[ AFB 2.5 150 KM] puszczające przelewy wtrysków 2,5 TDI
[ AFB 2.5 150 KM] puszczające przelewy wtrysków 2,5 TDI
Witam wszystkich pasjonatów Audi, jestem nowy i jeszcze nie bardzo potrafię się tutaj poruszać. Koledzy mam delikatny problem z puszczającymi przelewami wtrysków, dokładnie dwoma na lewej głowicy. Wężyki wymienione, podkładki też i co rusz to samo, wcześniej tego nie było. Robiłem w aucie wałki, hydraulikę, rozrząd itd. Początkowo było ok, a za jakiś czas wężyki mokre i delikatny wyciek sączący się po deklu. Dodam, że wg VAG te wtryski mają największą korektę. Czy możecie coś doradzić jak się tego pozbyć. Z góry dziękuje
raczej na pewno tak nie powinno być.Adamoo pisze:zastanawiam się czy przypadkiem ten typ tak nie ma w standardzie
sprawdź dokładnie skąd ten wyciek i co to jest olej czy ropa? powycieraj wszystko do sucha zapal silnik i patrz. Może tak być że to olej i wtedy obstawiałbym połączenie gdzie wtryskiwacz wychodzi z pokrywy zaworów.gelu79 pisze:Początkowo było ok, a za jakiś czas wężyki mokre i delikatny wyciek sączący się po deklu.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
To na pewno jest ON a nie olej silnikowy - ten problem wyeliminowany, oringi na uszczelnieniach wtrysków poszły na silikon i spokój. Jak pisze Piotruś może wężyki są kiepskiej jakości jednak w ASO to groszowe sprawy więc jeszcze spróbuje z oryginałem. Piotruś możesz rozwinąć temat wadliwego połączenia wężyków? ciężko się przecież pomylić w ich podłączeniu. Może przyczyna tkwi w tym że wtryski się podwieszają i wtedy powrotem idzie duża ilość ON i wtedy puszcza, a może też podkładki nie równo siadają i nie przylegają i wtedy też może wystąpić nieszczelność. Będę działał w tym temacie aż to usunę
Cacek66 - wycierałem już wszystko, zapalałem silnik i nic nie ma wtedy, jak pojeździsz trochę i depniesz to się wtedy pojawia. Wężyki przelewowe robią się mokre więc może to one puszczają na króćcach pierścienia. Wężyki są tylko zakładane na króćce to może je dam na opaskę żeby szczelnie siedziały i zobaczymy. Mam prośbę do Oli80, czemu przewody wysokiego ciśnienia?, możesz coś więcej określić
nie dawaj żadnych opasek. Kup najlepiej nowe wężyki (tylko nie te w oplocie bo to gówno jest) 3,2 mm średnicy wewnętrznej w sklepie lub serwisie i pozakładaj nowe. Ja tylko raz kupiłem te w oplocie bo nie wiedziałem że to taki szajs po 2 dniach pękł i lało mi się paliwo.gelu79 pisze:Wężyki są tylko zakładane na króćce to może je dam na opaskę żeby szczelnie siedziały i zobaczymy
kiedyś czytałem na forum, że możliwa jest taka sytuacja, że przewody te metalowa mogą dopasować się do wtryskiwacza tylko w jakiś jednym miejscu tzn. może akurat u ciebie nie ułożyły się w dobrym miejscu. Poluzuj nakrętki od przewodów i spróbuj poruszać nim może i jak poczujesz że dobrze siedzi dociśnij go ręką i dokręć nakrętkę może pomoże ewentualnie przy ponownym wycieku próbę powtórzyć.gelu79 pisze:Mam prośbę do Oli80, czemu przewody wysokiego ciśnienia?, możesz coś więcej określić
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
pytam bo też już tyle razy wymieniałem i przewodu gumowe przelewów i podkładki miedziane i nadal leje się jak z kranu ale na razie wszystko działa na dotyk :D
zastanawiam się jak to z tymi wtryskiwaczami jest, słyszałem ze jak są już po dużym przebiegu to potrafią dawkę paliwa puścić powrotem....
to dziwnie zabrzmi ale już od ponad roku nie widziałem żadnego czarnego dymu za mną
:( a diesel przy ostrym bucie musi zakopcić a mój nic 
zastanawiam się jak to z tymi wtryskiwaczami jest, słyszałem ze jak są już po dużym przebiegu to potrafią dawkę paliwa puścić powrotem....
to dziwnie zabrzmi ale już od ponad roku nie widziałem żadnego czarnego dymu za mną


- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
ja tez sie z takim tematem borykalem kilka razy.
raz pomoglo dokrecenie przewodow wysokiego cisnienia a ostatnio tez przelewy mi lecialy. Niestety jakosc sprzedawanych wezykow jest makabryczna a w szczegolnosci tych powlekanych ktore pekaja podczas przykrecania. w koncu kupilem wezyk GATES i mam z glowy
raz pomoglo dokrecenie przewodow wysokiego cisnienia a ostatnio tez przelewy mi lecialy. Niestety jakosc sprzedawanych wezykow jest makabryczna a w szczegolnosci tych powlekanych ktore pekaja podczas przykrecania. w koncu kupilem wezyk GATES i mam z glowy

Witam kolegówma_pok pisze: Niestety jakosc sprzedawanych wezykow jest makabryczna a w szczegolnosci tych powlekanych ktore pekaja podczas przykrecania. w koncu kupilem wezyk GATES i mam z glow
wracam z tematem puszczających przelewów. Kupiłem wężyk Gates jak proponował ma_pok. Faktycznie te wężyki są inne niż te w oplocie, ciężej wchodzą na króćce i nie są takie miękkie. Po wymianie na te wężyki można powiedzieć,że prawie się udało z moim problemem, jednak nie do końca. Po wymianie zapaliłem auto i było sucho, jak już się przejechałem, niestety znowu pojawił się wyciek, na przelewie pierwszego wtrysku, na króćcu wężyka już powrotnego do pompy VP (wcześniej wyciek był jeszcze na wtrysku środkowym) i w związku z tym moje pytanie do kolegów, czy ten wyciek który się pojawił może mieć związek z wtryskiem, tzn. czy wtrysk może się delikatnie podwieszać i wtedy większa ilość idzie powrotem i dlatego robi się wyciek (dodam że diagnoza VAG pokazuję na tym wtrysku dość dużą korektę ok. 2). Czy możecie coś podpowiedzieć co można jeszcze zrobić? Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam
Robert
Witam wszystkim klubowiczów,
zgodnie z Waszymi wszystkimi podpowiedziami zrobiłem chyba już wszystko co możliwe. Wężyki przelewowe Gates, jak sugerowaliście wymieniłem już dwukrotnie, co prawda na jednym wtrysku pozbyłem się puszczania przelewu, jednak na króćcu wężyka powrotnego do pompy VP w dalszym ciągu pojawia się wyciek i nie mogę sobie z tym poradzić, nieustanne wymienianie wężyka niczego nie zmienia.
Bardzo proszę o Waszą pomoc i podpowiedzi.
Z góry dziękuje i życzę Wam wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej
zgodnie z Waszymi wszystkimi podpowiedziami zrobiłem chyba już wszystko co możliwe. Wężyki przelewowe Gates, jak sugerowaliście wymieniłem już dwukrotnie, co prawda na jednym wtrysku pozbyłem się puszczania przelewu, jednak na króćcu wężyka powrotnego do pompy VP w dalszym ciągu pojawia się wyciek i nie mogę sobie z tym poradzić, nieustanne wymienianie wężyka niczego nie zmienia.
Bardzo proszę o Waszą pomoc i podpowiedzi.
Z góry dziękuje i życzę Wam wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej
