Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] odcina moc przy wyższych obrotach

Silniki wysokoprężne
szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 11:05

zostaĂą przy ori srubach, turbawke warto wyczyscić
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 12 lut 2012, 11:15

Też tak właśnie myślałem chcę trochę ograniczyć koszty bo za samą uszczelkę za robotę chce 500zł ale niemarudzę bo zajeżdzam tam jak do siebie czy coś dorobić czy błędy wykasować a za to nic niepłacę

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 12:10

niech sprawdżą te szklanki popychaczy - warto
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 14 lut 2012, 19:55

PANOWIE bardzo dziękuję za posty okazało się że mam zapieczone łopatki turbiny-sam rozbierałem przy okazji sciągania głowicy sztanga chodziła mi tylko na 0,5 cm same łopatki były w miarę czyste tylko te ruchome części pod tym pierścieniem były zasyfione-co prawda jeszcze autem niejezdziłem bo do wymiany amorów muszę jeszcze dokupić górne tuleje ale po odpaleniu silnika słychać że auto ładnie wkręca się w obroty-czynność czyszczenia turba bardzo prosta więc polecam robić to we własnym zakresie jest tylko problem z rozdzieleniem jej ale kilkanaście młotków w miejsca gdzie sa śruby pomaga. jeśli zaś chodzi głowicę to była planowana i sprawdzana na szczelność zdjeli ponoć sporo z wymiaru bo 0.35mm uszczelka nominalna-motor pracuje cicho -olej motul. przyczyna wydmuchania to jazda na uszkodzonej pompie wodnej. objawy to w pierwszym momencie zanikające ogrzewanie bardzo delikatny ubytek płynu a w dalszym etapie ogrzewanie tylko na postoju tylko po przegazowaniu do 2000 obr po ruszeniu w drogę znów zanik ogrzewania
dzięki za pomoc-pozdrawiam filmik z czyszczenia turbo rewelacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja