Witam,
Ostatnio wymieniałem panel klimy w c5 2.8 quattro
po wymianie wszystko niby jest ok ale jak ustawiam temp. 22 stopnie to leci zimne,
czy jest możliwość kalibracji klimy polskim vagiem
dzisiaj kombinowałem ale nic z tego, łączę się z klimatronikiem pokazał błąd który wykasowałem ale nie potrafię skalibrować.
Klikając na kalibrację każe podać kod jest tam 00000 i nie wiem co ustawić
za pomoc wielkie dzięki
[ A6 C5] Problem po wymianie panela klimatronica
moratti, poszukaj np. w tym temacie podpowiedzi:
a6c5-adaptacja-klimatronika-problem-z-vag-vt20685.htm
a6c5-adaptacja-klimatronika-problem-z-vag-vt20685.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 30 lip 2011, 18:28
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
moze glupie pytanie ale wieje ci zimnym pow na rozgrzanym silniku czy na zimnym ? bo jesli na zimnym to norma
...i sprawdz na panelu klimatronika czy masz bledy . wcisnij razem obieg wew i nadmuch gorny . na panelu klimatronika wyswietlic powinno na lewym i prawym 00 00 wtedy jest ok i przyczyny musisz szukac gdzie indziej .
...i sprawdz na panelu klimatronika czy masz bledy . wcisnij razem obieg wew i nadmuch gorny . na panelu klimatronika wyswietlic powinno na lewym i prawym 00 00 wtedy jest ok i przyczyny musisz szukac gdzie indziej .
na rozgrzanym nie daje takiego ciepła jak wcześniej na starym panelu. wychwycił jakiś błąd który wykasowałem.
panel który teraz mam jest od 1.8t ja mam 2.8 więc jest różnica
a powiedzcie czy ta instrukcja jest do programu np vag-com
cyt.
Oto długo oczekiwana instrukcja (dzięki Szogun) :mrgreen: :
Podłączasz VAG
Uruchamiasz silnik.
Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:
Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.
Dalej 07 Kodowanie
Wpisujesz wartość i potwierdzasz.
Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.
Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.
04 - Basic Settings n
Potwierdzasz n
Wpisujesz numer grupy 001 n
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.
Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.
UWAGI:
Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i silnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut.
Jeśli ktoś nie rozumie tej instrukcji to proponuje nie zabierać się samodzielnie do zabawy VAG-iem.
Tutaj wartości kodowania (dla każdego jest inne!!!!!!!):
do 2001 roku
# 00?xx - Państwo produkcji
W zapytajnik wstawiamy odpowiednią wartośc
-0 = Reszta świata (RoW)
-1 = Nie Ameryka (NAR)
-2 = Japonia (JP)
# 00x?x: Silnik (Cylindry)
* 4 = 4-cylindrowy silnik
* 6 = 6-cylindrowy silnik
* 8 = 8-cylindrowy silnik
# 00xx?: Auto & Silnik (Typ)
* 0 = Benzynowy silnik , po lewej stronie kierownica (LHD)
* 1 = Benzynowy silnik , po prawej stronie kierownica (RHD)
* 3 = Diesel , po lewej stronie kierownica (LHD)
* 4 = Diesel , po prawej stronie kierownica (RHD)
panel który teraz mam jest od 1.8t ja mam 2.8 więc jest różnica
a powiedzcie czy ta instrukcja jest do programu np vag-com

Oto długo oczekiwana instrukcja (dzięki Szogun) :mrgreen: :
Podłączasz VAG
Uruchamiasz silnik.
Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:
Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.
Dalej 07 Kodowanie
Wpisujesz wartość i potwierdzasz.
Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.
Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.
04 - Basic Settings n
Potwierdzasz n
Wpisujesz numer grupy 001 n
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.
Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.
UWAGI:
Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i silnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut.
Jeśli ktoś nie rozumie tej instrukcji to proponuje nie zabierać się samodzielnie do zabawy VAG-iem.
Tutaj wartości kodowania (dla każdego jest inne!!!!!!!):
do 2001 roku
# 00?xx - Państwo produkcji
W zapytajnik wstawiamy odpowiednią wartośc
-0 = Reszta świata (RoW)
-1 = Nie Ameryka (NAR)
-2 = Japonia (JP)
# 00x?x: Silnik (Cylindry)
* 4 = 4-cylindrowy silnik
* 6 = 6-cylindrowy silnik
* 8 = 8-cylindrowy silnik
# 00xx?: Auto & Silnik (Typ)
* 0 = Benzynowy silnik , po lewej stronie kierownica (LHD)
* 1 = Benzynowy silnik , po prawej stronie kierownica (RHD)
* 3 = Diesel , po lewej stronie kierownica (LHD)
* 4 = Diesel , po prawej stronie kierownica (RHD)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Polskim vagiem tego nie zrobisz.
Zainstaluj tego vaga
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
Zainstaluj tego vaga
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 sie 2012, 13:53
- Lokalizacja: mogilno
koledzy mam problem moze ktos pomoze jaki powinien byc wlasciwy nr panelu climatronica a6 c5 2002r produkcji jak kupilem byl zamontowany panel przedliftowy i nie mozna bylo wylaczyc econ a teraz podlaczylem panel polifcie koncowka nr ab i klima nadal nie dziala pozdrawiam
[ Dodano: 2012-08-09, 18:13 ]
czy nr panelu ma znaczenie bo sa również inne końcówki nr np. aq , an , ad czy ma to znaczenie czy panel musi być tylko poliftowy
[ Dodano: 2012-08-09, 18:13 ]
czy nr panelu ma znaczenie bo sa również inne końcówki nr np. aq , an , ad czy ma to znaczenie czy panel musi być tylko poliftowy

bartosz sikora