[ AFB 2.5 150 KM] puszczające przelewy wtrysków 2,5 TDI
kolego bombee, podkładka miedziana "6" wygrzana przed montażem do czerwoności i schłodzona w wodzie , a wężyk przelewowy kupiłem 1 m i sobie go potem podzieliłem na kawałki takie jak masz założone,przekroju wężyka nie znam ,poprostu poprosiłem taki do przelewów...
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Tutaj masz kolego sprzedawcę 3,2mm -
http://moto.allegro.pl/przewod-waz-pali ... 20544.html
długość przewodu jaką potrzebujesz do połączenia wtryskiwaczy to cztery kawałki po 110mm.
a jak jesteś z Warszawy to tutaj firma na miejscu -
http://moto.allegro.pl/przewod-paliwowy ... 09085.html
http://moto.allegro.pl/przewod-waz-pali ... 20544.html
długość przewodu jaką potrzebujesz do połączenia wtryskiwaczy to cztery kawałki po 110mm.
a jak jesteś z Warszawy to tutaj firma na miejscu -
http://moto.allegro.pl/przewod-paliwowy ... 09085.html
pomiędzy wtryskami przewody trzeba przyciąć na długość podobnie jak długość obecnie założonych, jednak z obu głowic z ostatnich wtrysków długości wężyków będą różne bo z tych wtrysków przewody idą już do pompy wtryskowej. Wystarczy jak przymierzysz sobie wężyk na tzw. "oko" i wtedy dotniesz.hemiV8 pisze:długość przewodu jaką potrzebujesz do połączenia wtryskiwaczy to cztery kawałki po 110mm.
oczywiście kliknę. Mam nadzieję, że też w jakiś sposób udało mi się Ci pomóc.Bombee pisze:kliknij chłopakom po punkciku ode mnie!
Ps. jesteś z Warszawy, jak tam dojazd do lotniska? rok temu jak jechałem to cała droga do Warszawy była rozkopana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
Witam kolegę
ja wymieniłem śrubki, króćce przelewowe, wężyki, podkładki, dokręcałem i dalej leci.
Jak opisywałem w moim temacie puszcza tylko na 2 wtryskach a po ich korektach doszedłem do wniosku że to puszczanie musi być powiązane właśnie z tym. Zrobię wtryski i zobaczę.
Ty możesz oczywiście u siebie dokręcić oczywiście z wyczuciem, a nie na maksa bo kręcisz do wtrysku, Możesz wymienić podkładki jeżeli tego nie zrobiłeś.
ja wymieniłem śrubki, króćce przelewowe, wężyki, podkładki, dokręcałem i dalej leci.
Jak opisywałem w moim temacie puszcza tylko na 2 wtryskach a po ich korektach doszedłem do wniosku że to puszczanie musi być powiązane właśnie z tym. Zrobię wtryski i zobaczę.
Ty możesz oczywiście u siebie dokręcić oczywiście z wyczuciem, a nie na maksa bo kręcisz do wtrysku, Możesz wymienić podkładki jeżeli tego nie zrobiłeś.
Witam wszystkich. Odgrzeje trochę temat, który jakiś czas temu założyłem. A więc suma sumarum oddałem wtryski do regeneracji, wymieniłem wszystkie końcówki, oryginał bosh i mój problem z laniem przelewów się skończył. Regeneracja też na plus i planowana też już była od jakiegoś czasu tylko trzeba było na zastrzyk gotówki poczekać. Nareszcie kłopot z głowy. Pozdrawiam