Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Błąd P0366

Silniki benzynowe
Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 00:54

Spokojny jestem jak nigdy. Tylko ów spokój pozwala przeżyć;]

Nie martwcie się, rozwiązania w internecie nie znajdziecie. Przetrzepałem cały internet bez mała. O zaprzyjaźnionych "dobrych duszach" w serwisach audi pisać nie będę. Niestety chłopaki wiedza tyle ile jest napisane w manualach, posługują się takimi samymi narzędziami. Więc nie bardzo różnią się ode mnie czy któregoś z Was grono szanowne.

Wspomniał już ktoś o usterce czujników. Od razu uspokoję, by w głowie się nie pętliło, że to już jest sprawdzone wraz z całą instalacją;] Pomiar oscyloskopowy pobrany na wejściu do sterownika silnika.

Wystarczy poczytać amerykańskie fora by wiedzieć, że nie jest to malfunktion czujnika w sensie elektrycznym. Po za tym czujniki, wszystkie cztery (gdyby ktoś nie wiedział dwa na wałkach ssących (A1 oraz A2) oraz na wydechowych (B1 oraz B2)) są identyczne więc bez problemu można wykluczyć taka usterkę. Bez narażania klienta na niepotrzebna wyminę czterech czujników jak to amerykańskie jajowate głowy robią.

Najciekawsze jest jednak to, że albo blokady za które płaci się ciężkie pieniądze są gówniane albo jakość i dokładność wykonania elementów składowych jest taka niska. Co patrząc na żywotność silnika lub tez jego elementów składowych jest realne. Bądź i jedno i drugie.

drpepper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: drpepper » 11 paź 2011, 08:46

Jako że dyskusja znowu odżyła, czuje się w obowiązku wyjaśnienia kilku kwestii.

Tak, Simon_pg zajmuje się moim autem. I podchodząc do tematu podobnie jak On, czyli nie wyciągając pochopnych wniosków - sugestie o zmianie mechanika które pojawiły się w tym wątku, traktowałem i traktuje jako najprostsze lecz nie koniecznie najlepsze rozwiązanie. Tym bardziej, kilka tych wypowiedzi Simon_pg które są w tym wątku, tylko mnie w tym utwierdza.

Po drugie wątek ten został otwarty przeze mnie w celu uzyskania więcej informacji nt tego co w temacie - czyli błędu P0366. Ponieważ a ASO stwierdzili że w ogóle nie posiadają w swoich rejestrach tego błędu pomyślałem że forum będzie dobrym miejscem.

Nie zmienia to faktu, i pewnie Simon_pg się ze mną zgodzi, że wszelkie konstruktywne sugestie i uwagi, są mile widziane.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 11 paź 2011, 09:27

już nic :]

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 10:24

Więc a synchronizacja pomiędzy wałkami wydechowymi na chwile obezna wynosi 2,5ms. Znaczna poprawa kultury pracy silnika. Co z tego skoro nadal błąd wyłazi na wierzch.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 11 paź 2011, 10:40

a jak poprawiliście synchronizację wałków??

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 13:24

Wciąż z blokadami biorąc pod uwagę nabyte już doświadczenie i wielokrotne próby. Oscyloskop to wielce przydatne urządzenie.

Jako ciekawostkę powiem, że a synchronizacja pomiędzy wałkami ssącymi wynosi dokładnie tyle samo w tej chwili a błędu brak. Więc niechaj ktoś mi to wytłumaczy.


P.S.
Ma ktoś z Was grono szanowne rozpiske grup diagnostycznych dla tego silnika?? Zależy mi szczególnie na pierwszej grupie i pozycjach 3 i 4.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 paź 2011, 14:25

Simon_pg, może gdzieś casem w trakcie pracy delikatnie szarpnie silnikiem i wtedy powstaje różnica? Jest na forum kolega, który pomimo naprawy rozrządu co jakiś czas ma takie błędy... Te czujniki widać są bardzo czułe...

P.S. Moja wypowiedź absolutnie nie zmierzała do postawienia diagnozy 'ten typ tak ma' :) Daleki jestem od tego typu określeń...

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 14:38

Więc szarpanie nie ma kompletnie wpływu na pracę układu rozrządu. Sytuacja odwrotna ma jak najbardziej co swoją drogą przerobiliśmy. Taki sytuacja tez występowała przez krótki czas jednakże jest to pięknie widoczne w grupach pomiarowych 15 i 16 gdzie liczone sa wszystkie zaistniałe utraty płynności pracy silnika na poszczególnych cylindrach. Wszystko to w trakcie poszukiwania prawidłowych ustawień.

Co do określenia "ten typ tak ma". Cóż ciężko mi się nie zgodzić;] Jednakże nie jest to wcale zabawne. Bo usterki występują, usterki się usuwa i chciałoby się by kontrolki razem z nimi znikały. Jednakże tak nie jest.


Mam prośbę także do Kolego Coolmen77. Bardzo proszę Ciebie byś rozszyfrował swój jakże obfity wywód w temacie o którym tu rozważamy. Na chwilę obecna udało mi się rozszyfrować, że miało to znaczyć: Ne umem, ne rozumem, ne pojmuje. Jesli się mylę prosze o sprostowanie.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 paź 2011, 15:56

Simon_pg, nie do końca się z Tobą zgodzę. Nie chodzi mi o to, że szapranie ma lub nie ma wpływu na sam rozrząd ale na jego delikatny czujnik...

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 16:33

Nie ma wpływu. Oscyloskop prawdę mówi;] Wystarczy zrozumieć jak działa....

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 11 paź 2011, 17:45

jaki silnik naprawiasz AUK czy CALA ??

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 11 paź 2011, 20:12

BKH



Więc synchronizacja się udała. Błędu w sterowniku brak.

Testy warsztatowe trwają.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 12 paź 2011, 11:32

ok tylko dlaczego rozrząd się przestawił??
ustawić przestawiony rozrząd to tylko połowiczne rozwiązanie problemu
diagnozy jak nie było tak nie ma...

Simon_pg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
Imię: Szymon
Rocznik: 1991
Moje auto: 100 C3
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Simon_pg » 12 paź 2011, 20:59

Niski stan oleju zabija lub powoduje nieprawidłowa pracę wszelkich układów hydraulicznych. W tym przypadku warunki niesprzyjające mogły mieć miejsce.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 13 paź 2011, 08:24

czujniki poziomu oleju mają opcje minimum
chcesz powiedzieć, ze czujnik kolega miał niesprawny??
lub, że nie wiedział co oznacza oil min?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja