Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 2.7 Tdi] Świeca żarowa

Silniki wysokoprężne
szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 02 lut 2012, 14:35

fabricjo pisze:szczerba2, a może kapelek przerwany, gdzieś przy kapturku?
już sprawdzanłem tą kwestie to sam ten styk w kapturku zbyt lużny jest -kształt spreżynowej rurki - pitolony chochlik
Załączniki
to te chochliki.jpg
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 14:45 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lut 2012, 14:41

Vag wypluł mi takie coś :

Kod: Zaznacz cały

3 Faults Found:
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault 
            P0674 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 966 /min
                    Torque: 44.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.68 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Temperature: 7.2°C
                    Bin. Bits: 10110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault 
            P0673 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 200.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.17 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 0.0°C
                    Bin. Bits: 00110000

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault 
            P0672 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 198.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.92 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 0.0°C
                    Bin. Bits: 00110000
czyli sprawna jest tylko jedna ?? :|

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 02 lut 2012, 14:45

czyli sprawna jest tylko jedna
dokładnie :)

wcześniej nie skapowałem że masz 2.0 :)
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 14:48 przez fabricjo, łącznie zmieniany 1 raz.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 02 lut 2012, 14:47

fabricjo pisze:
czyli sprawna jest tylko jedna
sprawne masz 3 na 1, 5 i 6 cylindrze.
tak ,reszta do sprawdzenia ,prady mają okey tylko zastanawia mnie ta temperatura w logach dzisiaj mamy ok - 15 a u Ciebie pokazuje 0 stopni dziwne co nie -czujnik temp do sprawdzenia
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 14:53 przez szczerba2, łącznie zmieniany 2 razy.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lut 2012, 14:50

emm ale ja mam 2.0 czyli 4 ? bo już zaczynam wątpić


[edit]
za wolne odświeżanie :)
sprawdzę styki a potem chyba polecę do sklepu :(
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 14:52 przez 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 02 lut 2012, 14:51

szczerba2 pisze:
fabricjo pisze:szczerba2, a może kapelek przerwany, gdzieś przy kapturku?
już sprawdzanłem tą kwestie to sam ten styk w kapturku zbyt lużny jest -kształt spreżynowej rurki - pitolony chochlik
a może spróbuj na świecę coś nalutować?
chyba nie powinna się zepsuć od tego?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 02 lut 2012, 14:56

no cos tak planuje tylko raczej drucik miedziany nawine na trzonek zeby ciasno wlazł
Ale jaja koledze dołożylismy po jednym garze a r4 zrobione v6 -co sie nie da hihii
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 14:59 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 02 lut 2012, 14:57

neimaD, ja świece sprawdzałem kabelkiem, do + a drugim koĂącem merdałem po koĂącówce świecy, bardzo ryzykowna metoda bo nasze świece działają pod napięciem 4,4V chociaż w początkowej fazie, wyczytałem, że dostają też 11V.
U mnie wyszło to co faktycznie miałem, czyli 5 szt do wymiany :)

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 02 lut 2012, 14:58

szczerba2 pisze:no cos tak planuje tylko raczej drucik miedziany nawine na trzonek zeby ciasno wlazł
daj znać czy zadziała ;)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lut 2012, 15:00

Jutro pojadę na garaż sprawdzić co w trawie piszczy ;]

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 02 lut 2012, 15:00

ja dziś rano nie miałem problemów z odpalaniem, grzałem 2 razy, nie kręcił długo, nie rzucało też silnikiem po odpaleniu, tak jak wczoraj przed wymianą świec.
Odpukać... ale na razie jest OK! :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 02 lut 2012, 15:02

ja stosuje ładowarke od noki rozdwajam kabelek i mam - i +
neimaD sprawdż czujnik temp bo w logach cos nie halo tylko 0 stopni a jest ok -15
Załączniki
zasada 2 tdi.jpg
2 tdi.jpg

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lut 2012, 15:20

szczerba2, gdzieś leży mi stara ładowarka muszę poszukać, thnx
tamte logi były robione wcześniej(nie wiedziałem czym są :P )
te są dzisiejsze:

Kod: Zaznacz cały

3 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault 
            P0672 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Temperature: 19.8°C
                    Bin. Bits: 10110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault 
            P0673 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Temperature: 19.8°C
                    Bin. Bits: 10110000

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault 
            P0674 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Temperature: 19.8°C
                    Bin. Bits: 10110000
Rozmawiałem ze swoim dostawcą zaśpiewał 64zł za szt...

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 02 lut 2012, 16:27

neimaD, Na allegro są oryginalne świece żarowe po 45 zł za sztukę więc lepiej zamów z allegro :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lut 2012, 16:36

igo_89, no tak tylko muszę wiedzieć dokładnie jakie :|

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga