[ AFN 1.9 110 KM] odcina moc przy wyższych obrotach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
[ AFN 1.9 110 KM] odcina moc przy wyższych obrotach
Panowie.
jeśli ktoś mógłby pomóc to byłbym wdzięczny.
otóż przy ok 3000obr. auto traci moc i jest bardzo zamulone po ponownym uruchomieniu jest ok nadmieniam że już wcześniej coś z tą mocą było nie tak więc wymieniłem przepływomierz na boscha róznca odrazu bardzo duża ale zaraz się okazało że wyskoczył błąd ciśnienia doładowania i niewiem za co cię zabrać czy czujnik ciśnienia doładowania czy n75 ewentualnie jak to sprawdzić.no i niestety uszczelka pod głowicą do wymiany w poniedziałek idzie bo płynu ubywa i brak ogrzewania a w zbiorniczku tłusta sadza
jeśli ktoś mógłby pomóc to byłbym wdzięczny.
otóż przy ok 3000obr. auto traci moc i jest bardzo zamulone po ponownym uruchomieniu jest ok nadmieniam że już wcześniej coś z tą mocą było nie tak więc wymieniłem przepływomierz na boscha róznca odrazu bardzo duża ale zaraz się okazało że wyskoczył błąd ciśnienia doładowania i niewiem za co cię zabrać czy czujnik ciśnienia doładowania czy n75 ewentualnie jak to sprawdzić.no i niestety uszczelka pod głowicą do wymiany w poniedziałek idzie bo płynu ubywa i brak ogrzewania a w zbiorniczku tłusta sadza
Krzysiek,
Takie objawy to skutek przeładowania turbiny ( włącza Ci sie tryb awaryjny i dlatego nie masz mocy ). Powodów może być kilka ( przepływomierz, zawór N75, nieszczelność, turbina )
. Próbowałeś podpiąć się pod komputer w celu sprawdzenia przyczyny przeładowania ?
W moim Audi też mam to samo, ale z tego co zostało póki co sprawdzone po podpięciu pod kompa to niestety ale muszę oddać turbo do regeneracji. Ja u Siebie będę jeszcze weryfikował pozostałe rzeczy, żeby wyeliminować niepotrzebne koszta przed rozpoczęciem zabawy.
Prędzej czy później będę musiał to zrobić, gdyż w niedalekiej przyszłości zamierzam podnieść moc na 170KM
.
Takie objawy to skutek przeładowania turbiny ( włącza Ci sie tryb awaryjny i dlatego nie masz mocy ). Powodów może być kilka ( przepływomierz, zawór N75, nieszczelność, turbina )

W moim Audi też mam to samo, ale z tego co zostało póki co sprawdzone po podpięciu pod kompa to niestety ale muszę oddać turbo do regeneracji. Ja u Siebie będę jeszcze weryfikował pozostałe rzeczy, żeby wyeliminować niepotrzebne koszta przed rozpoczęciem zabawy.
Prędzej czy później będę musiał to zrobić, gdyż w niedalekiej przyszłości zamierzam podnieść moc na 170KM

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
MikeeNHa, przepływomierz wykluczam bo wczoraj wymieniłem na nowy jeśli zaś chodzi o turbinę to niewiem teraz po wymianie przepływki jest róZnica ogromna z tym że ten błąd czujnika ciśnienia doładowania się pokazuje może ma to coś wspólnego z uszczelką pod głowicą? przewody dolotowe od turba są lekko zawilgocone ale olej nie stoi a i turbo załącza się przy ok 1900obr nie za każdym razem auto traci na mocy-w sumie niechciałbym wymieniać do skutku auto w poniedziałek do warsztatu trochę się nazbierało i przegub i amortyzatory więc ok 2000tys pójdzie da się czyścić n75 i czujnik doładowania?
Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym najpierw turbinę, bo to najwiekszy koszt i dobrze mieć wykluczony największy problem. Jeżeli to zostanie wykluczone to z tego co było opisywane na formu niektóre osoby czyściły zawór N75. Jeżeli masz nieszczelność na przewodach to chyba też może to skutkować przeładowaniem turbiny. Nie wiem natomiast jak z czujnikami doładowania - może inny forumowicz Ci pomoże w tym temacie 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
objawem nieszczelnego dolotu jest charakterystyczny świzd -szelest jakby miętej gazety przy przegazówce jak turbo zaczyna pompowaćdio pisze:Sprawdź wszystkie przewody powietrzne od turbo do IC. Tylko dokładnie. Zobacz czy obejmy nie są poluźnione albo czy przewód nie jest pęknięty.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
DZIęKUJę SERDECZNIE za odpowiedzi zacznę od tych podstawowych sprawdzaĂą doloty-
przegonienie itp no i przy okazji wymiany tej cholernej uszczelki zmienię olej na motul syntetyk bo mam zalany 10/40 midland-niepolecam tego gówna na zimnym motorze bardzo twardo pracuje i mimo że ma na nim zrobione tylko 4000tys to idzie won.Jeśli chodzi o uszczelkę głowicy przypuszczam że dmuchneło mi od uszkodzonej pompy wody bo raz mi złapało jakieś120stopni temperatury oleju mam nadzieję że to tylko uszczelka a nie pęknięcie głowicy.
przegonienie itp no i przy okazji wymiany tej cholernej uszczelki zmienię olej na motul syntetyk bo mam zalany 10/40 midland-niepolecam tego gówna na zimnym motorze bardzo twardo pracuje i mimo że ma na nim zrobione tylko 4000tys to idzie won.Jeśli chodzi o uszczelkę głowicy przypuszczam że dmuchneło mi od uszkodzonej pompy wody bo raz mi złapało jakieś120stopni temperatury oleju mam nadzieję że to tylko uszczelka a nie pęknięcie głowicy.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
szczerba2, AFN jutro wszystko się okaże mam nadzieję że głowica niejest pęknięta bo po podłączeniu tego ustrojstwa co sprawdza się przedmuchy płyn zabarwił się na zielono dopiero po rozgrzaniu.Może przy okazji wyczyszczę sam kierownicę turbiny bo wszystko będzie na wierzchu.Niewiem tylko czy wymieniać śruby głowicy -mechanik nic niemówił a kiedyś słyszałem że orginalne są znacznie lepsze jak nowe?