
[ A6 C5] Wibracje i drgania karoserii przy 120 km/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 30 lip 2011, 18:28
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
ja moge dodac od siebie bo rowniez mam tem problem ze pasazerowie tylnej kanapy maja darmowy masaz wlasnie po zmianie opon na gorsze i nie bede pisal jakie bo kupilem najtansze i teraz bardzo zaluje . wydalem 100 funtow na tylne z montazem a teraz wydam po 100 ale na sztuke bo naprawde nie da sie tak jezdzic



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Ano widzisz kolego kupić coś tanio to tylko pozorne oszczędności za jakość towaru jak i usług trzeba więcej płacić.Woojo i don a wy już uborykaliście się z tymi drgawkami na 100%. Dajcie znać.tomekw24 pisze:ja moge dodac od siebie bo rowniez mam tem problem ze pasazerowie tylnej kanapy maja darmowy masaz wlasnie po zmianie opon na gorsze i nie bede pisal jakie bo kupilem najtansze i teraz bardzo zaluje . wydalem 100 funtow na tylne z montazem a teraz wydam po 100 ale na sztuke bo naprawde nie da sie tak jezdzic![]()
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Ate pierścienie doszły , zamontowałes ? może poproś kokoś z okolic kto ma ori fele bez pierścieni ,i nie miał bic o pożyczke i zamontój do siebie na próbę .wojoo pisze:Ja niestety nieszczerba2 pisze:Woojo i don a wy już uborykaliście się z tymi drgawkami na 100%. Dajcie znać.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Ja już przez takie sprawdzanie wymieniłem całe przednie zawieszenie (wszystkie wahacze, tuleje, koncowki, laczniki itd) bo nikt nie był w stanie zdiagnozowac przyczyny pukania i trzeszczenia co pozniej sie okazało ze to wina amortyzatora (i wyrzucone kilka tys w błoto)szczerba2 pisze:Dlatego pisałem że trzeba wszystko po kolei sprawdzić żeby nie robić niepotrzebnych kosztów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Ale czy ja pisałem o metodzie prób i błędów.Tez chciałbym mieć takich klientów ugodowych jak ty, którzy się zgadzają na takie eksperynenty-kosztowne i dochodowe...dla mnie to jest śmieszneTeraz będe stosował tekst ,,kup se pan nowe auto,,....śmiech.Szczerze współczuje.wojoo pisze:Ja już przez takie sprawdzanie wymieniłem całe przednie zawieszenie (wszystkie wahacze, tuleje, koncowki, laczniki itd) bo nikt nie był w stanie zdiagnozowac przyczyny pukania i trzeszczenia co pozniej sie okazało ze to wina amortyzatora (i wyrzucone kilka tys w błoto)szczerba2 pisze:Dlatego pisałem że trzeba wszystko po kolei sprawdzić żeby nie robić niepotrzebnych kosztów.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
u mnie dalej wibruje.
Piszę co wyeliminowałem:
- opony zimowe przekładałem przód, tył, prawa, lewa, ponowne wyważenie
- felgi mam oryginalne więc zero pierścieni centryjących
- dziś wymieniłem wszystkie 3 poduszki tylniego dyfra to miałem poważne strzały podczas ruszania
.... ale wibracje przy 100-120 mam nadal.
Mechanik patrzył też na podporę i nie wygląda źle.
Co ciekawe (może to coś Wam podpowie) ale wibracje występują również na podnośniku przy około 100 km/h z kołami w powietrzu ....
Piszę co wyeliminowałem:
- opony zimowe przekładałem przód, tył, prawa, lewa, ponowne wyważenie
- felgi mam oryginalne więc zero pierścieni centryjących
- dziś wymieniłem wszystkie 3 poduszki tylniego dyfra to miałem poważne strzały podczas ruszania
.... ale wibracje przy 100-120 mam nadal.
Mechanik patrzył też na podporę i nie wygląda źle.
Co ciekawe (może to coś Wam podpowie) ale wibracje występują również na podnośniku przy około 100 km/h z kołami w powietrzu ....