Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ALF 2.4 165 KM] 2.4 korekty długoterminowe szarpie na Pb

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 27 lut 2012, 19:27

paput, co tam ciekawego? Szarpie? Szarpie mniej? Czy narazie nie szarpie?
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 27 lut 2012, 19:43

Petroniusz566 pisze:paput, co tam ciekawego? Szarpie? Szarpie mniej? Czy narazie nie szarpie?
szarpie znowu na Pb, jutro postaram się kupić u gazowników kabelek do mojego komputera gazowego i przeprowadzić regulację podczas jazdy.

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 27 lut 2012, 20:07

jutro popatrzę jeszcze VAGiem u siebie na grupy bo zastanawia mnie jak wygląda dawkowanie paliwa u mnie i u Ciebie w chwili tego kryzysu szarpania.. to chyba jest grupa 015 przynajmniej w TDI.. ale jeszcze sprawdzę u siebie i jak znajdę to zrobię logi to sobie zobaczysz i porównasz ze swoimi
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 27 lut 2012, 20:37

Petroniusz566 pisze:jutro popatrzę jeszcze VAGiem u siebie na grupy bo zastanawia mnie jak wygląda dawkowanie paliwa u mnie i u Ciebie w chwili tego kryzysu szarpania.. to chyba jest grupa 015 przynajmniej w TDI.. ale jeszcze sprawdzę u siebie i jak znajdę to zrobię logi to sobie zobaczysz i porównasz ze swoimi
a która to grupa u nas jest?
dzięki za zainteresowanie tematem

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 27 lut 2012, 20:52

Ja się nie poddaję.. u siebie zajęło mi to trochę czasu żeby doprowadzić moją kabarynę do porządku i mam nadzieję, że Ty również doprowadzisz swoją..
Odnośnie tej grupy to nie wiem jaki jest numer ale trzeba szukać czegoś na wzór 1-obr/min, 2-mg/R, 3-l/h, 4-mg/R.. Być może też będzie to 015 jak w TDI
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 lut 2012, 19:30

Petroniusz566 pisze:Ja się nie poddaję.. u siebie zajęło mi to trochę czasu żeby doprowadzić moją kabarynę do porządku i mam nadzieję, że Ty również doprowadzisz swoją..
Odnośnie tej grupy to nie wiem jaki jest numer ale trzeba szukać czegoś na wzór 1-obr/min, 2-mg/R, 3-l/h, 4-mg/R.. Być może też będzie to 015 jak w TDI
nie wiem czy takiego czegoś nie ma tylko w TDI

odpiąłem akumulator na pół godziny
jeśli objawy znikną po podłączeniu tzn że winna jest instalacja LPG, jeśli nie, benzynowa


objawy nie zniknęły
czyli jak panowie? winna benzyna?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 28 lut 2012, 20:48

paput pisze:nie wiem czy takiego czegoś nie ma tylko w TDI
no właśnie sprawdzałem teraz i nie znalazłem :/

wyrzuca Ci znowu jakieś błędy? czy pusto?
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 lut 2012, 20:52

Petroniusz566 pisze:
paput pisze:nie wiem czy takiego czegoś nie ma tylko w TDI
no właśnie sprawdzałem teraz i nie znalazłem :/

wyrzuca Ci znowu jakieś błędy? czy pusto?
nie sprawdzałem
ale po opięci na 1,5 godziny aku i ponownym podłączeniu problem jest ten sam


winna jest jednak nie LPG?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 28 lut 2012, 20:56

paput pisze:winna jest jednak nie LPG?
sądzę, że LPG nie ma tu nic do rzeczy.. Jeśli np pojeździsz trochę i problem znika, gasisz go na paliwie i na paliwie odpalasz i problem się pojawia to LPG trzeba odrzucić
A próbowałeś przejechać się chwilę z odkręconym korkiem od baku? Może w baku robi Ci się jakaś różnica ciśnieĂą?
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 lut 2012, 21:02

Petroniusz566 pisze:
paput pisze:winna jest jednak nie LPG?
sądzę, że LPG nie ma tu nic do rzeczy.. Jeśli np pojeździsz trochę i problem znika, gasisz go na paliwie i na paliwie odpalasz i problem się pojawia to LPG trzeba odrzucić
A próbowałeś przejechać się chwilę z odkręconym korkiem od baku? Może w baku robi Ci się jakaś różnica ciśnieĂą?
nie gaszę na paliwe :) to sekwencja przeca to chyba sie gasi na gazie

w baku przy odkrecaniu korka nie czuję podciśnienia,ale z odkręconym korkiem nie jeździłem

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 29 lut 2012, 10:05

paput, pocieszę Cię lub Cię zmartwię: ostatnio wymieniałem wtryski gazowe i wczoraj sprawdzałem sobie parametry pracy silnika.. w sumie pod Ciebie ale dobrze się stało, że to sprawdziłem.. mam tak rozjechane mapy gazowe i ubogie mieszanki na gazie, że wyłącza mi już sondy lambda.. Na paliwie wszystko wraca do normy i mieszanki są prawidłowe.. więc LPG nie ingeruje mi tu w paliwo.. na jutro umówiłem się z gazownikiem.. Niby nic się nie dzieje, ale jeżdzenie na mieszankach +20, +25 jest szkodliwe.. mam nadzieję, że się jutro tym zajmą
Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 10:56 przez Petroniusz566, łącznie zmieniany 1 raz.
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 29 lut 2012, 10:42

Petroniusz566 pisze:paput, pocieszę Cię.. ostatnio wymieniałem wtryski gazowe i wczoraj sprawdzałem sobie parametry pracy silnika.. w sumie pod Ciebie ale dobrze się stało, że to sprawdziłem.. mam tak rozjechane mapy gazowe i ubogie mieszanki na gazie, że wyłącza mi już sondy lambda.. Na paliwie wszystko wraca do normy i mieszanki są prawidłowe.. więc LPG nie ingeruje mi tu w paliwo.. na jutro umówiłem się z gazownikiem.. Niby nic się nie dzieje, ale jeżdzenie na mieszankach +20, +25 jest szkodliwe.. mam nadzieję, że się jutro tym zajmą
dlatego stawiam u siebie na walniety wtrysk paliwa, ale najpierw wymienie filterek paliwa, potem bede myslal dalej

jeszcze zauważyłem że mam odmę wymienioną na jakąś alu rurkę która jest pogięta i zapewne poprzez to niedrożna, ale wtedy auto i na gazie by kulało czyż nie ;)

mam zamiar wykręcic wtryski benzynowe i przeczyścić np denaturatem albo STP, może któryś z nich się przywiesza bo np teraz znowu na benzynie pracuje dobrze

i jeszcze jeden mój pomysł: może podczas tych drgaĂą zdejmować wtyczki po kolei od wtryskiwaczy i obserwować co się będzie działo?

korekty na gazie:

Obrazek
http://postimage.org/image/wg26o7ksb/full/

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 01 mar 2012, 19:09

paput, na gazie też nie jest dobrze... z tego co widzę to powinno się pojawiać falowanie obrotów na biegu jałowym od czasu do czasu na LPG.. może się mylę
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 01 mar 2012, 19:44

Petroniusz566 pisze:paput, na gazie też nie jest dobrze... z tego co widzę to powinno się pojawiać falowanie obrotów na biegu jałowym od czasu do czasu na LPG.. może się mylę
fakt ze malo przejechalem na lpg, od czasu do czasu zafaluje. Nie wiem juz czego sie czepic' moze jak wyskakuje blad grzalki to wlasnie ja sprawdzic? Tylko jak? Na wlaczonym zimnym silniku opornosc powinna wskazywac od 5 do 15 ohm? Czy na wylaczonym to patrzec?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 01 mar 2012, 20:09

paput pisze:od czasu do czasu zafaluje
w takim razie trzeba jednak odrzucić tezę o walniętych wtryskach i zająć się cewką.. Nawet jeśli nie ma błędów to cewka może być główną winowajczynią.. przy okazji zastanawiałbym się nad świecami... Napisałem wcześniej żebyś spróbował popryskać trochę zraszaczem (choćby takim do kwiatków) na cewkę i na kable.. jeśli praca silnika się zmieni na gorsze podczas tej czynności to będzie znak, że trzeba wymienić elementy układu zapłonowego... Iskra w tym przypadku jest najważniejsza.. bez tego nic
Grzałkami się nie przejmuj bo sondy reagują... Co innego jeśli nie udałoby Ci się usunąć błędów sond.. wtedy trzeba by było im się przyjrzeć bardziej
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja