętów i torxów nie mogłem odkręcić tej osłony .bez demontażu któregoś z elementów nie widze możliwości nasmarowania w tym miejscu i pozbycia się tego (wkurwiającego) piszczenia .
też posiadam takie zajebiście wkurwiające auto i u mnie piszczy dokładnie tak jak opisujesz za kierownicą ale nie wiem jak tam nasmarowaś . u mnie w audi nie ma znaczenia temperatura wsiadam przy -15 ruszam i cichutko aż miło troche sie nagrzeje w środku i zaczyna piszczeć jakby tarła guma o gumę, innym razem cały dzieĂą przejeżdzę i nie piszczy parkuję pod domem zaczyna piszczeć.te piszczenie chyba bardziej zależy od wilgoci w powietrzu.Ostatnio podlewarowałem przód auta i kręcąc kierownicą dokładnie zlokalizowałem miejsce piszczenia czyli za kierą,próbowałem zdjąć kiere ale zabrakło mi specjalnego torxa ,to próbowałem odkręcić osłonę kolumny kierowniczej zaraz za kierą ale mimo kilku zestawów śrubokrętów i torxów nie mogłem odkręcić tej osłony .bez demontażu któregoś z elementów nie widze możliwości nasmarowania w tym miejscu i pozbycia się tego (wkurwiającego) piszczenia .
witam tak jak juz pisalem napsikalem tam miedzy kierownice a oslone smaru silikonowego i pomoglo ale na okolo tydz potem zaczelo znowy piszczec. jest tam taka przezroczysta plastykowa uszczelka miedzy kierownica a oslona i jak sie dobrze przyjrzec widac pod nia gesty smar wydaje mi sie ze nie jest tam na darmo i pewnie mial zapobiegac temu piszczeniu moj sposob byl taki ze nalozylem smaru w strzykawke i przez otworu w tej przezroczystej uszczelce napchalem tam smaru i narazie jest ok ale na jak dlugo zobaczymy
na forum znalazłem opis wymiany kierownicy i tam jest napisane,że do zdjęcia obudowy służy torx 7 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=97058
Mógłbyś wkleić zdjęcie jeszcze raz? Bo zniknęło.szczerba2 pisze:panowie na wejściu kolumny -czerwone oznaczenie- w środku znajduje sie uszczelniacz który najcześciej powoduje te piski szczególnie zimową porą , jest do wymiany w warunkach garazowych, wystarczy roskręcić krzyżak na kolumnie zdjąć gume osłonową i jest widoczny. Uszczelniacz do kupienia w sklepie z usczelnieniami technicznymi [url=http://images41.fotosik.pl/1306/467b9ff9798edc50m.jpg]Obrazek[/URL]












