Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

po GD smigam se...

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

po GD smigam se...

Post autor: wilkumpk » 01 paź 2011, 23:19

Obrazek
A za dnia.....
Obrazek
Planuje zamontować LPG i chętnie skontaktował bym się z osobą posiadająca taką instalacje w tym modelu i problem jeszcze jest z lewą tylnią lampą ale czytałem ze to standart ... :[
A tak poza tym jest git:)

delph34i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2011, 13:41
Lokalizacja: podhale

Post autor: delph34i » 18 paź 2011, 14:36

CUDO <szok> jak spalanie u cb? zastanawiam się nad zakupem 2.4 tylko multitronica z 03.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 30 paź 2011, 22:10

wpadnij maestro na spota choć raz się pokazać <okok>
3citymoze-spotkanko-co-wy-na-to-vt4765.htm
za tydzień powinien się odbyć

wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: wilkumpk » 01 lis 2011, 22:00

delph34i, 13.5 do 16 litrów na 18'' ale teraz założyłem 16'' i jest 11.5 wiec git.
goly191, postaram się podjechać tylko dajcie znac bo rzadko na forum zaglądam

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 28 gru 2011, 17:50

Hej. Zamontowałeś LPG?
Miałem takie autko z instalacją LPG Prins.
Minusem było brak fachowca od prins w okolicy.
Jeśli nie przeszkadza Ci ,to ze instalacja to dodatkowe problemy typu zwiekszone spalanie oleju silnikowego(na wysokich obrotach),rozjechane mapy pb od lpg- na 100% wiem,że nikt tego nie ustawi,aby chodziło jak na benzynie. Po jakims czasie na pewno pojawia sie niedomagania. A co za tym idzie kopanie ,szukanie przyczyn i wydawanie forsy. Ale to i tak bedzie taniej niż diesle ze swoimi turbami,wtryskami,egrami,dumasami... .
Reasumując chetnie bym powrócił do tego silniczka i to z lpg.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: wilkumpk » 29 gru 2011, 00:14

jeszcze nie zrobiłem zastanawiam się nad zmianą na a6 4.2 lub na a8 z 3,7 bo diesla nie chce

Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 03 sty 2012, 18:13

Jako byly ich fan a teraz przeciwnik rowniez zdecydowanie odradzam diesle. Przesiadlem sie z C6 TDI na v8 4.2 PB Q i musze przyznac ze byla to bardzo madra decyzja.

Koniec ery klekotu, padajacych gwizdzacych, syczacych turbin, wtryskiwaczy i wielu innych..

Jezeli ktos mysli ze jak kupi diesla to oszczedzi, to tak naprawde sie grubo myli..

Awatar użytkownika
Jonnyrobert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto

Post autor: Jonnyrobert » 04 sty 2012, 13:49

Rasuk, to róznie wypada. Sa czasami samochody poniedzialkowe, które co chwile
cos maja, moze tez to trafic na taki silnik jak 4.2 - V8. Kto duzo jezdzi niekupi sobie
4.2 w bezynie bo sie niewyplaci. Ty przy takiej dynamicznej jezdzie jak ja swoim
3.0 TDI bys musial swoim po 400 km podjechac pod stacje a ja spoko pojade 300km
dalej. To jest ta róznica, ale niebede zwlekal ze V8 to napewno fajna zabawka <okok>
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D

Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 04 sty 2012, 17:08

Nie zgodze sie. Zdecydowanie powiem ze porownujac do PB. 80% diesli to samochody poniedzialkowe i nie jest to moja opinia lecz wlasnie mechanikow 'vw-a'. Istnieje masa rzeczy ktore nagminnie padaja w dieslach i nie sa tanie, natomiast jesli chodzi o PB to tam albo tych elementow nie ma, albo poprostu sie nie psuja.. Wiadomo ze wyjatki zdarzaja sie wszedzie, jednak w tym przypadku skupiam sie na statystykach ktore tworza opinie.

Dodatkowo dodam ze wiekszosc PB wozow z grupy 'vw-a' jest w standardzie bogato wyposazona, czego nie moge wspomniec o dieslach, trafic takiego na dobrym 'spec'u' to naprawde sztuka, zawsze czegos brakuje, jak nie xenonu to foteli w pelnej elektryce i tutaj moglbym wymieniac jeszcze dlugo..

Dodam jeszcze ze z obserwacji przeprowadzonych tutaj w UK jest duza roznica w cenach pomiedzy wersjami TDI vs PB. Po sprzedaniu mojej ex C6 2.0 TDI s-line, prawie rok szukalem kolejnej, planowalem kupic 3.0 tdi Q, skupialem sie tylko na wersjach s-line, jako ze nie trawie widoku C6 na zawieszeniu SE, zderzaku SE ze srebrnych paskami pod reflektorami itd. Jednak z racji na to ze mimo iz s-line ale jednak diesel, to zawsze czegos w nich brakowalo, no i ceny byly kosmiczne, to wybralem 4.2 Q. Zestawiajac identyczne C6 w wersjach PB i TDI, z podobnym przybiegiem i wyposazeniem, roznice cenowe siegaja lekko 30% a nawet wiecej.

Co do spalania to powiem ze nawet jak bym mial lac dwa razy wiecej, to i tak wole to przebolec ale miec wszystko to, o czym pisalem wczesniej, no i nie slyszec tego klekotu. Wspomne jeszcze ze po paru miesiacach wstawilem dobrej jakosc LPG, koszt samochodu z instalacja to i tak duzo mniej niz dalbym za diesla. Wrazenia po instalacji: zero odczucia spadkow mocy, zero udreki (zbiornik zamiast kola zapasowego, wlew pod klapka kolo PB), ostatnio mialem przyjemnosc wybrac sie na dluzsza przejazdzke do Frankfurtu, za cene 55 litrow PB zrobilem na gazie jakies 810km, przyjemnosc z jazdy niesamowita, czegoz chciec wiecej...

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 04 sty 2012, 19:26

RASUK pisze:no i nie slyszec tego klekotu
nie przesadzajmy z tym klekotem
wewnątrz takich aut jak A6 praktycznie nic nie słychać, a jeżeli cokolwiek to moim zdaniem dzwięk każdej V6 jest dla mnie jak Beethoven często rezygnuję z radia dla tego dzwięku

Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 04 sty 2012, 22:00

Wewnatrz oczywiscie niewiele choc slychac.. za to z zewnatrz jak jedzie, a zwlaszcza jak zwalnia/zatrzymuje sie to znacznie bardziej. Bedac posiadaczem tdi jakos tego nie zauwazalem, a teraz mnie to razi. Nie ma to jak cicho, rowno pracujacy silnik PB, nie raz sie nabralem bedac pewien ze wylaczylem zaplon, po uiszczeniu zaplaty za bene wracam do auta a ono wciaz odpalone..

wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: wilkumpk » 26 sie 2012, 12:46

No wiec jest tak ze mam juz instalacje(BRC) od pewnego czasu tylko z wpisem przymuliłem, i jest dobrze za 160ziko robie 400km po miescie, w trasie jeszcze wiecej ale nie pamietam dokladnie ile, PB to juz nie pamietam kiedy zalewałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga