vaga ma natomiast interfejsu od gazu niefassi1 pisze:Jak pojedziesz do dobrego fachowca to bedzie w stanie stwierdzić czy jest ok.
Trzeba auto pod vaga podłączyć.
co w vagu moge jeszcze sprawdzić? korekty?
paput pisze:pojawia się mieszanka za bogata
Nie pytam ze złośliwości tylko przez czystą ciekawość czy to możliwe, żeby sondy wykrywały bogatą mieszankę w przypadku gdy paliwo jest blokowane? Nawet w przypadku rozjechania się map?? Znaczy, że w ecu rozregulowała się jakaś mieszanka stechiometryczna która wypaczyła definicję pojęcia prawidłowej ilości tlenu w mieszankach?fassi1 pisze:Regulator paliwa na pewno nie puszcza żadnego paliwa.
jeździłem tak na PB i robiłem korekty, uciekają na bezynie w kierunku ujemnymarkadiuso pisze:Proszę tyle razy już na forum było:
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).
Zrób logi na samej PB skasuj błędy wykasują się korekty.. włącz log i jazda z 20-30km..
później to samo na LPG..
ale jak kopiuje wadliwe mapy z gazu do benzyny?Petroniusz566 pisze:paput, Jeśli na paliwie chodzi źle to gazownik raczej nic nie poradzi.. Zrób proszę jak Ci się chce na PB VAG logi statyczne grup 002 i najlepiej jeszcze dorzucić grupę która pokazuje podawanie paliwa na biegu jałowym (nie pamiętam niestety która to grupa) Osobno może być 032 i 033(chociaż tych można by się domyślać)
Najlepszy gazownik na tym forum już się wypowiedziałfassi1 pisze:Proponuję wykasować błędy nawet jak ich nie ma i pojeździć na benzynie tak około 150-200km i wtedy diagnozować silnik na benzynie zostawiając instalację gazową w spokoju.
i tak zrobię wyłączę instalkę i przejadę na benzynie jakieś 30 km chociąż będzie to droga przez mękę bo będzie szarpał i się dławiłPetroniusz566 pisze:Najlepszy gazownik na tym forum już się wypowiedziałfassi1 pisze:Proponuję wykasować błędy nawet jak ich nie ma i pojeździć na benzynie tak około 150-200km i wtedy diagnozować silnik na benzynie zostawiając instalację gazową w spokoju.![]()
Ale oczywiście masz prawo pojechać gdzie chcesz