[ ALF 2.4 165 KM] 2.4 korekty długoterminowe szarpie na Pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
jutro popatrzę jeszcze VAGiem u siebie na grupy bo zastanawia mnie jak wygląda dawkowanie paliwa u mnie i u Ciebie w chwili tego kryzysu szarpania.. to chyba jest grupa 015 przynajmniej w TDI.. ale jeszcze sprawdzę u siebie i jak znajdę to zrobię logi to sobie zobaczysz i porównasz ze swoimi
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
a która to grupa u nas jest?Petroniusz566 pisze:jutro popatrzę jeszcze VAGiem u siebie na grupy bo zastanawia mnie jak wygląda dawkowanie paliwa u mnie i u Ciebie w chwili tego kryzysu szarpania.. to chyba jest grupa 015 przynajmniej w TDI.. ale jeszcze sprawdzę u siebie i jak znajdę to zrobię logi to sobie zobaczysz i porównasz ze swoimi
dzięki za zainteresowanie tematem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja się nie poddaję.. u siebie zajęło mi to trochę czasu żeby doprowadzić moją kabarynę do porządku i mam nadzieję, że Ty również doprowadzisz swoją..
Odnośnie tej grupy to nie wiem jaki jest numer ale trzeba szukać czegoś na wzór 1-obr/min, 2-mg/R, 3-l/h, 4-mg/R.. Być może też będzie to 015 jak w TDI
Odnośnie tej grupy to nie wiem jaki jest numer ale trzeba szukać czegoś na wzór 1-obr/min, 2-mg/R, 3-l/h, 4-mg/R.. Być może też będzie to 015 jak w TDI
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
nie wiem czy takiego czegoś nie ma tylko w TDIPetroniusz566 pisze:Ja się nie poddaję.. u siebie zajęło mi to trochę czasu żeby doprowadzić moją kabarynę do porządku i mam nadzieję, że Ty również doprowadzisz swoją..
Odnośnie tej grupy to nie wiem jaki jest numer ale trzeba szukać czegoś na wzór 1-obr/min, 2-mg/R, 3-l/h, 4-mg/R.. Być może też będzie to 015 jak w TDI
odpiąłem akumulator na pół godziny
jeśli objawy znikną po podłączeniu tzn że winna jest instalacja LPG, jeśli nie, benzynowa
objawy nie zniknęły
czyli jak panowie? winna benzyna?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
sądzę, że LPG nie ma tu nic do rzeczy.. Jeśli np pojeździsz trochę i problem znika, gasisz go na paliwie i na paliwie odpalasz i problem się pojawia to LPG trzeba odrzucićpaput pisze:winna jest jednak nie LPG?
A próbowałeś przejechać się chwilę z odkręconym korkiem od baku? Może w baku robi Ci się jakaś różnica ciśnieĂą?
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
nie gaszę na paliwePetroniusz566 pisze:sądzę, że LPG nie ma tu nic do rzeczy.. Jeśli np pojeździsz trochę i problem znika, gasisz go na paliwie i na paliwie odpalasz i problem się pojawia to LPG trzeba odrzucićpaput pisze:winna jest jednak nie LPG?
A próbowałeś przejechać się chwilę z odkręconym korkiem od baku? Może w baku robi Ci się jakaś różnica ciśnieĂą?

w baku przy odkrecaniu korka nie czuję podciśnienia,ale z odkręconym korkiem nie jeździłem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
paput, pocieszę Cię lub Cię zmartwię: ostatnio wymieniałem wtryski gazowe i wczoraj sprawdzałem sobie parametry pracy silnika.. w sumie pod Ciebie ale dobrze się stało, że to sprawdziłem.. mam tak rozjechane mapy gazowe i ubogie mieszanki na gazie, że wyłącza mi już sondy lambda.. Na paliwie wszystko wraca do normy i mieszanki są prawidłowe.. więc LPG nie ingeruje mi tu w paliwo.. na jutro umówiłem się z gazownikiem.. Niby nic się nie dzieje, ale jeżdzenie na mieszankach +20, +25 jest szkodliwe.. mam nadzieję, że się jutro tym zajmą
Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 10:56 przez Petroniusz566, łącznie zmieniany 1 raz.
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
dlatego stawiam u siebie na walniety wtrysk paliwa, ale najpierw wymienie filterek paliwa, potem bede myslal dalejPetroniusz566 pisze:paput, pocieszę Cię.. ostatnio wymieniałem wtryski gazowe i wczoraj sprawdzałem sobie parametry pracy silnika.. w sumie pod Ciebie ale dobrze się stało, że to sprawdziłem.. mam tak rozjechane mapy gazowe i ubogie mieszanki na gazie, że wyłącza mi już sondy lambda.. Na paliwie wszystko wraca do normy i mieszanki są prawidłowe.. więc LPG nie ingeruje mi tu w paliwo.. na jutro umówiłem się z gazownikiem.. Niby nic się nie dzieje, ale jeżdzenie na mieszankach +20, +25 jest szkodliwe.. mam nadzieję, że się jutro tym zajmą
jeszcze zauważyłem że mam odmę wymienioną na jakąś alu rurkę która jest pogięta i zapewne poprzez to niedrożna, ale wtedy auto i na gazie by kulało czyż nie

mam zamiar wykręcic wtryski benzynowe i przeczyścić np denaturatem albo STP, może któryś z nich się przywiesza bo np teraz znowu na benzynie pracuje dobrze
i jeszcze jeden mój pomysł: może podczas tych drgaĂą zdejmować wtyczki po kolei od wtryskiwaczy i obserwować co się będzie działo?
korekty na gazie:
http://postimage.org/image/wg26o7ksb/full/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
fakt ze malo przejechalem na lpg, od czasu do czasu zafaluje. Nie wiem juz czego sie czepic' moze jak wyskakuje blad grzalki to wlasnie ja sprawdzic? Tylko jak? Na wlaczonym zimnym silniku opornosc powinna wskazywac od 5 do 15 ohm? Czy na wylaczonym to patrzec?Petroniusz566 pisze:paput, na gazie też nie jest dobrze... z tego co widzę to powinno się pojawiać falowanie obrotów na biegu jałowym od czasu do czasu na LPG.. może się mylę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
w takim razie trzeba jednak odrzucić tezę o walniętych wtryskach i zająć się cewką.. Nawet jeśli nie ma błędów to cewka może być główną winowajczynią.. przy okazji zastanawiałbym się nad świecami... Napisałem wcześniej żebyś spróbował popryskać trochę zraszaczem (choćby takim do kwiatków) na cewkę i na kable.. jeśli praca silnika się zmieni na gorsze podczas tej czynności to będzie znak, że trzeba wymienić elementy układu zapłonowego... Iskra w tym przypadku jest najważniejsza.. bez tego nicpaput pisze:od czasu do czasu zafaluje
Grzałkami się nie przejmuj bo sondy reagują... Co innego jeśli nie udałoby Ci się usunąć błędów sond.. wtedy trzeba by było im się przyjrzeć bardziej
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie