Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Błąd P0366

Silniki benzynowe
Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Moje auto: 100 C3
Rocznik: 1991
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 13 paź 2011, 13:23

Warunki topograficzne parkowania pojazdu mogą nie sprzyjać prawidłowemu smarowaniu silnika w pierwszych chwilach jego pracy.

drpepper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: drpepper » 18 lis 2011, 09:51

@0x4B25A
W jednym z postów nakierowałeś mnie warsztat HUKAÂŁOWICZ z Gdańska. Tam też finalnie moje A6 zawędrowało.

I nie ukrywam że cieszę się z tego faktu!

Pan Karol (użytkownik forum @Hukałowicz) sprawnie i bezproblemowo zaopiekował się moim autem. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą oleju.

ÂŚwietna obsługa + pełen profesjonalizm = kontent czyli klient zadowolony.

Tak więc jeśli ktoś ma problem z rozrządem szczerze polecam oddać swoje autko do warsztatu Hukałowicz w Gdańsku. (www.regulamin. odradzamy.)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 lis 2011, 10:43

drpepper, miło mi to słyszeć... rozumiem, że jesteś już po naprawie i cieszysz się autkiem? Czy możesz podać koszty robocizny + części (napewno ORI)... jak nie tu to na PM... :) Powodzenia <okok>

P.S. Czyli Twój poprzedni mechanik nie poradził sobie z tym tematem? Powiedz mi czy dobrze rozumiem... u wcześniejszego mechanika wymieniłeś cały rozrząd raz a tu http://www.regulamin. odradzamy./ drugi? :|

To już druga pochlebna opinia o tym serwisie... Dobrze, że mamy jednak dobrych fachowców w .pl... szkoda tylko, że w tak różnych miejscach :) <okok>

mariusz6677
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:03
Lokalizacja: londyn/torun

Post autor: mariusz6677 » 27 lis 2011, 22:25

:] a co napisze, z drpepperem spotkalismy sie u Karola na warsztacie,jescze mi Karol pogrzebal w aucie,i jak kktorys z kolegow napisal w tym watku wcale nie jestem drugim kontem hukalowicza :) ,pozdro dla audimaniakow <okok>

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 19 gru 2012, 21:44

Witam
nie mam A6 ale w A4 mam ten sam silnik 3.2 i niestety ten sam problem i objaw oraz te same błędy P0366 i P1139 :/
chciałem zapytać jak ogarnął 2 z mechaników problem ustawienia rozrządu,jest to przede mna ale wolę już wcześniej się zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami :)
opisz mi proszę jak ustawiono rozrząd że w końcu zaskoczył i ewentualnie jakie błędy popełniał poprzedi mechanik.
ja dopiero będę zaglądał pod pokrywę łańcucha ale już wiem że to ten sam problem bo i objawy są bliźniacze.
czujnik położenia wałka rozrządu nie rozwiązał problemu więc pozostaje jedynie ta sama opcja którą Ty miałeś kolego ;)
sry za odgrzanie kotleta :]
silnik zapierdzielał jak zły,zawsze stan oleju był prawidłowy,żadne górki czy inne głupoty na których stał samochód przy odpalaniu silnika nie miały miejsca.Silnik od tak sam z siebie zaczął nagle tyrkotać i pukać :(
domyślam się że to wina poprzedniego właściciela iż nie wymieniał oleju na czas,ja wymieniłem i pojeździłem na nowym oleju ponad pół roku :/
auto ma teraz 67tys.km a jak kupiłem miało 55tys.km

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 gru 2012, 23:33

MArbas01, po pierwsze: _powitania

Po drugie... zmień proszę dane w profilu... jeśli masz skrzynię Multitronic, to nie możesz mieć Quattro... jeśli masz Quattro, to masz Tiptronic <okok> Chyba, że masz FWD... to wtedy jest Multitronic...

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 20 gru 2012, 00:48

już ogarnąłem temat z przywitaniem
co do skrzyni to swięcie byłem przekonany ze mam multi,bo tiptronic kojazył mi się z łopatkami za kiera...
ale widocznie byłem w błędzie :)

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 20 gru 2012, 11:51

Sprawa wygląda następująco,mechanik zdjął dekiel rozrządu i na jego oko nic się tam nie stało ,zagląda od strony pasażera gdyż błąd oznaczony był "B" oraz na kompie wywalało błąd z 2 i 3 garem i według informacji jakie znalazłem w internecie wszystko wskazywało na prawą stronę od pasażera...
co dalej? zdejmować lewy dekielek?
czujnik położenia wałka rozrządu tez podpinałem tylko z prawej strony i błędu nie kasowałem... może to źle zrobiłem?
dodam ze błędy które mi wybiło to "czujnik B położenia wałka rozrządu-usterka obwodu P0366"
"adaptacja składu mieszanki,2 rząd cylindrów-mieszanka zbyt bogata P1139"

do tego jeszcze mam P2070 i P2404 ale z tym nie było problemów bo wcześniej już je miałem i jeździłem z nimi rok bez awaryjnie ;) no chyba ze te dwa w/w spowodowane są przez nie <mysli>

dodam ze wersja silnika to BKH jeśli to ma znaczenie <glupek>

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 20 gru 2012, 23:16

Co oznacza to że bład był "B" bo tego nie rozumiem.2 i 3 gar rzeczywiscie tyczy sie prawej głowicy ale każdy tester wywala to w bankach .W Twoim przypadku powinno byc np bład czujnika połozenia wałka rozrzadu strony ssacej badz wydechowej bank 1.

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 21 gru 2012, 00:16

zacytowałem,nie wiem co to może oznaczać ale jeden błąd już wyeliminowałem a dokładnie znalazłem przetartą rurkę od kolektora ssącego,po naprawie zniknął błąd P2070 :)
silnik w trakcie wyjmowania,cały przód już zdjęty i odłączamy elektrykę...
wyczytałem iż w nowszych modelach tą wadę techniczną rozwiązano poprzez większą ilość zębów na kółkach i inny łańcuch...
ciekawe czy można takie cudo zamontować do 3.2FSI <mysli>

o znalazłem ten wpis
Audi A4 B8 3.2 FSI: rozrząd
Rozrząd w 3.2 FSI jest napędzany poprzez łańcuch, umieszczony typowo dla widlastych silników Audi, z tylnej strony jednostki. W porównaniu do poprzednika zwiększono ilość zębów na łańcuchach co przyczyniło się do cichszej pracy i redukcji sił działających na ten element. Audi obiecuje, że nowo opracowane łańcuchy drabinkowe nie będą wymagały wymiany ani nawet czynności obsługowych przez cały okres eksploatacji pojazdu.
odnośnik do strony http://www.motoryzacyjnie24.pl/silnik_a ... 2_fsi.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga