Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Wibracje i drgania karoserii przy 120 km/h

Zawieszenie
Awatar użytkownika
PrZeMo_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 23 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: DSW / Dolny Śląsk

Post autor: PrZeMo_A6 » 19 lis 2011, 23:20

Bedlam pisze:wojoo- Przede wszystkim masz Diesla... jak wyjeżdżasz z domu nie rozpędzaj się tak. Dajże mu się obudzić!! Diesla trzeba zrozumieć
Popieram kolegę w 100 procentach!
A później właśnie dlatego siada nie rozgrzany silnik, turbina, pompa..

Powinno pozwolić się samochodowi rozgrzać do 90 stopni, i zanim się rozgrzeje starać się nie wchodzić na wyższe obroty niż 2-3 tysiące (powyżej 2tys załącza się turbina)
CCCO - przewaga dzięki technice ;)

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 19 lis 2011, 23:23

PrZeMo_A6 pisze:Popieram kolegę w 100 procentach!
A później właśnie dlatego siada nie rozgrzany silnik, turbina, pompa..

Powinno pozwolić się samochodowi rozgrzać do 90 stopni, i zanim się rozgrzeje starać się nie wchodzić na wyższe obroty niż 2-3 tysiące (powyżej 2tys załącza się turbina)
Super, ale czemu to piszecie w moją stronę? Co ja mam do tego?
szczerba2 pisze:Wrzuć fotki tych felg to więcej coś wyczarujemy z tym problemem.
Może wrzucę fotki w pon jak ściągnę koła ;)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 19 lis 2011, 23:55

oki dalej walczymy z tamatem .
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
maciek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 10 sie 2010, 12:16
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: maciek71 » 20 lis 2011, 11:49

szczerba2, we wszystkim masz rację w przekładaniu opon i w ich wyważaniu. Ale prawda jest niestety taka że jak przychodzi "sezon" na zmianę lata na zimę czy zimy na lato to mało który wulkanizator będzie się w ten sposób "bawił" z kołami jak kolejka klientów czeka. Mało jest naprawdę dobrych zakładów gdzie ktoś się do tego przykłada.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 20 lis 2011, 12:53

Potwierdzam twoją uwagę ,ja w tym robię i u mnie też sezon w pełni .Dla chcącego nic trudnego, umawiam klienta na konkretą date podstawia auto i do roboty ,diagnoza kół zajmóje 30min z montażem dla kumatego gumiarza. za diagnozę płaci do 40 zeta reszta do dogadania .Klient nasz pan i szanować trzeba. woojo a z kąd dokładnie jesteś z mazowieckiego .Gęsto często śmigam do wawy i Radomia po klamoty do aut.Ja mam firme w Ostrowcu ÂŚwiętokrzyskim.[/b]
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 20 lis 2011, 21:06

do wojoo-
don napisał:
Ostatnio zauważyłem dziwny objaw. Gdy wyjeżdżam spod domu i rozpędzam się do około 100 - 130 km/h na całym samochodzie czuje wibracje na całej karoserii
Ty kilka postów dalej piszesz, że masz dokładnie to samo... tylko widzę, że masz diesla więc piszę w Twoją stronę. I czuję się świetnie ;) pozdrawiam
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 21 lis 2011, 22:17

Więc tak... okazało się że mam we wszystkich 4 kołach pierścienie centrujące bo felgi mają średnice 66,5 a w a6 mamy 57 :| a najlepsze jest to że wsadzone mam jakieś badziewne plastiki po które na allegro kosztują 4zł (pomijając to że są luzy na tych pierścieniach). Zamawiam teraz pierścienie STALOWE i zobaczymy czy to wyeliminuje drgania które i tak zostały usunięte w 95% przez (nareszcie!!) dobre wyważenie kół (dopiero 7 wulkanizator w wawie zrobił to porządnie)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 lis 2011, 08:20

wojoo pisze:Więc tak... okazało się że mam we wszystkich 4 kołach pierścienie centrujące bo felgi mają średnice 66,5 a w a6 mamy 57 :| a najlepsze jest to że wsadzone mam jakieś badziewne plastiki po które na allegro kosztują 4zł (pomijając to że są luzy na tych pierścieniach). Zamawiam teraz pierścienie STALOWE i zobaczymy czy to wyeliminuje drgania które i tak zostały usunięte w 95% przez (nareszcie!!) dobre wyważenie kół (dopiero 7 wulkanizator w wawie zrobił to porządnie)
Czyli miałem racje czepiając się pierścieni i wyważenia koł. Jak widać fele które masz to bez pierścieni montowane są do MB. Stalowe pierścienie z pewnością rozwiążą efekt fibratora hehe.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

don
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 wrz 2011, 13:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: don » 22 lis 2011, 08:33

dziś zdejmę jeden kołpak i pomierzę suwmiarką czy mam dużą różnicę pomiędzy piastą a felgą. Pomiędzy 57 a 63 mm to duża różnica (6 mm) widoczna gołym okiem. C w wypadku gdy różnica jest mniejsza np 1-2-3 mm ? Jaką da się skasować pieścieniem ?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 lis 2011, 08:53

Pierścieniem skasujesz każdą odchyłke , pierścień dobierasz pod otw centralny felgi i piaste.Piasta ma wymiar 57 mm. Tolerancja wynosi 0,1 mm (jedna dziesiąta mm).
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 22 lis 2011, 09:40

Ludzie przecież jak don ma kołpaki to i stalowe felgi, a tam się pierścieni nie stosuje... <glupek>
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 lis 2011, 10:35

Kolego. Kołpakiem można nazwać także dekiel alusa i co ty na to.A jeśli ma nawet stalówke i ktoś mu wcisnoł fele z mb to co ? bez pierścienia nidyrydy.U mnie było takie badziewi założone jak znajde to zrobie fotke i udowodnie niedowiarkom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 lis 2011, 12:01

wojoo pisze:Więc tak... okazało się że mam we wszystkich 4 kołach pierścienie centrujące bo felgi mają średnice 66,5 a w a6 mamy 57 :| a najlepsze jest to że wsadzone mam jakieś badziewne plastiki po które na allegro kosztują 4zł (pomijając to że są luzy na tych pierścieniach). Zamawiam teraz pierścienie STALOWE i zobaczymy czy to wyeliminuje drgania które i tak zostały usunięte w 95% przez (nareszcie!!) dobre wyważenie kół (dopiero 7 wulkanizator w wawie zrobił to porządnie)
Jeśli jesio nie zamówiłeś to mogę ci kpl sprezentować (ok 66.5-67 na 57)stalowe.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 22 lis 2011, 15:19

szczerba2 pisze:ak widać fele które masz to bez pierścieni montowane są do MB
Do mercedesa? to ciekawe bo felgi sa oryginalne audi i wzór wystepuje głównie w a6 :)

Obrazek

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 22 lis 2011, 15:53

Sory ale żle mnie zrozumiałeś.Nie było fotki. Stwierdziłem tak po opisie otworu centralnego.Acha i miałem te fele z Twojej fotki na CLS ,znaczek troszku inny.Obecnie też takie mam na A6.(bez pierścieni ). Nie spierajmy się oto kto co ma i na czym zamontowane. Rozwiązujmy problem zawarty w temacie. ja próbuje tylko pomóc bo zajmuje się tym na co dzień z zamołowania i zawodowo.Panowie temat upadł czy co
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja