[A6 C6] Błąd P0366
@0x4B25A
W jednym z postów nakierowałeś mnie warsztat HUKAÂŁOWICZ z Gdańska. Tam też finalnie moje A6 zawędrowało.
I nie ukrywam że cieszę się z tego faktu!
Pan Karol (użytkownik forum @Hukałowicz) sprawnie i bezproblemowo zaopiekował się moim autem. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą oleju.
ÂŚwietna obsługa + pełen profesjonalizm = kontent czyli klient zadowolony.
Tak więc jeśli ktoś ma problem z rozrządem szczerze polecam oddać swoje autko do warsztatu Hukałowicz w Gdańsku. (www.regulamin. odradzamy.)
W jednym z postów nakierowałeś mnie warsztat HUKAÂŁOWICZ z Gdańska. Tam też finalnie moje A6 zawędrowało.
I nie ukrywam że cieszę się z tego faktu!
Pan Karol (użytkownik forum @Hukałowicz) sprawnie i bezproblemowo zaopiekował się moim autem. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą oleju.
ÂŚwietna obsługa + pełen profesjonalizm = kontent czyli klient zadowolony.
Tak więc jeśli ktoś ma problem z rozrządem szczerze polecam oddać swoje autko do warsztatu Hukałowicz w Gdańsku. (www.regulamin. odradzamy.)
drpepper, miło mi to słyszeć... rozumiem, że jesteś już po naprawie i cieszysz się autkiem? Czy możesz podać koszty robocizny + części (napewno ORI)... jak nie tu to na PM... Powodzenia
P.S. Czyli Twój poprzedni mechanik nie poradził sobie z tym tematem? Powiedz mi czy dobrze rozumiem... u wcześniejszego mechanika wymieniłeś cały rozrząd raz a tu http://www.regulamin. odradzamy./ drugi?
To już druga pochlebna opinia o tym serwisie... Dobrze, że mamy jednak dobrych fachowców w .pl... szkoda tylko, że w tak różnych miejscach
P.S. Czyli Twój poprzedni mechanik nie poradził sobie z tym tematem? Powiedz mi czy dobrze rozumiem... u wcześniejszego mechanika wymieniłeś cały rozrząd raz a tu http://www.regulamin. odradzamy./ drugi?
To już druga pochlebna opinia o tym serwisie... Dobrze, że mamy jednak dobrych fachowców w .pl... szkoda tylko, że w tak różnych miejscach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 lis 2010, 21:03
- Lokalizacja: londyn/torun
Witam
nie mam A6 ale w A4 mam ten sam silnik 3.2 i niestety ten sam problem i objaw oraz te same błędy P0366 i P1139
chciałem zapytać jak ogarnął 2 z mechaników problem ustawienia rozrządu,jest to przede mna ale wolę już wcześniej się zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami
opisz mi proszę jak ustawiono rozrząd że w końcu zaskoczył i ewentualnie jakie błędy popełniał poprzedi mechanik.
ja dopiero będę zaglądał pod pokrywę łańcucha ale już wiem że to ten sam problem bo i objawy są bliźniacze.
czujnik położenia wałka rozrządu nie rozwiązał problemu więc pozostaje jedynie ta sama opcja którą Ty miałeś kolego
sry za odgrzanie kotleta
silnik zapierdzielał jak zły,zawsze stan oleju był prawidłowy,żadne górki czy inne głupoty na których stał samochód przy odpalaniu silnika nie miały miejsca.Silnik od tak sam z siebie zaczął nagle tyrkotać i pukać
domyślam się że to wina poprzedniego właściciela iż nie wymieniał oleju na czas,ja wymieniłem i pojeździłem na nowym oleju ponad pół roku
auto ma teraz 67tys.km a jak kupiłem miało 55tys.km
nie mam A6 ale w A4 mam ten sam silnik 3.2 i niestety ten sam problem i objaw oraz te same błędy P0366 i P1139
chciałem zapytać jak ogarnął 2 z mechaników problem ustawienia rozrządu,jest to przede mna ale wolę już wcześniej się zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami
opisz mi proszę jak ustawiono rozrząd że w końcu zaskoczył i ewentualnie jakie błędy popełniał poprzedi mechanik.
ja dopiero będę zaglądał pod pokrywę łańcucha ale już wiem że to ten sam problem bo i objawy są bliźniacze.
czujnik położenia wałka rozrządu nie rozwiązał problemu więc pozostaje jedynie ta sama opcja którą Ty miałeś kolego
sry za odgrzanie kotleta
silnik zapierdzielał jak zły,zawsze stan oleju był prawidłowy,żadne górki czy inne głupoty na których stał samochód przy odpalaniu silnika nie miały miejsca.Silnik od tak sam z siebie zaczął nagle tyrkotać i pukać
domyślam się że to wina poprzedniego właściciela iż nie wymieniał oleju na czas,ja wymieniłem i pojeździłem na nowym oleju ponad pół roku
auto ma teraz 67tys.km a jak kupiłem miało 55tys.km
Sprawa wygląda następująco,mechanik zdjął dekiel rozrządu i na jego oko nic się tam nie stało ,zagląda od strony pasażera gdyż błąd oznaczony był "B" oraz na kompie wywalało błąd z 2 i 3 garem i według informacji jakie znalazłem w internecie wszystko wskazywało na prawą stronę od pasażera...
co dalej? zdejmować lewy dekielek?
czujnik położenia wałka rozrządu tez podpinałem tylko z prawej strony i błędu nie kasowałem... może to źle zrobiłem?
dodam ze błędy które mi wybiło to "czujnik B położenia wałka rozrządu-usterka obwodu P0366"
"adaptacja składu mieszanki,2 rząd cylindrów-mieszanka zbyt bogata P1139"
do tego jeszcze mam P2070 i P2404 ale z tym nie było problemów bo wcześniej już je miałem i jeździłem z nimi rok bez awaryjnie no chyba ze te dwa w/w spowodowane są przez nie
dodam ze wersja silnika to BKH jeśli to ma znaczenie
co dalej? zdejmować lewy dekielek?
czujnik położenia wałka rozrządu tez podpinałem tylko z prawej strony i błędu nie kasowałem... może to źle zrobiłem?
dodam ze błędy które mi wybiło to "czujnik B położenia wałka rozrządu-usterka obwodu P0366"
"adaptacja składu mieszanki,2 rząd cylindrów-mieszanka zbyt bogata P1139"
do tego jeszcze mam P2070 i P2404 ale z tym nie było problemów bo wcześniej już je miałem i jeździłem z nimi rok bez awaryjnie no chyba ze te dwa w/w spowodowane są przez nie
dodam ze wersja silnika to BKH jeśli to ma znaczenie
zacytowałem,nie wiem co to może oznaczać ale jeden błąd już wyeliminowałem a dokładnie znalazłem przetartą rurkę od kolektora ssącego,po naprawie zniknął błąd P2070
silnik w trakcie wyjmowania,cały przód już zdjęty i odłączamy elektrykę...
wyczytałem iż w nowszych modelach tą wadę techniczną rozwiązano poprzez większą ilość zębów na kółkach i inny łańcuch...
ciekawe czy można takie cudo zamontować do 3.2FSI
o znalazłem ten wpis
Audi A4 B8 3.2 FSI: rozrząd
Rozrząd w 3.2 FSI jest napędzany poprzez łańcuch, umieszczony typowo dla widlastych silników Audi, z tylnej strony jednostki. W porównaniu do poprzednika zwiększono ilość zębów na łańcuchach co przyczyniło się do cichszej pracy i redukcji sił działających na ten element. Audi obiecuje, że nowo opracowane łańcuchy drabinkowe nie będą wymagały wymiany ani nawet czynności obsługowych przez cały okres eksploatacji pojazdu.
odnośnik do strony http://www.motoryzacyjnie24.pl/silnik_a ... 2_fsi.html
silnik w trakcie wyjmowania,cały przód już zdjęty i odłączamy elektrykę...
wyczytałem iż w nowszych modelach tą wadę techniczną rozwiązano poprzez większą ilość zębów na kółkach i inny łańcuch...
ciekawe czy można takie cudo zamontować do 3.2FSI
o znalazłem ten wpis
Audi A4 B8 3.2 FSI: rozrząd
Rozrząd w 3.2 FSI jest napędzany poprzez łańcuch, umieszczony typowo dla widlastych silników Audi, z tylnej strony jednostki. W porównaniu do poprzednika zwiększono ilość zębów na łańcuchach co przyczyniło się do cichszej pracy i redukcji sił działających na ten element. Audi obiecuje, że nowo opracowane łańcuchy drabinkowe nie będą wymagały wymiany ani nawet czynności obsługowych przez cały okres eksploatacji pojazdu.
odnośnik do strony http://www.motoryzacyjnie24.pl/silnik_a ... 2_fsi.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga