[A6 C6] Błąd P0366
@0x4B25A
W jednym z postów nakierowałeś mnie warsztat HUKAÂŁOWICZ z Gdańska. Tam też finalnie moje A6 zawędrowało.
I nie ukrywam że cieszę się z tego faktu!
Pan Karol (użytkownik forum @Hukałowicz) sprawnie i bezproblemowo zaopiekował się moim autem. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą oleju.
ÂŚwietna obsługa + pełen profesjonalizm = kontent czyli klient zadowolony.
Tak więc jeśli ktoś ma problem z rozrządem szczerze polecam oddać swoje autko do warsztatu Hukałowicz w Gdańsku. (www.regulamin. odradzamy.)
W jednym z postów nakierowałeś mnie warsztat HUKAÂŁOWICZ z Gdańska. Tam też finalnie moje A6 zawędrowało.
I nie ukrywam że cieszę się z tego faktu!
Pan Karol (użytkownik forum @Hukałowicz) sprawnie i bezproblemowo zaopiekował się moim autem. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą oleju.
ÂŚwietna obsługa + pełen profesjonalizm = kontent czyli klient zadowolony.
Tak więc jeśli ktoś ma problem z rozrządem szczerze polecam oddać swoje autko do warsztatu Hukałowicz w Gdańsku. (www.regulamin. odradzamy.)
drpepper, miło mi to słyszeć... rozumiem, że jesteś już po naprawie i cieszysz się autkiem? Czy możesz podać koszty robocizny + części (napewno ORI)... jak nie tu to na PM...
Powodzenia
P.S. Czyli Twój poprzedni mechanik nie poradził sobie z tym tematem? Powiedz mi czy dobrze rozumiem... u wcześniejszego mechanika wymieniłeś cały rozrząd raz a tu http://www.regulamin. odradzamy./ drugi?
To już druga pochlebna opinia o tym serwisie... Dobrze, że mamy jednak dobrych fachowców w .pl... szkoda tylko, że w tak różnych miejscach



P.S. Czyli Twój poprzedni mechanik nie poradził sobie z tym tematem? Powiedz mi czy dobrze rozumiem... u wcześniejszego mechanika wymieniłeś cały rozrząd raz a tu http://www.regulamin. odradzamy./ drugi?

To już druga pochlebna opinia o tym serwisie... Dobrze, że mamy jednak dobrych fachowców w .pl... szkoda tylko, że w tak różnych miejscach


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 lis 2010, 21:03
- Lokalizacja: londyn/torun
Witam
nie mam A6 ale w A4 mam ten sam silnik 3.2 i niestety ten sam problem i objaw oraz te same błędy P0366 i P1139
chciałem zapytać jak ogarnął 2 z mechaników problem ustawienia rozrządu,jest to przede mna ale wolę już wcześniej się zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami
opisz mi proszę jak ustawiono rozrząd że w końcu zaskoczył i ewentualnie jakie błędy popełniał poprzedi mechanik.
ja dopiero będę zaglądał pod pokrywę łańcucha ale już wiem że to ten sam problem bo i objawy są bliźniacze.
czujnik położenia wałka rozrządu nie rozwiązał problemu więc pozostaje jedynie ta sama opcja którą Ty miałeś kolego
sry za odgrzanie kotleta![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
silnik zapierdzielał jak zły,zawsze stan oleju był prawidłowy,żadne górki czy inne głupoty na których stał samochód przy odpalaniu silnika nie miały miejsca.Silnik od tak sam z siebie zaczął nagle tyrkotać i pukać
domyślam się że to wina poprzedniego właściciela iż nie wymieniał oleju na czas,ja wymieniłem i pojeździłem na nowym oleju ponad pół roku
auto ma teraz 67tys.km a jak kupiłem miało 55tys.km
nie mam A6 ale w A4 mam ten sam silnik 3.2 i niestety ten sam problem i objaw oraz te same błędy P0366 i P1139

chciałem zapytać jak ogarnął 2 z mechaników problem ustawienia rozrządu,jest to przede mna ale wolę już wcześniej się zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami

opisz mi proszę jak ustawiono rozrząd że w końcu zaskoczył i ewentualnie jakie błędy popełniał poprzedi mechanik.
ja dopiero będę zaglądał pod pokrywę łańcucha ale już wiem że to ten sam problem bo i objawy są bliźniacze.
czujnik położenia wałka rozrządu nie rozwiązał problemu więc pozostaje jedynie ta sama opcja którą Ty miałeś kolego

sry za odgrzanie kotleta
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
silnik zapierdzielał jak zły,zawsze stan oleju był prawidłowy,żadne górki czy inne głupoty na których stał samochód przy odpalaniu silnika nie miały miejsca.Silnik od tak sam z siebie zaczął nagle tyrkotać i pukać

domyślam się że to wina poprzedniego właściciela iż nie wymieniał oleju na czas,ja wymieniłem i pojeździłem na nowym oleju ponad pół roku

auto ma teraz 67tys.km a jak kupiłem miało 55tys.km
Sprawa wygląda następująco,mechanik zdjął dekiel rozrządu i na jego oko nic się tam nie stało ,zagląda od strony pasażera gdyż błąd oznaczony był "B" oraz na kompie wywalało błąd z 2 i 3 garem i według informacji jakie znalazłem w internecie wszystko wskazywało na prawą stronę od pasażera...
co dalej? zdejmować lewy dekielek?
czujnik położenia wałka rozrządu tez podpinałem tylko z prawej strony i błędu nie kasowałem... może to źle zrobiłem?
dodam ze błędy które mi wybiło to "czujnik B położenia wałka rozrządu-usterka obwodu P0366"
"adaptacja składu mieszanki,2 rząd cylindrów-mieszanka zbyt bogata P1139"
do tego jeszcze mam P2070 i P2404 ale z tym nie było problemów bo wcześniej już je miałem i jeździłem z nimi rok bez awaryjnie
no chyba ze te dwa w/w spowodowane są przez nie 
dodam ze wersja silnika to BKH jeśli to ma znaczenie
co dalej? zdejmować lewy dekielek?
czujnik położenia wałka rozrządu tez podpinałem tylko z prawej strony i błędu nie kasowałem... może to źle zrobiłem?
dodam ze błędy które mi wybiło to "czujnik B położenia wałka rozrządu-usterka obwodu P0366"
"adaptacja składu mieszanki,2 rząd cylindrów-mieszanka zbyt bogata P1139"
do tego jeszcze mam P2070 i P2404 ale z tym nie było problemów bo wcześniej już je miałem i jeździłem z nimi rok bez awaryjnie


dodam ze wersja silnika to BKH jeśli to ma znaczenie

zacytowałem,nie wiem co to może oznaczać ale jeden błąd już wyeliminowałem a dokładnie znalazłem przetartą rurkę od kolektora ssącego,po naprawie zniknął błąd P2070 
silnik w trakcie wyjmowania,cały przód już zdjęty i odłączamy elektrykę...
wyczytałem iż w nowszych modelach tą wadę techniczną rozwiązano poprzez większą ilość zębów na kółkach i inny łańcuch...
ciekawe czy można takie cudo zamontować do 3.2FSI
o znalazłem ten wpis
Audi A4 B8 3.2 FSI: rozrząd
Rozrząd w 3.2 FSI jest napędzany poprzez łańcuch, umieszczony typowo dla widlastych silników Audi, z tylnej strony jednostki. W porównaniu do poprzednika zwiększono ilość zębów na łańcuchach co przyczyniło się do cichszej pracy i redukcji sił działających na ten element. Audi obiecuje, że nowo opracowane łańcuchy drabinkowe nie będą wymagały wymiany ani nawet czynności obsługowych przez cały okres eksploatacji pojazdu.
odnośnik do strony http://www.motoryzacyjnie24.pl/silnik_a ... 2_fsi.html

silnik w trakcie wyjmowania,cały przód już zdjęty i odłączamy elektrykę...
wyczytałem iż w nowszych modelach tą wadę techniczną rozwiązano poprzez większą ilość zębów na kółkach i inny łańcuch...
ciekawe czy można takie cudo zamontować do 3.2FSI

o znalazłem ten wpis
Audi A4 B8 3.2 FSI: rozrząd
Rozrząd w 3.2 FSI jest napędzany poprzez łańcuch, umieszczony typowo dla widlastych silników Audi, z tylnej strony jednostki. W porównaniu do poprzednika zwiększono ilość zębów na łańcuchach co przyczyniło się do cichszej pracy i redukcji sił działających na ten element. Audi obiecuje, że nowo opracowane łańcuchy drabinkowe nie będą wymagały wymiany ani nawet czynności obsługowych przez cały okres eksploatacji pojazdu.
odnośnik do strony http://www.motoryzacyjnie24.pl/silnik_a ... 2_fsi.html