Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Problem z reduktorem?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
nuri89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 sty 2012, 11:08
Lokalizacja: Zduny

[ C5+LPG] Problem z reduktorem?

Post autor: nuri89 » 07 lut 2012, 14:11

A więc tak, auto nie dawno sprowadzone, najpierw nie chciał mi w ogóle przełączać na gaz. Gazownik mi wymienił jakiś sensor.
Gdy odebrałem od niego auto było już ok ale okazało się że podczas "wciskania" przełączał mi na benzynę. Wtedy miałem 4 kropki,pełną butle, teraz gdy gazu jest mniej (1kropka) to praktycznie za każdym razem mi przełącza na benzynę. Z tego można wywnioskować że jest za małe ciśnienie. A więc mam reduktor Zavoli Type Zeta. Nie jest napisane czy to N czy S ale po tym numerze co jest zapisany na nim doszedłem że jest to N. Więc czy nie za mały?? Z tego co wyczytałem obsługuje on do 150km. Czy to aby na pewno jest przyczyną? Czy może wystarczy podjechać do gaziarza żeby mi tam coś przestawił od tego ciśnienia.

I teraz kolejne pytanie, wyczytałem że polecacie bardzo KME Gold lub AC R01 tylko że ten KME Gold jest do 320KM a ten AC R01 jest do 150KM. W razie kupna, który wybrać? A może KME Silver do 270KM ? TaĂąszy prawie o 100zł od Golda,więc różnicy trochę jest:/ Czy reduktor można wymienić samemu? Czy po wymianie jest potrzebna jakaś kalibracja u gaziarza ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 lut 2012, 14:38

Masz za slaby reduktor.
Nie patrz na podawane moce przez producentow bo one sa dalekie od prawdy.
Do twojego aota KME Gold lub ACR01.
Po montazu reduktora moze wystarczyc ustawienie tego samego cisnienia jak na starym reduktorze chociaz ja bym sie przejechal zeby sprawdzic jak auto jezdzi bo raczej na pewno wymaga malej regulacji.

nuri89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 sty 2012, 11:08
Lokalizacja: Zduny

Post autor: nuri89 » 07 lut 2012, 14:46

Ok,dzięki fassi1. To czekamy do 10tego :D :>

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 09 lut 2012, 11:13

mam taki reduktor w swojej 2.4 tyle że Zavoli S i spokojnie do 5 tys obr się kręci i nic się nie przełącza, mam natomiast delikatne falowanie obrotów, być może to wtryski gazowe choc mają niewiel przejechane to mogą padac bo to nibieskie OMVL

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 12:23

paput pisze:mam taki reduktor w swojej 2.4 tyle że Zavoli S i spokojnie do 5 tys obr się kręci i nic się nie przełącza, mam natomiast delikatne falowanie obrotów, być może to wtryski gazowe choc mają niewiel przejechane to mogą padac bo to nibieskie OMVL
Zakrec do 6tys i wyzej

nuri89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 sty 2012, 11:08
Lokalizacja: Zduny

Post autor: nuri89 » 10 lut 2012, 18:23

fassi1 a powiedz mi czy jeśli zaloze reduktor ACR01 to czy nie będzie jakiś problemow skoro wtryski i sterownik są Zavoli ?? Właśnie wróciłem od jednego gaziarza i właśnie mi powiedział że to trochę błąd z mojej strony :/

I ogólnie wrócił problem przełączania na LPG :// :( :( tak jak pisałem w innym poście
(-aml-24-165-km-problem-sekwencji-gazowe ... t42716.htm) ponownie nie przełącza mi na LPG :( Facet wymienił mi jakiś sensor,zrobiłem jakieś 200km i znowu nie załącza :/ Proszę o jakieś rady bo już nie wyrabiam :/

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 10 lut 2012, 20:43

Ja mam dokładnie to samo, instalacja(stag 300+ i reduktor zeta n) ma jakieś 2 m-ce i podczas gwałtownego przyspieszania bierze mi benzynę..
Mam takie coś ze wciskam gaz, przyspiesza następnie przestaje ładnie przyspieszać tak ze 2 sekundy tak jak by paliwa nie było i przełącza się na benzynę i wtedy ciągnie ja rakieta aż czuć wciśniecie w fotel.
Byłem z tym u gazownika, bo wyczytałem ze ten reduktor jest do 150km. Niestety producent podaje, że do 190 KM i gazownik mnie zapewnia że reduktor jest w porządku ( chociaż ja w to nie wierze). Zaprosiłem go wiec na jazdę i przedstawiłem problem wiec jechałem na drugim biegu do spodu przez jakieś 20 sekund - 7500 obr ( bo mówił żeby tak jechać)po czym dowiedziałem się ze mam niewyrysowane mapy i to jest jakieś "auto - coś" i jak pojeżdżę to mi się mapa wyrysuje od LPG albo że może mi to wyłączyć na kompie. Po tej jeździe faktycznie się tak nie przełączał ale tylko zaraz po "butowaniu". teraz dalej to samo...Muszę się przejechać do innego gaziarza.

