AUDI A6 C5 3.0 QUATTRO
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Tylko końcówki, lubię delektować się dźwiękiem silnika , a głośniejszy tłumik za pewne by mi trochę w tym przeszkadzał Miałem w c4 w 2.8 głośniejszy wydech, po jakimś czasie denerwowało mnie to, więc ogólnie ja nie polecam.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
gelus - wiem, że auto jest ciche, bo to ten sam model co mój, ale jeśli mógłbym doradzić, to po prostu zostaw fabryczne wydeszki, bo jak zamontujesz, to już wcale nie usłyszysz go, nawet na wysokich obrotach, bo tylko będzie buuuuuuuu
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Rozumiem Cię , mi tez w v6 w tej c4 na początku się bardzo podobało, ale z czasem zaczęło mnie to po prostu irytować, następna sprawa to ,że V8 to zupełnie inna liga
The Rock o kieraku myślałem ale od c6, tylko na razie nikt jeszcze z tym się nie uporał :-)ogólnie wszystkie kieraki w wersji es mi się podobały przerobiłem sobie w a4 i w c4 ale właśnie "poliftowa" kiera, nie wiem czemu ale nie podszedła mi jakoś, w sumie ta co mam też mi się zbytnio nie podoba,już chyba "przedliftowa" czteroramienna była ładniejsza .
The Rock o kieraku myślałem ale od c6, tylko na razie nikt jeszcze z tym się nie uporał :-)ogólnie wszystkie kieraki w wersji es mi się podobały przerobiłem sobie w a4 i w c4 ale właśnie "poliftowa" kiera, nie wiem czemu ale nie podszedła mi jakoś, w sumie ta co mam też mi się zbytnio nie podoba,już chyba "przedliftowa" czteroramienna była ładniejsza .
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- wachu153
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
tak, ale u mnie ktoś już pociął hokeja i muszą być owalnegembas pisze:Ja proponuje takie:srednica 101mm z uwagi na to ze wyciecia w hokeju sa okragle a nie owalne lepiej wyglada okragla koncowka,takie moje zdanie: [url=http://images40.fotosik.pl/1252/fe8b3afcd8e8daf0med.jpg]Obrazek[/URL]
pozdrawiam..........
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Mam jeszcze tylko takie zdjęcie z góry
Najpierw założyłem proste owale(bez ścięć), tragedia ..... za bardzo wystawały od zewnętrznych stron.ÂŚcięcie możne nie jest identyczne jak zderzak , no ale o niebo lepiej niż by były proste.
Bardziej już nie szło ich schować
gembas
przed kupnem tych oglądałem Twoje, też się zastanawiałem , ale w dalszych planach zderzaki rs6 i padło na w własnie na owale.
Najpierw założyłem proste owale(bez ścięć), tragedia ..... za bardzo wystawały od zewnętrznych stron.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
gembas, po części masz racje , ale jak zostanie na klapie znaczek 3.0 bez znaczka rs, to nie będzie już mowy o udawaniu rs6
Widziałem już przerobione a4→s4 1.8 na klapie,a z drugiej strony pojawił się również .... znaczek s4 raczej śmiesznie to wyglądało
Pozdrawiam
Widziałem już przerobione a4→s4 1.8 na klapie,a z drugiej strony pojawił się również .... znaczek s4 raczej śmiesznie to wyglądało
Pozdrawiam
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- wachu153
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
Gdzie je kupowałeś i za ile?> może być na privdareka44 pisze:[url=http://images38.fotosik.pl/1258/2bb465c5fbe6bce9m.jpg]Obrazek[/URL]
gelus , dziś rano robiłem focie telefonem , wiec jakość bez rewelacji, ale co nieco widać
pozdrawiam
znalazłem takie - to chyba Twoje
http://allegro.pl/ulter-koncowki-owalne ... 08272.html
i takie..
http://allegro.pl/koncowki-ozdobne-merc ... 33562.html
a co na te powiecie ?
było FWD, było RWD, jest QUATTRO
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga