
[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
toom_ek zacznij od zdięcia lewego boczka i dobierz sie do wiązki idącej do zamka. Wkretakiem zamykasz zatrzask zamka, zamykasz pilotem centralny i w tym czasie szukasz na kostce (podłączonej) zamka gdzie w chwili zamykania pojawia sie napięcie. Potrzebować bedziesz do tego multimetru lub voltomierza lub jak teog nie masz próbówki z żarówka. Jak znajdziesz właściwy kabel szukasz go przy słupku koło przelotki do drzwi.
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
witam , kabel z plusem od sterowania już jakiś czas temu znalazłem , ale moduł przyjechał bez funkcji doświetlania więc założyłem bez , działa fajnie i prawidłowo.vipkwiecien pisze:toom_ek zacznij od zdięcia lewego boczka i dobierz sie do wiązki idącej do zamka. Wkretakiem zamykasz zatrzask zamka, zamykasz pilotem centralny i w tym czasie szukasz na kostce (podłączonej) zamka gdzie w chwili zamykania pojawia sie napięcie. Potrzebować bedziesz do tego multimetru lub voltomierza lub jak teog nie masz próbówki z żarówka. Jak znajdziesz właściwy kabel szukasz go przy słupku koło przelotki do drzwi.
toom_ek
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
dziś nareszcie doszedł moduł.
Montaż niby prosty ale wymaga czasu zeby to dobrze zrobic.
no wiec zaczynamy:
zaczynamy od odłaczenia akumulatora, nastepnie podłaczamy wiązke modułu do wiazki samochodu,
miejsce montażu to wnęka pod kierowcą za bezpiecznikami
Podłaczenie:
kabel do sterowania(właczanie sie i wyłaczanie automatyczne) - wybrałem z przelacznika swiateł i podniego podpiałem (zielony cienki kabelek) przylutowałem
kable od swiateł drogowych znajdują sie pod kolumną kierowniczą - 2 grube białe kable w wiązce grubszej (jest grubsza i cieńsza)podłaczenie na zaciski dołaczone do kompletu
zasilanie - obok dźwigni otwierania maski są konektory śrubowe 6mm (oczko)-dochodzą tam grube czerwone kable
masa - podąłczona pod śrubkę przy stelarzu kokpitu
dodatkowo zamontowałem przełacznik umożliwiajacy odłączenie modułu i zamontowałem go w schowku tym pod przełacznikiem swiateł
po podłaczeniu wszystkiego sprawdziłem działania - jest OK
dodatkowo świeci sie nam na zegarach kontrolka swiateł drogowych dzieki czemu wiemy ze moduł działa a konkretnie ona lekko miga.
Najbliższym kolejnym modem bedzie zakup żarówek typu bluevision osram lub philips żeby swiatło nie było takie żółte jak to w tanich H1
fotki mojego autorstwa a efekt koncowy zapożyczony od mucia
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Montaż niby prosty ale wymaga czasu zeby to dobrze zrobic.
no wiec zaczynamy:
zaczynamy od odłaczenia akumulatora, nastepnie podłaczamy wiązke modułu do wiazki samochodu,
miejsce montażu to wnęka pod kierowcą za bezpiecznikami
Podłaczenie:
kabel do sterowania(właczanie sie i wyłaczanie automatyczne) - wybrałem z przelacznika swiateł i podniego podpiałem (zielony cienki kabelek) przylutowałem
kable od swiateł drogowych znajdują sie pod kolumną kierowniczą - 2 grube białe kable w wiązce grubszej (jest grubsza i cieńsza)podłaczenie na zaciski dołaczone do kompletu
zasilanie - obok dźwigni otwierania maski są konektory śrubowe 6mm (oczko)-dochodzą tam grube czerwone kable
masa - podąłczona pod śrubkę przy stelarzu kokpitu
dodatkowo zamontowałem przełacznik umożliwiajacy odłączenie modułu i zamontowałem go w schowku tym pod przełacznikiem swiateł
po podłaczeniu wszystkiego sprawdziłem działania - jest OK
dodatkowo świeci sie nam na zegarach kontrolka swiateł drogowych dzieki czemu wiemy ze moduł działa a konkretnie ona lekko miga.
Najbliższym kolejnym modem bedzie zakup żarówek typu bluevision osram lub philips żeby swiatło nie było takie żółte jak to w tanich H1
fotki mojego autorstwa a efekt koncowy zapożyczony od mucia
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ostatnio zmniejszyłem sobie trochę jasność i udało mi się pstryknąć fotkę na której widać że efekt jest podobny do C6:mucia pisze: W realu wygląda to super bo na zdjęciach to nic nie widać. Efekt jak w C6
Tak BTW, nasz wątek staje się popularny na innych forach

Forum VW
Forum Opla
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2009, 08:07
- Lokalizacja: śląskie,Lubliniec
http://allegro.pl/reflektory-nowe-audi- ... 51300.html
Mam pytanie ,czy warto zamieniać takie lampy na biksenony które mam zamontowane u siebie ori.
Mam pytanie ,czy warto zamieniać takie lampy na biksenony które mam zamontowane u siebie ori.
hardy666
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Jeśli wolisz jeździć na H1 zamiast na oryginalnych biksenonach i cenisz styl oraz jakość wykonania chińskich podrób to wartohardy666 pisze:http://allegro.pl/reflektory-nowe-audi- ... 51300.html
Mam pytanie ,czy warto zamieniać takie lampy na biksenony które mam zamontowane u siebie ori.

Witam w Nowym Roku.
Koledzy śledzę temat drogowych świateł działających jako dzienne,czy ktoś zamontował moduł Proeltec w lampach biksenonowych.Ktoś z forumowiczów pisał że biksenony nie dadzą rady ze względu na otwierające sie przesłony i na ewentualne ich zakłócenie.Właśnie zakupiłem moduł i jestem zainteresowany tematem.
Koledzy śledzę temat drogowych świateł działających jako dzienne,czy ktoś zamontował moduł Proeltec w lampach biksenonowych.Ktoś z forumowiczów pisał że biksenony nie dadzą rady ze względu na otwierające sie przesłony i na ewentualne ich zakłócenie.Właśnie zakupiłem moduł i jestem zainteresowany tematem.

- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ja zamontowałem w swoich lampach biksenonowych przekaźniki, żeby odseparować żarówkę H7 od przesłon. Zrobiłem to tak, żeby nie ciąć ani jednego kabla i by dało się to zrobić bez wyjmowania lamp. Wystarczy za kilka groszy kupić odpowiednie złącza 6.3mm.
![Obrazek]()
Przekaźnik w stanie wyłączonym podaje napięcie z regulatora PWM na żarówkę, a w stanie włączonym (gdy pojawi się napięcie na kablu od długich) podaje pełne napięcie na żarówkę - dzięki temu zachowana jest pełna sprawność świateł drogowych i sygnału świetlnego.
![Obrazek]()
Jedynym minusem tego rozwiązania jest fakt, że trzeba doprowadzić do lamp dodatkowy przewód i jakoś się dostać do środka. Długo mnie to odrzucało, ale ostatecznie zrobiłem tak:
![Obrazek]()
W sprawie modułu Proeltec nic Ci nie podpowiem, bo ja polutowałem sobie taki regulator sam, za 30 zł
Jeździ w aucie pół roku i mimo ostrzeżeń niektórych nie zginąłem jeszcze w pożarze ani w żadnej eksplozji
EagleOne jest autorem tych modułów - szczegółowe pytania kieruj do niego.
Na prośbę kolegi Renegade dorzucam schemat połączenia przekaźnika:
![Obrazek]()
+12V i masa są wzięte z wtyczki żarówki H7 - da się ją bezboleśnie rozebrać i przełożyć na kątowe złącza 6.3mm na wyjściu z przekaźnika.
Przekaźnik w stanie wyłączonym podaje napięcie z regulatora PWM na żarówkę, a w stanie włączonym (gdy pojawi się napięcie na kablu od długich) podaje pełne napięcie na żarówkę - dzięki temu zachowana jest pełna sprawność świateł drogowych i sygnału świetlnego.
Jedynym minusem tego rozwiązania jest fakt, że trzeba doprowadzić do lamp dodatkowy przewód i jakoś się dostać do środka. Długo mnie to odrzucało, ale ostatecznie zrobiłem tak:
W sprawie modułu Proeltec nic Ci nie podpowiem, bo ja polutowałem sobie taki regulator sam, za 30 zł


EagleOne jest autorem tych modułów - szczegółowe pytania kieruj do niego.
Na prośbę kolegi Renegade dorzucam schemat połączenia przekaźnika:
+12V i masa są wzięte z wtyczki żarówki H7 - da się ją bezboleśnie rozebrać i przełożyć na kątowe złącza 6.3mm na wyjściu z przekaźnika.