Rawuli
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:24
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Rawuli » 10 lut 2012, 22:46

a niech idą w p-du gaziarze co twierdzą że mapa sama się wyrysuje jak sobie pojedziesz tak a tak <nerwus> ...podstawa to program, laptop i strojenie mapy w czasie jazdy. Znam jednego kumatego jegomościa ale za daleko musiałbyś jechać. Strojenie robił w moim ACK na prawym fotelu, mówił jak i ile mam jechać-udało mu się mimo tego że valteki miałem padające. Druga rzecz to na kompie jest możliwość regulacji kiedy przerzuca z lpg na benke, u mnie nastaw był na 6 albo 7 tysi, zmienił na 8000 rpm i niespodzianek przy butowaniu nie mam już <rotfl> Pozdro i powodzenia.

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 10 lut 2012, 22:49

Własnie dziwi mnie że miałem regulowane na postoju wszystko bez obciążenia. Nie wiem czy w stagu tak się reguluje czy co ;/ ale ogólnie mi się to dziwne wydaje.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 lut 2012, 23:05

Frugo1 pisze:Ja mam dokładnie to samo, instalacja(stag 300+ i reduktor zeta n) ma jakieś 2 m-ce i podczas gwałtownego przyspieszania bierze mi benzynę..
Mam takie coś ze wciskam gaz, przyspiesza następnie przestaje ładnie przyspieszać tak ze 2 sekundy tak jak by paliwa nie było i przełącza się na benzynę i wtedy ciągnie ja rakieta aż czuć wciśniecie w fotel.
Byłem z tym u gazownika, bo wyczytałem ze ten reduktor jest do 150km. Niestety producent podaje, że do 190 KM i gazownik mnie zapewnia że reduktor jest w porządku ( chociaż ja w to nie wierze). Zaprosiłem go wiec na jazdę i przedstawiłem problem wiec jechałem na drugim biegu do spodu przez jakieś 20 sekund - 7500 obr ( bo mówił żeby tak jechać)po czym dowiedziałem się ze mam niewyrysowane mapy i to jest jakieś "auto - coś" i jak pojeżdżę to mi się mapa wyrysuje od LPG albo że może mi to wyłączyć na kompie. Po tej jeździe faktycznie się tak nie przełączał ale tylko zaraz po "butowaniu". teraz dalej to samo...Muszę się przejechać do innego gaziarza.
Porażka. Reduktor zupełnie za słaby.
Ciśnienie leci na łeb, robi sie uboga mieszanka czyli nie ma mocy i auto nie jedzie aż do momentu aż nie spadnie poniżej progu i przełącza na benzynę.
Tak dłużej pojeździsz to ugotujesz głowice.

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 10 lut 2012, 23:32

Pojadę do innego gazownika tylko muszę silnik uszczelnić... i cos $ odłożyć :) bo z tym co mi montował instalacje chyba się nie dogadam i na własny koszt będę musiał kupić nowy reduktor :(

nuri89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 sty 2012, 11:08
Lokalizacja: Zduny

Post autor: nuri89 » 11 lut 2012, 08:27

Panowie jak samemu podkrecic reduktor ?? Wiem ze trzeba tam wykrecic np.1 obrót imbusem ale u mnie bylo bez zmian ?? auto ma byc odpalone czy zgaszone ??

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 lut 2012, 09:06

Krecenie nic nie da. Reduktor jest po prostu za slaby, nie do tej mocy.

STANLEY_1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
Lokalizacja: slask

Post autor: STANLEY_1985 » 11 lut 2012, 10:40

Ja dałbym Magica na Vitonie.Wydaje mi się ze jest bardzo dobry.Rozmawiałem z chłopakami z GZW i nie ma żadnych problemów a zamontowali ich bardzo dużo.Ja mam i jest dobrze.

nuri89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 sty 2012, 11:08
Lokalizacja: Zduny

Post autor: nuri89 » 11 lut 2012, 13:06

zamowilem juz acr01,podobno daje rade.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja