
[Audi Allroad C5] 2,5TDi 180ps quattro by Kri$
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
jojo001, tak - widziałem Cię na rogu Nowowiejskiej/Edyty Stein 
Zresztą wyjeżdzałeś za mną z Barlickiego
Społeczność Allroadowców ogólnie jest bardzo mała, więc ilekroć widzę na mieście Allroada, to mam ochotę pomachać i pokazać kciukiem
Jak widać mały ten świat, to na przyszłość będę machał każemu z Allroada
Mam już w schowku naklejkę klubową - na dniach ją nakleję
=================================
[center]A w ogóle... Co z tym zimowym zlotem Allroadów?[/center]

Zresztą wyjeżdzałeś za mną z Barlickiego

Społeczność Allroadowców ogólnie jest bardzo mała, więc ilekroć widzę na mieście Allroada, to mam ochotę pomachać i pokazać kciukiem

Jak widać mały ten świat, to na przyszłość będę machał każemu z Allroada

Heh ta moja wiewióreczka jest charakterystyczna.jojo001 pisze:Poznałem po szybach i naklejce z tyłu na klapie.
Mam już w schowku naklejkę klubową - na dniach ją nakleję

=================================
[center]A w ogóle... Co z tym zimowym zlotem Allroadów?[/center]
- jojo001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
- Lokalizacja: Dolnoslaskie
- Kontakt:
Proponuję utrzymac kontakt i może by jakiś lokalny fanclub allroada - Wrocław założyć np. na forum i może w realu by się wymieniać doświadczeniami i służyć wzajemną pomocą.
Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.
BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?
Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.
Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.
Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.
BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?
Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.
Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.
Ja taki samjojo001 pisze:Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.


Za mało nas, żeby robić osobne forumjojo001 pisze:Proponuję utrzymac kontakt i może by jakiś lokalny fanclub allroada - Wrocław założyć np. na forum i może w realu by się wymieniać doświadczeniami i służyć wzajemną pomocą.


Ja od zawsze robię swoje auta u takich chłopaków młodych - dawniej na Prądzyńskiego na bazie PKS, obecnie po wyburzeniu tej bazy przenieśli się na teren PZMot na ul. Na Niskich ÂŁąkach - wiadomo, że warsztat nie wygląda jak ASOjojo001 pisze:BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?

Ogólnie otwarci na naprawy, nie ma tekstów na starcie "tego się nie da"

Kończę sesję i można coś zrobić... szkoda, że śniegu brakjojo001 pisze:Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.


Też zaraz odpowiem Ci na PWjojo001 pisze:Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.

Ok, nie było mnie tu MILION LAT
na szczęście powróciłem.
Auto jeździ, nie psuje się (odpukać), a nawet jeśli zacznie się psuć, to traktuję je już tylko jak auto i nie zamartwiam się po nocach automatem, quattro i zawieszeniem.
Pewnie już mnie wyklinają na forum, bo zniknąłem ponad pół roku temu i nie pojechałem na Urodziny, mimo że się zapowiedziałem
za to pojadę na kolejne już bankowo 
W międzyczasie zdiagnozowałem gdzie ucieka mi płyn ze spryskiwaczy i okazało się, że rozłączył się wężyk biegnący w lewym boczku w bagażniku
Już wszystko działa 
Padł mi akumulator (pod koniec marca - od nowości przetrwał 7,5 roku), wentylator klimy (w serwisie klimatyzacji krzyknęli mi 400zł za wentylator z wymianą, a na allegro za 115zł + wymiana parę minut).
Zdecydowałem się na Vartę Blue Dynamic 80Ah i 740A.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Autko było na zlocie cult-style.de w Rothenburgu...
[youtube][/youtube]
Gdzieś we Wrocławiu komuś spodobały się moje dekielki i się nie bał i za*ebał...
![Obrazek]()
Autem pokonałem trasę Wrocław - Barcelona - Mediolan - Wrocław - 4910km i spalanie wyniosło 7,74l/100km
Jak na 2 tony w Q+TIP moim zdaniem wynik SUUUPER - na polskim paliwie dojechałem z Wrocławia do Neckarsulm 765km, natomiast na austriackim paliwie z OMV przejechałem przez góry 918km
!! 20% więcej... 
Mój Allroad powstał w Neckarsulm i właśnie pod gmachem Audi w Neckarsulm musiałem się zatrzymać
![Obrazek]()
Na samym początku drogi zaczęły mi się świecić klocuszki
Nie wiem po co zmieniłem skoro jeszcze tyle ich zostało
![Obrazek]()
W sumie jedyny tjuning jaki zrobiłem, to kupiłem coś, co należało się Allroadowi od zawsze - skręcane felgi na lato
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Auto jeździ, nie psuje się (odpukać), a nawet jeśli zacznie się psuć, to traktuję je już tylko jak auto i nie zamartwiam się po nocach automatem, quattro i zawieszeniem.
Pewnie już mnie wyklinają na forum, bo zniknąłem ponad pół roku temu i nie pojechałem na Urodziny, mimo że się zapowiedziałem


W międzyczasie zdiagnozowałem gdzie ucieka mi płyn ze spryskiwaczy i okazało się, że rozłączył się wężyk biegnący w lewym boczku w bagażniku


Padł mi akumulator (pod koniec marca - od nowości przetrwał 7,5 roku), wentylator klimy (w serwisie klimatyzacji krzyknęli mi 400zł za wentylator z wymianą, a na allegro za 115zł + wymiana parę minut).
Zdecydowałem się na Vartę Blue Dynamic 80Ah i 740A.
Autko było na zlocie cult-style.de w Rothenburgu...
[youtube][/youtube]
Gdzieś we Wrocławiu komuś spodobały się moje dekielki i się nie bał i za*ebał...
Autem pokonałem trasę Wrocław - Barcelona - Mediolan - Wrocław - 4910km i spalanie wyniosło 7,74l/100km



Mój Allroad powstał w Neckarsulm i właśnie pod gmachem Audi w Neckarsulm musiałem się zatrzymać

Na samym początku drogi zaczęły mi się świecić klocuszki

Nie wiem po co zmieniłem skoro jeszcze tyle ich zostało

W sumie jedyny tjuning jaki zrobiłem, to kupiłem coś, co należało się Allroadowi od zawsze - skręcane felgi na lato
No jak stał przez weekend pod domem, nie jezdzony 4 dni, przed wyjazdem do pracy był mocno na "glebie", musial dopompowac dlugo na poziom 2. Teraz przy codzienniej jezdzie jest lepiej ale i tak przez noc opada na 1. Mam wrazenie ze jest to co u ciebie wiec przednie miechy sa do wymiany a i kompresor chyba nie domaga skoro dlugo pompuje. 
