[A6 C5 2.8 ACK] Delikatne szarpanie przy przyspieszaniu
@paput wskazówka pokazuje mi teraz 90C, na VAG teraz nie wiem. Wcześniej wskazówka leżała, czyli miała 60 lub mnij stopni, VAG pokazywał też tak ok 64C przy pełnym rozgrzaniu. Prawdziwy test bedzie o 15:30, sprawdzę, czy odpalę po 4 godzinnym postoju, bo wcześniej właśnie w takiej sytuacji nie odpalał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
aha, u mnie myli się ten czujnik o jakieś 5-7 stopni na desce jest np 90 a na vagu 85 stopni ale u mnie pewnie to nie to.Xionc pisze:@paput wskazówka pokazuje mi teraz 90C, na VAG teraz nie wiem. Wcześniej wskazówka leżała, czyli miała 60 lub mnij stopni, VAG pokazywał też tak ok 64C przy pełnym rozgrzaniu. Prawdziwy test bedzie o 15:30, sprawdzę, czy odpalę po 4 godzinnym postoju, bo wcześniej właśnie w takiej sytuacji nie odpalał.
Nawet na rozgrzanym wskazówka ci się nie podnosiła?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 sty 2012, 21:19
- Lokalizacja: kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
EVAP - jest to układ służący do usuwania oparów paliwa ze zbiornika i całego układu paliwowego, celem ochrony środowiska. Podobnie jak SAI nie jest on niezbędnym systemem prawidłowej pracy silnika, a wręcz przeciwnie, w przypadku uszkodzenia może on bardzo niekorzystnie wpływać na osiągi.pawel1 pisze:agnieszka12543,gdzie to jest i co może siędziać jak to nie działa tak jak trzeba
Układ ten wykorzystuje sprzężenie, za pośrednictwem dwóch zaworków zwrotnych, zbiornika pochłaniającego zawierającego węgiel aktywny z kolektorem dolotowym i z TIP-em. Opary paliwa gromadzone są w specjalnym pojemniku z węglem aktywnym (pochłaniaczu). Elektroniczny system sterowania, w czasie pracy silnika opróżnia pojemnik z par paliwa, jednocześnie otwierając zawór doprowadzający do niego świeże powietrze. Dzięki temu filtr jest regenerowany i nie wymaga konserwacji i obsługi przez cały czas eksploatacji. Opary paliwa z pochłaniacza kierowane są do kolektora dolotowego, a następnie są spalane w silniku.
Witam,
odświeżę trochę temat.
quattro 2,4 165 km PB+LPG przy jeździe na "D" nie zauważyłem szarpania jednak po przejściu na manuala obojętne na którym biegu w zakresie obrotów 2000-2400 oraz 2800-3000 przy spuszczeniu nogi z gazu, a później szybkim dodaniu szarpie. Po przeczytaniu posta zastanawiam się czy to przeguby wewnętrzne (wymieniany był już jeden zewnętrzy bo się tłukł) czy cewki a może napęd?
Objaw występuje na benzynie i LPG.
Proszę o sugestie.
odświeżę trochę temat.
quattro 2,4 165 km PB+LPG przy jeździe na "D" nie zauważyłem szarpania jednak po przejściu na manuala obojętne na którym biegu w zakresie obrotów 2000-2400 oraz 2800-3000 przy spuszczeniu nogi z gazu, a później szybkim dodaniu szarpie. Po przeczytaniu posta zastanawiam się czy to przeguby wewnętrzne (wymieniany był już jeden zewnętrzy bo się tłukł) czy cewki a może napęd?
Objaw występuje na benzynie i LPG.
Proszę o sugestie.