Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

Post autor: Fontesen » 27 lut 2012, 17:45

Zagór pisze:Nie pali się ;)
To jak sprawdzę, to Ci napieszę.

Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 27 lut 2012, 22:43

Ja tez sprawdzę rano, ale ja mam podobny problem do Ciebie i jak na razie nie mam rozwiązania.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 lut 2012, 00:03

Przypominam tylko przed rozruchem kasujemy adaptację ECU, wywołując procedurę kasowania blędów, nawet jeśli ich nie ma.
A potem patrzymy w 090 i 093, najlepiej zlogować kilka minut pracy, na zimno.
Najbardziej wartościowe są dla mnie logi z aut bez problemu rozjechanych wałków.

Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 28 lut 2012, 18:46

Mniej wartrościwe :] ale wklejam moje logi kanał 90 i 93 na zimnym silniku.
Zagór u Ciebie wygląda to podobnie ?

http://vaglog.rtnet.pl/dradekb_74121.html

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 lut 2012, 19:28

Keda_R pisze:Mniej wartrościwe :] ale wklejam moje logi kanał 90 i 93 na zimnym silniku.
Zagór u Ciebie wygląda to podobnie ?

http://vaglog.rtnet.pl/dradekb_74121.html
Dzięki, czekam na logi aut które nie mają rozjazdu wałków, co do stanu rzeczy w moim aucie, wypowiem się w późniejszym terminie.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 28 lut 2012, 21:03

Mówisz i masz.. jak się podłączyłem to w 093 było 1 i 2..., przy 57°C przełączyłem na LPG widać jak bogato się zrobiło przez chwilę.. dłużej nie mogłem bo lapek padł.. napisz jakie wnioski..
http://vaglog.rtnet.pl/arkadiuso_74140.html
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 lut 2012, 22:23

arkadiuso,
Jaka masz elektronikę, stag?
Jak wyglądają u ciebie czasy Pb w stagu, równe, czy jest minimalna różnica, powinna być, chyba za 1 stopieĂą nie ma znaczenia dla ECU Pb.
Interesuje mnie zachowanie się wątków na zimnym silniku, czy pozycje zmieniają się jak u mnie w miarę nagrzewania silnika, w sumie to logiczne żeby idealne wartości miał silnik rozrządu do temp. roboczej.
Czekam na jeszcze jeden dwa logi, i będzie podsumowanie tematu.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 29 lut 2012, 05:24

Tak mam staga.. delikatna chyba jest.. zerknij osc. z jazdy na lpg http://dl.dropbox.com/u/29479638/A6/gaz.osc .. ale jakoś w przyszłym miesiącu będzie inaczej bo jadę do roboforma ustawić wszystko po afr..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 03 mar 2012, 16:51

2.8 AQD NA ZIMNYM I NA CIEPÂŁYM na kanale 093 w polu 3 mam 1.0 stopnie KW a w polu 4 2.0 stopnia KW.
rozrząd robioby na blokadach ale nie wiem czy luzowali koła na stożkach wałków

Fontesen

Post autor: Fontesen » 03 mar 2012, 23:02

enduro7 pisze:2.8 AQD NA ZIMNYM I NA CIEPÂŁYM na kanale 093 w polu 3 mam 1.0 stopnie KW a w polu 4 2.0 stopnia KW.
rozrząd robioby na blokadach ale nie wiem czy luzowali koła na stożkach wałków
Przy temp 30 stopni silnika, więc po 3 godzinnym postoju w polu 3 mam 2.0 a w polu 4 też 2.0.
Rozrząd robiony j.w u tego samego mechanika.
dodam że mam drgania na jałowym. jednak u mnie 90 % to dwumas. bo wszystko inne wymienione i silnik pracuje równo, nawet jak sięprzysłucham przy wydechach. Nic nie strzela, nie parcha itd.

Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 14 mar 2012, 10:15

Zagór no i jak, jakieś zmiany w temacie ?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 14 mar 2012, 12:08

Keda_R pisze:Zagór no i jak, jakieś zmiany w temacie ?
Zmiany są i to bardzo pozytywne :)
Mój silnik pracuje już na poprawnych wartościach, oba wałki mają taką pozycję jaką powinny mieć :)
Więc mogę polecić miejsce gdzie wstawiłem auto, gość się podjął i odebrałem sprawne, nie wnikam co robił, bo to jego wiedza, dla mnie ważny jest efekt - a tak przyjemnie mi się dawno nie śmigało :)
Rozkminił temat htpp://www.protronic.com.pl

igorw

Post autor: igorw » 14 mar 2012, 13:50

Zagór, czyli nie wiesz co robił mechanik ale go polecasz? gdzie tu sens, gdzie logika???

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 14 mar 2012, 14:00

igorw pisze:Zagór, czyli nie wiesz co robił mechanik ale go polecasz? gdzie tu sens, gdzie logika???
Logika jest taka, byłem w kilku miejscach, nie bardzo ktokolwiek chciał się za to zabrać :(, bo tak naprawdę nikt nie wiedział za co ma się zabrać :(
Oni ('mechanicy") - jeździ ?
Ja - jeździ.
Oni ("mechanicy") - To co pan chcesz ??

:(

Gość się podjął, zrobił, auto stało trzy dni, rozbebeszone dość mocno, co zrobił ?? - zrobił to że wałki stoją tak jak mają stać, silnik pracuje całkiem inaczej, mocniej ciągnie z dołu między 2-4k rpm, na pracującym na jałowych silniku można postawić peta w pionie i się nie przewraca, co robił - nie wiem, przez te trzy dni to ja kasę zarabiałem, nie mam czasu stać nad autem :(
Krótko i na temat - oddałem "zepsute" - odebrałem zrobione - co chcesz więcej ??
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 14:51 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 14 mar 2012, 14:30

Zagór jeżeli można wiedzieć jaki koszt??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl