To jak sprawdzę, to Ci napieszę.Zagór pisze:Nie pali się
[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości
Mniej wartrościwe ale wklejam moje logi kanał 90 i 93 na zimnym silniku.
Zagór u Ciebie wygląda to podobnie ?
http://vaglog.rtnet.pl/dradekb_74121.html
Zagór u Ciebie wygląda to podobnie ?
http://vaglog.rtnet.pl/dradekb_74121.html
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzięki, czekam na logi aut które nie mają rozjazdu wałków, co do stanu rzeczy w moim aucie, wypowiem się w późniejszym terminie.Keda_R pisze:Mniej wartrościwe ale wklejam moje logi kanał 90 i 93 na zimnym silniku.
Zagór u Ciebie wygląda to podobnie ?
http://vaglog.rtnet.pl/dradekb_74121.html
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Mówisz i masz.. jak się podłączyłem to w 093 było 1 i 2..., przy 57°C przełączyłem na LPG widać jak bogato się zrobiło przez chwilę.. dłużej nie mogłem bo lapek padł.. napisz jakie wnioski..
http://vaglog.rtnet.pl/arkadiuso_74140.html
http://vaglog.rtnet.pl/arkadiuso_74140.html
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
arkadiuso,
Jaka masz elektronikę, stag?
Jak wyglądają u ciebie czasy Pb w stagu, równe, czy jest minimalna różnica, powinna być, chyba za 1 stopieĂą nie ma znaczenia dla ECU Pb.
Interesuje mnie zachowanie się wątków na zimnym silniku, czy pozycje zmieniają się jak u mnie w miarę nagrzewania silnika, w sumie to logiczne żeby idealne wartości miał silnik rozrządu do temp. roboczej.
Czekam na jeszcze jeden dwa logi, i będzie podsumowanie tematu.
Jaka masz elektronikę, stag?
Jak wyglądają u ciebie czasy Pb w stagu, równe, czy jest minimalna różnica, powinna być, chyba za 1 stopieĂą nie ma znaczenia dla ECU Pb.
Interesuje mnie zachowanie się wątków na zimnym silniku, czy pozycje zmieniają się jak u mnie w miarę nagrzewania silnika, w sumie to logiczne żeby idealne wartości miał silnik rozrządu do temp. roboczej.
Czekam na jeszcze jeden dwa logi, i będzie podsumowanie tematu.
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Tak mam staga.. delikatna chyba jest.. zerknij osc. z jazdy na lpg http://dl.dropbox.com/u/29479638/A6/gaz.osc .. ale jakoś w przyszłym miesiącu będzie inaczej bo jadę do roboforma ustawić wszystko po afr..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
Przy temp 30 stopni silnika, więc po 3 godzinnym postoju w polu 3 mam 2.0 a w polu 4 też 2.0.enduro7 pisze:2.8 AQD NA ZIMNYM I NA CIEPÂŁYM na kanale 093 w polu 3 mam 1.0 stopnie KW a w polu 4 2.0 stopnia KW.
rozrząd robioby na blokadach ale nie wiem czy luzowali koła na stożkach wałków
Rozrząd robiony j.w u tego samego mechanika.
dodam że mam drgania na jałowym. jednak u mnie 90 % to dwumas. bo wszystko inne wymienione i silnik pracuje równo, nawet jak sięprzysłucham przy wydechach. Nic nie strzela, nie parcha itd.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zmiany są i to bardzo pozytywneKeda_R pisze:Zagór no i jak, jakieś zmiany w temacie ?
Mój silnik pracuje już na poprawnych wartościach, oba wałki mają taką pozycję jaką powinny mieć
Więc mogę polecić miejsce gdzie wstawiłem auto, gość się podjął i odebrałem sprawne, nie wnikam co robił, bo to jego wiedza, dla mnie ważny jest efekt - a tak przyjemnie mi się dawno nie śmigało
Rozkminił temat htpp://www.protronic.com.pl
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Logika jest taka, byłem w kilku miejscach, nie bardzo ktokolwiek chciał się za to zabrać , bo tak naprawdę nikt nie wiedział za co ma się zabraćigorw pisze:Zagór, czyli nie wiesz co robił mechanik ale go polecasz? gdzie tu sens, gdzie logika???
Oni ('mechanicy") - jeździ ?
Ja - jeździ.
Oni ("mechanicy") - To co pan chcesz
Gość się podjął, zrobił, auto stało trzy dni, rozbebeszone dość mocno, co zrobił - zrobił to że wałki stoją tak jak mają stać, silnik pracuje całkiem inaczej, mocniej ciągnie z dołu między 2-4k rpm, na pracującym na jałowych silniku można postawić peta w pionie i się nie przewraca, co robił - nie wiem, przez te trzy dni to ja kasę zarabiałem, nie mam czasu stać nad autem
Krótko i na temat - oddałem "zepsute" - odebrałem zrobione - co chcesz więcej
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 14:51 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka