Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] [2.4 benz] Utrata mocy, nierówne przyspieszanie

Silniki benzynowe
paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 24 lut 2012, 22:29

fassi1 pisze:Wykasuj błędy tak żeby wyzerowały się korekty.
Jak auto jest nie sprawne na benzynie to trzeba doprowadzić je do porządku.
ok
jutro wrzucę grupę 32, mam nadzieję że coś podpowiecie


i jeszcze takie pytanie mam do was, czy u was też na podłączonym Vagu przepływomierz pokazuje jakieś dziwne rzeczy a nie 0g/s? To raczej nie jest normalne

przejechałem prawie 40 km na benzynie, normalnie bez pałowania, silnik miał okazję popracować na wolnych obrotach
Obrazek

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 25 lut 2012, 15:54

paput, to normalne.. u mnie też wskazuje 11,11g/s na wyłączonym..
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 25 lut 2012, 16:02

Petroniusz566 pisze:paput, to normalne.. u mnie też wskazuje 11,11g/s na wyłączonym..
i o to chodziło
a czy na pracującym silniku na biegu jałowym można mierzyć przepływkę czy tylko podczas jazdy? mi na czerwonym polu na biegu jałowym pokazała 50 g/s

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 25 lut 2012, 16:08

paput pisze:a czy na pracującym silniku na biegu jałowym można mierzyć przepływkę czy tylko podczas jazdy?
oczywiście.. nawet trzeba
paput pisze:mi na czerwonym polu na biegu jałowym pokazała 50 g/s
stanowczo za mało na odcięciu powinno być: ok 120g/s
Tu masz wzór silnika gdzie wszystko jest ok: http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_62967.html
Dopiero wtedy gdy będziesz miał takie logi silnik będzie chodził prawidłowo...
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 25 lut 2012, 16:11

Petroniusz566 pisze:
paput pisze:a czy na pracującym silniku na biegu jałowym można mierzyć przepływkę czy tylko podczas jazdy?
oczywiście.. nawet trzeba
paput pisze:mi na czerwonym polu na biegu jałowym pokazała 50 g/s
stanowczo za mało na odcięciu powinno być: ok 120g/s
Tu masz wzór silnika gdzie wszystko jest ok: http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_62967.html
Dopiero wtedy gdy będziesz miał takie logi silnik będzie chodził prawidłowo...
na którym biegu do odcięcia się przejechać?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 25 lut 2012, 16:13

paput, logi były robione na biegu jałowym..
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 25 lut 2012, 16:14

Petroniusz566 pisze:paput, logi były robione na biegu jałowym..
nie podczas jazdy?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 25 lut 2012, 16:41

paput pisze:nie podczas jazdy?
podczas jazdy nie ma sensu bo dochodzą jeszcze inne czynniki..
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 paź 2014, 15:53

Petroniusz566 pisze:
paput pisze:nie podczas jazdy?
podczas jazdy nie ma sensu bo dochodzą jeszcze inne czynniki..
Odkopuję temat :> uporałem się ze wszystkimi problemami w moim 2.4 ale pozostało własnie falowanie przy wysprzęglaniu i tylko występuję przy podpiętej przepływce gdy ją odepnę jest ok. Kupiłem od kolegi druga używaną ale nadal bardzo podobnie. Na jałowym wskazuje 4.7 mg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja