[A6 C5 2.4 quattro] Wibracje silnika na jałowym biegu.
Nie. to jest czujnik temeperatury zasysanej. Chodzi mi o czujnik 4 pinowy ten niebieski. Znajduje się pod dolotem. Najlepiej jak masz vag-a sprawdź rano jaką temperaturę ci wskazuje. Powinna byćzbliżona do temperatury otoczenia, i systematycznie rosnąć wraz z nagrzewaniem silnika. Może on wariuje. A na zegarach dobrze ci 90 stopni pokazuje??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
tylko kurcze mam vaga niezarejestrowanego to pewnie nie zobaczę--RaDeK-- pisze:Nie. to jest czujnik temeperatury zasysanej. Chodzi mi o czujnik 4 pinowy ten niebieski. Znajduje się pod dolotem. Najlepiej jak masz vag-a sprawdź rano jaką temperaturę ci wskazuje. Powinna byćzbliżona do temperatury otoczenia, i systematycznie rosnąć wraz z nagrzewaniem silnika. Może on wariuje. A na zegarach dobrze ci 90 stopni pokazuje??
na zegarach jest 90 stopni
Ten 4 pinowy niebieski czujnik jest od czego? Myślisz że gdyby był uszkodzony vag by go nie wywalił jako błąd?
Tak. mierzy temperaturęsilnika i może przekłamywać, choć wcale nie musi. U mnie szarpanie i przyspieszanie skokami było spowodowane tym czujnikiem wlaśnie, ale z rana kiedy auto się nagrzewało, nie chciało jechać, albo włąśnie szarpało. Sprawdź vagiem, zanim cokolwiek zrobisz. Potem Sprawdź przewody i cewkę (w ciemności) jak nie pomorze, to czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jednak najpierw świece. Podstawa.
Jednak najpierw świece. Podstawa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
No to ja tak własnie mam z rana. Tątemperaturę sprawdzę vagiem bez rejestracji czy muszę mieć pełną wersję? I jeszcze jedno, czy wywalało Ci bład tego czujnika w Vagu?--RaDeK-- pisze:Tak. mierzy temperaturęsilnika i może przekłamywać, choć wcale nie musi. U mnie szarpanie i przyspieszanie skokami było spowodowane tym czujnikiem wlaśnie, ale z rana kiedy auto się nagrzewało, nie chciało jechać, albo włąśnie szarpało. Sprawdź vagiem, zanim cokolwiek zrobisz. Potem Sprawdź przewody i cewkę (w ciemności) jak nie pomorze, to czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jednak najpierw świece. Podstawa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja też mam takie przyspieszanie nie ciągłe, ale w pewnym momencie wolniej przyspiesza i za chwilę znów mocniej.
Czujnik już vagowałem wcześniej więc u mnie coś innego. Ale nie ruszam już. przyzwyczaiłem się, czuć tylko przy mocnym bucie od małych obrotów.
Czujnik już vagowałem wcześniej więc u mnie coś innego. Ale nie ruszam już. przyzwyczaiłem się, czuć tylko przy mocnym bucie od małych obrotów.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
mi dzisiaj gazownik powiedział że pewnie rozjeżdżają się mapy gazowa/benzynowa i kazał pojeździć na benzynie i jak wszystko wróci do normy to zapewne to.. No i tak jest, pojeździłem i jest ok. Kazał przyjechac żeby to sprawdzić dokładnie na kompie gazowym. Tylko czy to możliwe? Mam cały czas jeden błąd od sondyKaszeszczuk pisze:Ja też mam takie przyspieszanie nie ciągłe, ale w pewnym momencie wolniej przyspiesza i za chwilę znów mocniej.
Czujnik już vagowałem wcześniej więc u mnie coś innego. Ale nie ruszam już. przyzwyczaiłem się, czuć tylko przy mocnym bucie od małych obrotów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Problem powrócił Panowie byłem u innego gazownika i na 100% wykluczył wadliwe działanie instalacji gazowej, powiedział że mapy są ok i żeby przyjrzeć się sondom oraz osprzętowi silnika. Powtarzają mi się błędy:
16514 P0130 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 Malfunction
17537 P1129 Long Term Fuel Trim mult.,Bank2 System too Rich
nie wiem co robić, dzisiaj robiłęm jeszcze logi sond, zaraz wrzuce
16514 P0130 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 Malfunction
17537 P1129 Long Term Fuel Trim mult.,Bank2 System too Rich
nie wiem co robić, dzisiaj robiłęm jeszcze logi sond, zaraz wrzuce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
logi sond na biegu jałowym oraz przy 3 tys obr
http://vaglog.rtnet.pl/raffalino1_70252.html
dobrze pracuja?
http://vaglog.rtnet.pl/raffalino1_70252.html
dobrze pracuja?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga