Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 24 lis 2011, 06:48

--RaDeK-- pisze:Nie, no w wolnossaku jeśli zostanie taka sama srednica to nic się nie kombinuje. Inaczej w turbo. Wtedy turbo ma za swobodnie i powinno się to skorygować. Ale w tym przypadku to tylko na plus. Sam sięnie mogę doczekać aż wywalę katy. Ciekawe jak auto siębedzie zachowywało.

No to w takim razie pancurski masz zielone światło <lol> i nie ma na co czekać :)

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 24 lis 2011, 08:52

--RaDeK--, Kiedy wywalasz katy?
sebastian855 pisze:No to w takim razie pancurski masz zielone światło i nie ma na co czekać
Kasa już jest. Ale Nie wiem czy do końca miesiąca się wyrobię z tym. Teraz się zastanawiam czy przypadkiem nie wstawić tych tłumików z przewężeniem tzw. sercem.

Dzwoniłem też do swojego mechanika, na telefon powiedział że koszt samej robocizny od 100 do 150 zeta. Cena o której pisałem wcześniej czyli 550 to koszt całkowity w zakładzie tłumikarskim.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 24 lis 2011, 21:06

pancurski, jak wsadzisz z przewężeniem, to będziesz miał ciszej ale za to mniejszy przyrost mocy. ;)

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 25 lis 2011, 12:40

Przyrost mocy traktuje jako mit. Zresztą 193KM w zupełności mi wystarcza <rotfl>.
Zależy mi na prawidłowej pracy układu wydechowego (bez dziwnych zaburzeń, drgań etc.) przy rozsądnym kompromisie między ekonomią a jakością czy trwałością.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 25 lis 2011, 13:50

Dokładnie. Sebastian, katy wywalam w poniedziałek. O wynikach poinformuję naturalnie.

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 28 lis 2011, 13:32

--RaDeK--, więc czekam z niecierpliwością na podzielenie się wrażeniami.
Póki co zastanawiam się nad modelem RM01 od RM-Motors. A jeśli AWG to nad wersją okrągłą czyli tłumikami wyglądającymi jak cygaro <rotfl>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 28 lis 2011, 17:05

OK. Włąśnie odebrałem samochód z warsztatu. Generalnie wsyzstko jest OKI tzn. BArwa dźwięku uległa nieznaczej zmianie, ponieważ jest delikatnie metaliczny poggłos przy przyspieszaniu. Albo mi się wydaje, albo troszkę jest słabsza?? Moze to złudzenie, bo jechałem tylko 4 km i to w mieście. Zobaczę jak będzie na trasie przy wyższych prędkościach. Po za tym silnik pracuje jakby lżej. Generalnie jestem zadowolony;) Przy okazji sprzęgło zmienione i wchodzi jak w masełko. Coś pięknego.

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 29 lis 2011, 19:17

--RaDeK--, jak dalsze wrażenia? zrobiłeś dziś więcej km niż wczoraj? jak teraz wygląda sprawa zapachu paliwa z rury? :>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 29 lis 2011, 20:28

Pozytywne. Auto naperawdę oddycha dużo lżej. Jest ten delikatnie metaliczny podźwięk, ale tylko przy butowaniu. Przy stałej prędkości jest tak jak w oryginale.
Jeśli jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem. Pozdrawiam.

jeremy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
Lokalizacja: Wasilków(białystok)

Post autor: jeremy » 04 gru 2011, 22:48

--RaDeK-- Mógłbyś mi powiedzieć jakie tłumi zamówiłeś długość i średnica rurki, Mam zamiar u siebie też wstawić w miejsce katów tłumiki przelotowe i nie wiem jakie zamówić

Fontesen

Post autor: Fontesen » 05 gru 2011, 20:18

jeremy pisze:--RaDeK-- Mógłbyś mi powiedzieć jakie tłumi zamówiłeś długość i średnica rurki, Mam zamiar u siebie też wstawić w miejsce katów tłumiki przelotowe i nie wiem jakie zamówić
Jasne. Długość 40 cm.
średnica wlotu ; ja dałem fi 60 ale jak wytniesz katy + łączniki elastyczne to średnica tych rur jest 50. takze wybór należy do Ciebie. ja zmieniałem równbież łączniki elastyczne bo mi siadły i wziąłem fi 55 i 10 cm długości. ALe jak to wszystko wyglada od spodu, to nie wiem, bo od montażu nei wchodziłem pod samochów.

Kolejna obserwacja tłumików. Rano gdy samochód chodzi na ssaniu, chodzi troszkę głośno. Później jest wszystko ok.
P.S Nie ma ktoś do sprzedania tłumika środkowego do quattro?? Mile widziany od diesla bo to to samo, a nie są skorodowane.

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 06 gru 2011, 20:57

Na przyszły wtorek jestem umówiony na wstawienie przelotówek w miejsce katów.
Kupuję AWG rurowe (okrągłe). Choć zakładam, że jeśli będę zadowolony z efektów to z czasem wymienię na RM-01 od RM-Motors.

--RaDeK--, po wywaleniu katów czujesz smród benzyny albo gazu?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 gru 2011, 22:45

pancurski pisze:Na przyszły wtorek jestem umówiony na wstawienie przelotówek w miejsce katów.
Kupuję AWG rurowe (okrągłe). Choć zakładam, że jeśli będę zadowolony z efektów to z czasem wymienię na RM-01 od RM-Motors.

--RaDeK--, po wywaleniu katów czujesz smród benzyny albo gazu?
Ranojak odpaę auo i chodzi na ssanu, to czuć jakby niedopaloną benzynę, al to miałem i przed wycinką katów.

axi13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 01 wrz 2009, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: axi13 » 21 gru 2011, 09:18

mam pytanie orientuje się ktoś jaka jest grubość ścianki układu wydechowego?

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 gru 2011, 21:16

axi13, około 1.5mm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja