tak wlasnie podejrzewalemblanwinder pisze:Co do pompy wtryskowej to coś Mi się porąbało ,że przy jednym obrocie wału korbowego pompa obraca się dwa razy(nerwy i zmęczenie )

poniewaz :blanwinder pisze: Ale dalej nie rozumiem dlaczego skrzynia jest (była przed próbą rozruchu) w TA . Jestem pewien na 100% że przed kręceniem pompą na zapłonie nic takiego nie było.
sterownik silnika zlapal na tyle powazny blad ze sterownik skrzyni pokazuje tryb awaryjny.blanwinder pisze: Wcześniej wyczytałem na forum jak odpowietrzyć układ (kręcąc kołem pompy do czasu ,aż paliwo pojawi się w poluzowanych przewodach przy wtryskiwaczach i dokręcić ) tak zrobiłem .Oczywiście przy włączonym zapłonie.
Lecz to naprawde jest (w/g mnie) zupelnie nieistotne, poniewaz wszystko wroci do normy jak wykasujesz bledy ze sterownika silnika. Wydaje mi sie ze nawet nie kasujac ich silnik powinien sie uruchomic, ale tego na 100% nie wiem - zawsze wczesniej kasowalem....