Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 04 sty 2012, 18:28

Witam
banditen pisze: sprawdzili cenę przepustnicy i wyszło 1690, w ASO serwisant powiedział (nie sprawdzając - nie widziałem, aby to robił), że przepustnica to 800! Czyli albo się pomylił grubo - albo co...? Jutro do nich jadę i poproszę o ofertę na piśmie - jak 800 to biorę i uciekam do Daigtroniku na wymianę.
Ja dzisiaj u siebie zmieniam przepustnicę zakupiłem u użytkownika z alledrogo
,, www_autocars_pl '', możesz zadzwonić.
Wczoraj zamówiłem i dzisiaj już mam w domu i idę zakładać - 822 zł z przesyłką.
Przepustnica firmy SIEMENS VDO .

Pozdr

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 sty 2012, 18:49

banditen, no to bardzo się cieszę, że serwis Ci się spodobał. Mnie również już jakiś czas temu... co do cen, podpytaj może w ASO, czy nie ma tak, że 800 PLN to z oddaniem im starego elementu do regenaracji a bez oddania to 1600... Mnie tak powiedzieli (tylko inne ceny) z przepływomierzem... Wychodzi na jedno, ale i tak będziesz musiał 1600 zapłacić i przywieźć stary i dopiero Ci oddadzą $$ :) Powodzenia!

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 06 sty 2012, 11:19

Witam


Trochę nie na temat ale się podepnę, może byście panowie wypowiedzieli się na temat adaptacji przepustnicy

-a6-c6-blad-vt41743,15.htm

Pozdr

Velerad
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2010, 08:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Velerad » 10 sty 2012, 22:32

Jak pisałem we wpisie na stronie 17 pojeżdżę i zobaczę ile ta doraźna naprawa wytrzyma ... otóż przy 107tys wyskoczył błąd. Czyli całkiem nieźle (21tys km) jak na ilość pracy i koszty to nawet rewelacja.
Teraz to nieco zmodyfikowałem. Zamiast kilku warstw taśmy teflonowej nasunąłem na kulki koszulki termokurczliwe i ładnie je dopasowałem grzejąc i obrabiając drobnym papierem. Na to poszła jedna ładnie nawinięta warstwa taśmy i heja. Wadą takiej wersji jest konieczność wymontowania kolektorów (a przynajmniej tego po stronie pasażera bo z tego po stronie kierowcy da się wydobyć korbkę bez jego demontażu) czyli pracy nie jest mało.
Tak więc teraz zaczynam testowanie wersji dwa i dalej będę meldował o postępach.
Niestety brak czasu spowodował, że nie zrobiłem fotek ale mam zalegający kolektorek to postaram się na jego przykładzie pokazać conieco jak znajdę czas któregoś wieczoru.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 sty 2012, 08:03

Velerad, zrobilem dokladnie to samo i poki co dziala! Ale na koszulke termokurczilwa dalem jedna warstwe teflonu:-)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 07 lut 2012, 13:58

witam koledze w audi a6 3.0 tdi zapalil sie czek i po podpieciu kompa wyskoczył błąd P3135 czyzby problem z klapkami???
Mam pytanie takie czy mozna te klapki calkiem wywalic ??? tak jak to sie robi w BMW ???\

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 lut 2012, 14:02

Peter22 pisze:Mam pytanie takie czy mozna te klapki calkiem wywalic
Absolutnie...

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 07 lut 2012, 14:51

można je wywalić ale trzeba wtedy zamontować emulatory było już o tym klepane
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 lut 2012, 14:57

szczerba2, ale wywalać klapki kolektora?????

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 07 lut 2012, 15:10

tak ale jak pisałem obowiązkowy montaż emulatorów w miejsce silniczków sterujących klapami i prawde mówiąc mało opłacalne. lepiej zregenerowac kolektory - prosta robota. tu masz link jak sam nie zrobisz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1781366.html
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 lut 2012, 16:58

szczerba2, ale wywalenie klapek kolektora = jeżdżenie na popsutych (bo w przypadku błędów podczas testu zakresów, otwierane są na maxa), z tą różnicą, że bez błędów... a to nie jest zdrowe dla silnika...

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 07 lut 2012, 17:49

kolejny niepotrzebny wymysł konstruktorów .
trzeba zaslepic EGR i wywalic te klapki i wyłączyć to programowo i bedzie spokój

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 07 lut 2012, 19:08

Peter22, masz to zrobione ze tak piszesz?

fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

Post autor: fistral » 07 lut 2012, 19:37

Velerad pisze:......Zamiast kilku warstw taśmy teflonowej nasunąłem na kulki koszulki termokurczliwe i ładnie je dopasowałem grzejąc i obrabiając drobnym papierem. Na to poszła jedna ładnie nawinięta warstwa taśmy i heja. Wadą takiej wersji jest konieczność wymontowania kolektorów ...........
o widze ze zupełnie niezaleznie i bez wzorowania sie u mnie ten sam patent zastosowałem z mechanikiem, tez moge potwierdzic, koszulka termokurczliwa zredukowała luzy (ciegno nie spadalo ale kula wyrobila sie na tyle ze wywalalo blad) z tym że u mnie troche biedniejsza wersja, bo ino sama termokurczliwa bez teflonu i taśmy, narazie wytrzymalo pare tys km.

a swoja droga to te dziady z audi mogli by robic zestawy naprawcze - nowe cięgno + kulki z kolektora i ew. sliniczka, jeszcze luzy ponoc robia sie na osi klapek ale jak widac redukcja luzu na łączeniu "kulka-ciegno" tez pomaga

albo moze samemu wymierzyć i dac do jakiegos wytłoczenia/wyciecia <lol>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 08 lut 2012, 11:14

0x4B25A pisze:szczerba2, ale wywalenie klapek kolektora = jeżdżenie na popsutych (bo w przypadku błędów podczas testu zakresów, otwierane są na maxa), z tą różnicą, że bez błędów... a to nie jest zdrowe dla silnika...
klapki są zamykane na wolnych obrotach -a emulatory powoduja iż sterownik silnika odbiera prawidłowe sygnały o pracy układu dolotu pomimo że klapek już fizycznie nie ma
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja