silnik trzeba wysuwac??szczerba2 pisze:u mnie przy wymianie zostaly w głowicy i demontowałem głowice rozrząd niestety trzeba rozpiąc ale to nic trudnego
[ A6 C6 2.7 Tdi] Świeca żarowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
nie nic nie wysuwalem wszystko na aucie, trzy dni roboty jak to robisz pierwszy raz- ssp byly bardzo pomocne, jak cos moge podeslac na adres meilowy. Podpowiem wam jesio że jeśli już się wam ukręci to nie załamujcie się jest sposób na wykręcenie tej mendy ,należy się zaopatrzyć w tzw wykrętaki, i teleskopowy magnesik którym usuniemy wiórki . Po usunieciu resztek swiecy wlewamy do danego cylindra gęsty olej . Chodzi oto iz gęsty olej ma bardzo dobre własciwości lepiące i poskleja nam drobinki mmetalu. Następnie musimy się zaopatrzyć w pompkę lub dużą strzykawę na koniec której nakładamy ok. 20 cm przezroczysty wężyk. Energicznym ruchem wyciągamy olej z zabrudzeniami z cylindra . Następnie wlewamy do cylindra coś rzadszego np nafte, rope, i powtarzamy operacje z odsysaniem. Zapieg można powtarzać kilka razy. Gdy już mamy to za sobą nie wkręcamy nowej świecy,tylko obracamy rozrusznikiem ale tak aby nie odpalał,kilka razy . Ten zapieg wypluje z cylindra ewentualne resztki oleju i brudu.
Operacja testowana na mb w 211 3,2 cdi -zakoĂączona powodzeniem.
Uwaga!!!!Każdy wykonuje na własną odpowiedzialność
!!
Operacja testowana na mb w 211 3,2 cdi -zakoĂączona powodzeniem.
Uwaga!!!!Każdy wykonuje na własną odpowiedzialność

Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 13:06 przez szczerba2, łącznie zmieniany 2 razy.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
to wyślij peter22@interia.pl
Udało sie wymienic świece , naszczęście nic nie zostało w środku
dzisiaj jeszcze czyszczenie kolektorow i bedzie malina 
Udało sie wymienic świece , naszczęście nic nie zostało w środku


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
odgrzeje kotleta schabowego
dopadło mnie P3338 - 002 - electrical malfunction
i P0684 - 001 - imlausable signal
po południu sprawdzę J179, czy on jest po prawej stronie w podszybiu?
coś jeszcze Wam przychodzi do głowy oprócz wody lub uwalonego przekaźnika?
[ Dodano: 2017-10-31, 22:01 ]
dobra miałem w puszcze ECU i przekaźnika świec prawie litr wody
oprócz tego 2 kilogramy liści i błota w podszybiu
temat opanowany
dopadło mnie P3338 - 002 - electrical malfunction
i P0684 - 001 - imlausable signal
po południu sprawdzę J179, czy on jest po prawej stronie w podszybiu?
coś jeszcze Wam przychodzi do głowy oprócz wody lub uwalonego przekaźnika?
[ Dodano: 2017-10-31, 22:01 ]
dobra miałem w puszcze ECU i przekaźnika świec prawie litr wody
oprócz tego 2 kilogramy liści i błota w podszybiu
temat opanowany
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
niestety chyba się nie obeszło bez strat...
zostało mi pięć błędów świec żarowych od 1 do 5...
Jaki powinien być prąd na świecy zmierzony miernikiem?
u mnie przez dwie sekundy poddawało 11v, potem spadło na 2.7v
Jakiś kosmos
możliwe że ugotowało świece jak było zwarcie?
zostało mi pięć błędów świec żarowych od 1 do 5...
Jaki powinien być prąd na świecy zmierzony miernikiem?
u mnie przez dwie sekundy poddawało 11v, potem spadło na 2.7v
Jakiś kosmos
możliwe że ugotowało świece jak było zwarcie?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Akurat nie mam żadnego problemu z odpaleniem na zimnym bo silnik w dobrym stanie, jutro drąże dalej temat sterowania świecami, tymczasowo odpinam świece całkowicie
Jaki jest opis błędu w przypadku spalonej świecy?
Ja dla świec 1-5 mam błąd "Cylinder x glow plug circuit (Qxx)
000 - electrical fault
Stawiam na usmażony przekaźnik po zalaniu
[ Dodano: 2017-11-03, 23:34 ]
Spalonych 5 świec i chyba przekaźnik też
Vcds pokazuje spalone świece od 1 do 5 a nr 6 sprawna, ale w rzeczywistości ta jedna dobra świeca jest pierwsza od zderzaka po strony kierowcy - czyli zgodnie z numeracją cylindrów podaną na forum to nr 4
Stąd wnioskuje, że przekaźnik też uwalony
Teraz najlepsze
Świece mamy na 4,4 v ale jak mierze napięcie podawane na świece żarowe to mam tak:
Przez 2-3 sekundy jest 11,8 v
Potem spada na 2,8 v i tak jest kilka sekund
Najdziwniejsze, że kolega mierzył napięcie u siebie w 3.0 tdi i ma takie samo napięcie, mierzone na ściągniętych kapturkach
Jaki jest opis błędu w przypadku spalonej świecy?
Ja dla świec 1-5 mam błąd "Cylinder x glow plug circuit (Qxx)
000 - electrical fault
Stawiam na usmażony przekaźnik po zalaniu
[ Dodano: 2017-11-03, 23:34 ]
Spalonych 5 świec i chyba przekaźnik też
Vcds pokazuje spalone świece od 1 do 5 a nr 6 sprawna, ale w rzeczywistości ta jedna dobra świeca jest pierwsza od zderzaka po strony kierowcy - czyli zgodnie z numeracją cylindrów podaną na forum to nr 4
Stąd wnioskuje, że przekaźnik też uwalony
Teraz najlepsze
Świece mamy na 4,4 v ale jak mierze napięcie podawane na świece żarowe to mam tak:
Przez 2-3 sekundy jest 11,8 v
Potem spada na 2,8 v i tak jest kilka sekund
Najdziwniejsze, że kolega mierzył napięcie u siebie w 3.0 tdi i ma takie samo napięcie, mierzone na ściągniętych kapturkach
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dobra nie urwałem tym razem ani jednej świecy, polecam penetrator oil z Valvoline - zdziałał cuda
5 sztuk poszło bez problemu
Niestety jedno gniazdo mam do wyczyszczenia i gwint do poprawy bo nowa świeca nie chce wejść na tyle głęboko aby złapała gwint
Generalnie nie było tragedii
Pośpiech nie jest wskazany
[ Dodano: 2017-11-06, 22:09 ]
Temat opanowany w całości
5 sztuk poszło bez problemu
Niestety jedno gniazdo mam do wyczyszczenia i gwint do poprawy bo nowa świeca nie chce wejść na tyle głęboko aby złapała gwint
Generalnie nie było tragedii
Pośpiech nie jest wskazany
[ Dodano: 2017-11-06, 22:09 ]
Temat opanowany w całości
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
swiece zarowe
Witam
Wlasnie mam taki sam problem to moje bledy ...
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B
Component: 3.0L V6TDI G001AG 0010
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 12345 123 45725
VCID: 2757E3DC9613D526F59-8072
8 Faults Found:
001654 - Cylinder 6 Glow Plug Circuit (Q15)
P0676 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 305472 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.07
Time: 15:58:28
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 74.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.48 V
Duty Cycle: 24.1 %
Temperature: 26.1°C
013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1
P3338 - 001 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 194
Reset counter: 255
Mileage: 309884 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.09
Time: 14:19:52
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 179.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.40 V
Duty Cycle: 95.5 %
Temperature: 26.1°C
001668 - Glow Plug Control Module (J179)
P0684 - 001 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310088 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.11
Time: 14:42:30
Freeze Frame:
RPM: 840 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 22.5°C
001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001650 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001653 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14)
P0675 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
Dokopalem sie do przekaznika , wody bylo ololo 1 litr , gniazdo i przekaznik osad wyczyscilem i plynem elektro . kontak . Bledow po tej operacji nie moglem skasowac zamowilem nowy przekaznik moze jutro bedzie to wystarczy czy swiece tez bede musial
nowe
Wlasnie mam taki sam problem to moje bledy ...
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B
Component: 3.0L V6TDI G001AG 0010
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 12345 123 45725
VCID: 2757E3DC9613D526F59-8072
8 Faults Found:
001654 - Cylinder 6 Glow Plug Circuit (Q15)
P0676 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 305472 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.07
Time: 15:58:28
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 74.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.48 V
Duty Cycle: 24.1 %
Temperature: 26.1°C
013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1
P3338 - 001 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 194
Reset counter: 255
Mileage: 309884 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.09
Time: 14:19:52
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 179.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.40 V
Duty Cycle: 95.5 %
Temperature: 26.1°C
001668 - Glow Plug Control Module (J179)
P0684 - 001 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310088 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.11
Time: 14:42:30
Freeze Frame:
RPM: 840 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 22.5°C
001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001650 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
001653 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14)
P0675 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 310114 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.13
Time: 16:02:14
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.9 %
Temperature: 5.4°C
Dokopalem sie do przekaznika , wody bylo ololo 1 litr , gniazdo i przekaznik osad wyczyscilem i plynem elektro . kontak . Bledow po tej operacji nie moglem skasowac zamowilem nowy przekaznik moze jutro bedzie to wystarczy czy swiece tez bede musial
nowe

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
nie chce martwić ale na 99% przekaźnik do wymiany (ori około 400 zł, na allegro od 30 zł! poważnie)
no i wszystkie świece będą spalone raczej, zmierz je miernikiem (oporność i tzw "przejście")
być może jedna świeca będzie sprawna - ta przy zbiorniczku płynu do wspomagania
Przy wykręcaniu świec uważaj żeby nie urwać żadnej, zalej je najpierw jakimś środkiem penetrującym
ja użyłem taki z Valvoline za 20 zł i dał rade
no i obowiązkowo klucz dynamometryczny do odkręcania świec!
świece urywają się przy około 30-35 Nm
ustawiasz na 27 Nm i próbujesz, ale nie więcej niż 30 Nm
jeśli świeca nie idzie - zalewasz i próbujesz po paru godzinach
temat przerabiałem ostatnio
no i wszystkie świece będą spalone raczej, zmierz je miernikiem (oporność i tzw "przejście")
być może jedna świeca będzie sprawna - ta przy zbiorniczku płynu do wspomagania
Przy wykręcaniu świec uważaj żeby nie urwać żadnej, zalej je najpierw jakimś środkiem penetrującym
ja użyłem taki z Valvoline za 20 zł i dał rade
no i obowiązkowo klucz dynamometryczny do odkręcania świec!
świece urywają się przy około 30-35 Nm
ustawiasz na 27 Nm i próbujesz, ale nie więcej niż 30 Nm
jeśli świeca nie idzie - zalewasz i próbujesz po paru godzinach
temat przerabiałem ostatnio
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH