
[Audi Allroad C5] 2,5TDi 180ps quattro by Kri$
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
jojo001, tak - widziałem Cię na rogu Nowowiejskiej/Edyty Stein 
Zresztą wyjeżdzałeś za mną z Barlickiego
Społeczność Allroadowców ogólnie jest bardzo mała, więc ilekroć widzę na mieście Allroada, to mam ochotę pomachać i pokazać kciukiem
Jak widać mały ten świat, to na przyszłość będę machał każemu z Allroada
Mam już w schowku naklejkę klubową - na dniach ją nakleję
=================================
[center]A w ogóle... Co z tym zimowym zlotem Allroadów?[/center]
			
			
									
									
						
Zresztą wyjeżdzałeś za mną z Barlickiego

Społeczność Allroadowców ogólnie jest bardzo mała, więc ilekroć widzę na mieście Allroada, to mam ochotę pomachać i pokazać kciukiem

Jak widać mały ten świat, to na przyszłość będę machał każemu z Allroada

Heh ta moja wiewióreczka jest charakterystyczna.jojo001 pisze:Poznałem po szybach i naklejce z tyłu na klapie.
Mam już w schowku naklejkę klubową - na dniach ją nakleję

=================================
[center]A w ogóle... Co z tym zimowym zlotem Allroadów?[/center]
- jojo001
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
- Lokalizacja: Dolnoslaskie
- Kontakt:
Proponuję utrzymac kontakt i może by jakiś lokalny fanclub allroada - Wrocław  założyć np. na forum i może w realu by się wymieniać doświadczeniami i służyć wzajemną pomocą. 
Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.
BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?
Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.
Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.
			
			
									
									
						Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.
BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?
Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.
Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.
Ja taki samjojo001 pisze:Jakby co dysponuję niebieskim kabelkiem VAG i mogę pomóc w odczytaniu/kasowaniu błędów itp. przy czym nie jestem specem więc niewiele pomogę w sprawie ich interpretacji.
 kabel mam, vagowac umiem, ale nie znam się do końca na interpretacji
 kabel mam, vagowac umiem, ale nie znam się do końca na interpretacji 
Za mało nas, żeby robić osobne forumjojo001 pisze:Proponuję utrzymac kontakt i może by jakiś lokalny fanclub allroada - Wrocław założyć np. na forum i może w realu by się wymieniać doświadczeniami i służyć wzajemną pomocą.
 wiem, że z Wrocka jest jeszcze jozin. Na pewno warto mieć do siebie jakieś namiary - zawsze się przyda
 wiem, że z Wrocka jest jeszcze jozin. Na pewno warto mieć do siebie jakieś namiary - zawsze się przyda 
Ja od zawsze robię swoje auta u takich chłopaków młodych - dawniej na Prądzyńskiego na bazie PKS, obecnie po wyburzeniu tej bazy przenieśli się na teren PZMot na ul. Na Niskich ÂŁąkach - wiadomo, że warsztat nie wygląda jak ASOjojo001 pisze:BTW, masz jakiegoś dobrego mechanika, którego mógłbyś polecić ?
 , ale jak na razie nie sparzyłem się na ich usługach i są jedynymi mechanikami, do których staram się mieć zaufanie, o co w Polsce ciężko.
 , ale jak na razie nie sparzyłem się na ich usługach i są jedynymi mechanikami, do których staram się mieć zaufanie, o co w Polsce ciężko.Ogólnie otwarci na naprawy, nie ma tekstów na starcie "tego się nie da"

Kończę sesję i można coś zrobić... szkoda, że śniegu brakjojo001 pisze:Co do zlotu - sprawa otwarta - ja jestem chętny.
 bo moim zdaniem zimowy zlot to Allroad+śnieg
 bo moim zdaniem zimowy zlot to Allroad+śnieg  jak coś popada, to można zagadać do tego kolegi z Polanicy.
 jak coś popada, to można zagadać do tego kolegi z Polanicy.Też zaraz odpowiem Ci na PWjojo001 pisze:Wyśle ci na PW namiar (tel) na mnie.

Ok, nie było mnie tu MILION LAT  na szczęście powróciłem.
 na szczęście powróciłem.
Auto jeździ, nie psuje się (odpukać), a nawet jeśli zacznie się psuć, to traktuję je już tylko jak auto i nie zamartwiam się po nocach automatem, quattro i zawieszeniem.
Pewnie już mnie wyklinają na forum, bo zniknąłem ponad pół roku temu i nie pojechałem na Urodziny, mimo że się zapowiedziałem za to pojadę na kolejne już bankowo
 za to pojadę na kolejne już bankowo 
W międzyczasie zdiagnozowałem gdzie ucieka mi płyn ze spryskiwaczy i okazało się, że rozłączył się wężyk biegnący w lewym boczku w bagażniku Już wszystko działa
 Już wszystko działa 
Padł mi akumulator (pod koniec marca - od nowości przetrwał 7,5 roku), wentylator klimy (w serwisie klimatyzacji krzyknęli mi 400zł za wentylator z wymianą, a na allegro za 115zł + wymiana parę minut).
Zdecydowałem się na Vartę Blue Dynamic 80Ah i 740A.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Autko było na zlocie cult-style.de w Rothenburgu...
[youtube][/youtube]
Gdzieś we Wrocławiu komuś spodobały się moje dekielki i się nie bał i za*ebał...
![Obrazek]()
Autem pokonałem trasę Wrocław - Barcelona - Mediolan - Wrocław - 4910km i spalanie wyniosło 7,74l/100km Jak na 2 tony w Q+TIP moim zdaniem wynik SUUUPER - na polskim paliwie dojechałem z Wrocławia do Neckarsulm 765km, natomiast na austriackim paliwie z OMV przejechałem przez góry 918km
 Jak na 2 tony w Q+TIP moim zdaniem wynik SUUUPER - na polskim paliwie dojechałem z Wrocławia do Neckarsulm 765km, natomiast na austriackim paliwie z OMV przejechałem przez góry 918km  !! 20% więcej...
!! 20% więcej... 
Mój Allroad powstał w Neckarsulm i właśnie pod gmachem Audi w Neckarsulm musiałem się zatrzymać
![Obrazek]()
Na samym początku drogi zaczęły mi się świecić klocuszki
Nie wiem po co zmieniłem skoro jeszcze tyle ich zostało
![Obrazek]()
W sumie jedyny tjuning jaki zrobiłem, to kupiłem coś, co należało się Allroadowi od zawsze - skręcane felgi na lato
![Obrazek]()
![Obrazek]()
			
			
									
									
						 na szczęście powróciłem.
 na szczęście powróciłem.Auto jeździ, nie psuje się (odpukać), a nawet jeśli zacznie się psuć, to traktuję je już tylko jak auto i nie zamartwiam się po nocach automatem, quattro i zawieszeniem.
Pewnie już mnie wyklinają na forum, bo zniknąłem ponad pół roku temu i nie pojechałem na Urodziny, mimo że się zapowiedziałem
 za to pojadę na kolejne już bankowo
 za to pojadę na kolejne już bankowo 
W międzyczasie zdiagnozowałem gdzie ucieka mi płyn ze spryskiwaczy i okazało się, że rozłączył się wężyk biegnący w lewym boczku w bagażniku
 Już wszystko działa
 Już wszystko działa 
Padł mi akumulator (pod koniec marca - od nowości przetrwał 7,5 roku), wentylator klimy (w serwisie klimatyzacji krzyknęli mi 400zł za wentylator z wymianą, a na allegro za 115zł + wymiana parę minut).
Zdecydowałem się na Vartę Blue Dynamic 80Ah i 740A.


Autko było na zlocie cult-style.de w Rothenburgu...
[youtube][/youtube]
Gdzieś we Wrocławiu komuś spodobały się moje dekielki i się nie bał i za*ebał...

Autem pokonałem trasę Wrocław - Barcelona - Mediolan - Wrocław - 4910km i spalanie wyniosło 7,74l/100km
 Jak na 2 tony w Q+TIP moim zdaniem wynik SUUUPER - na polskim paliwie dojechałem z Wrocławia do Neckarsulm 765km, natomiast na austriackim paliwie z OMV przejechałem przez góry 918km
 Jak na 2 tony w Q+TIP moim zdaniem wynik SUUUPER - na polskim paliwie dojechałem z Wrocławia do Neckarsulm 765km, natomiast na austriackim paliwie z OMV przejechałem przez góry 918km  !! 20% więcej...
!! 20% więcej... 
Mój Allroad powstał w Neckarsulm i właśnie pod gmachem Audi w Neckarsulm musiałem się zatrzymać


Na samym początku drogi zaczęły mi się świecić klocuszki

Nie wiem po co zmieniłem skoro jeszcze tyle ich zostało


W sumie jedyny tjuning jaki zrobiłem, to kupiłem coś, co należało się Allroadowi od zawsze - skręcane felgi na lato


No jak stał przez weekend pod domem, nie jezdzony 4 dni, przed wyjazdem do pracy był mocno na "glebie", musial dopompowac dlugo na poziom 2. Teraz przy codzienniej jezdzie jest lepiej ale i tak przez noc opada na 1. Mam wrazenie ze jest to co u ciebie wiec przednie miechy sa do wymiany a i kompresor chyba nie domaga skoro dlugo pompuje. 
			
			
									
									
						
 
							








 
   
  
 







 
 
