Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Tarcze hamulcowe "przód" 1.8T

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2693
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

[ A6 C5] Tarcze hamulcowe "przód" 1.8T

Post autor: Doc » 15 lis 2011, 22:52

Panowie...mam pytanie.

Chce kupić nowe tarcze "przód" i za cholerę nie wiem jakie rozmiary.
Wszystko jest oryginalne.
1998r, sedan, 1.8T, silnik AJL, felgi oryginalne 16'', nie ma quattro.

288 mm? czy 312 mm? Jaki rozmiar? <mysli>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 194
Rejestracja: 05 cze 2010, 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kri$ » 15 lis 2011, 23:16

Nie wiem czy dobrze wyszukałem w ETCE, ale wyskoczyło mi coś takiego

8E0615301Q
tarcza hamulcowa wentylowana
288x25 5x112

Wg http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ koszt -> 273.26zł brutto.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2693
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 15 lis 2011, 23:49

Ok, dzięki.
Faktycznie ma być 288 mm ;-)
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

Grzegorz1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2011, 11:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz1978 » 24 lis 2011, 09:25

w dobieraniu tarczy przydają się oznaczenia PR. dla numeru PR 1LB i 1LE wchodzą tarcze 288 mm. możecie to przyuważyć w niektórych sklepach motoryzacyjnych, dla przykładu - tarcze hamulcowe.

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 06 cze 2013, 09:20

Trochę to dziwne bo znalazłem tarcze które pasują do 1.8t (312mm) i takie które pasują do passata 1.8 i audi, ale 2.5 a nie do 1.8

Te pasujące:
http://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-a ... 08206.html

ZIMMERMANN SPORT
http://allegro.pl/zimmermann-sport-audi ... 10960.html

WIERCONE
http://allegro.pl/tarcze-audi-a4-a6-c5- ... 94448.html

Te do passata 1.8 i A6 C5 2.5

EBC TURBO GROOVE GD1045
EBC TURBO GROOVE GD930
BLACK DIAMOND COMBI KBD1151C
http://allegro.pl/tarcze-p-black-diamon ... 95303.html

Mają podane że pasują do A6 C5 lecz np. do silnika 2.5
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 09:53 przez Kuku1985, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 06 cze 2013, 09:25

Czasami rozbija się aukcję na kilka żeby w jednej nie pchać wszystkich modeli i nie robić bałaganu. Tarcze raczej te same. Jednak z doświadczenia powiem Ci, że w autach grupy VW jest tak zamieszane z hamulcami, że bez numeru VIN nie ma co podchodzić do dobierania tarcz i klocków.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 20 cze 2013, 19:49

czym się różni tarcza wiercona od wentylowanej (w takie paski jak by pocięta?)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 20 cze 2013, 20:32

Wentylowana to zupełnie co innego niż wiercona jak i również nacinana.
Wentylowana tarcza składa się jakby w dwóch warstw oddzielonych żebrami.

Wiercenie czy nacinanie to rodzaj modyfikacji tarcz.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 20 cze 2013, 22:37

Lewian pisze:Wiercenie czy nacinanie to rodzaj modyfikacji tarcz.
... mające na celu eliminację poduszki powietrznej pomiędzy tarczą, a klockiem hamulcowym - w celu zwiększenia efektywności hamowania. Jedyna wada (poza większym kosztem zakupu) to zwiększone zużycie klocków hamulcowych i ich pylenie - lecz biorąc pod uwagę znaczny wzrost skuteczności hamulców jest to na prawdę niewielka niedogodność <okok>

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 21 cze 2013, 03:59

czyli wiercone, nacinane itd nie ma roznicy zabardzo miedzy nimi? dzięki za info bede czegoś szukał :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 21 cze 2013, 06:48

zarzyk pisze:czyli wiercone, nacinane itd nie ma roznicy zabardzo miedzy nimi? dzięki za info bede czegoś szukał :)

No nie no pomiędzy wierconymi a nacinanymi jest kolosalna różnica ;) No i nie zapominaj, że są jeszcze nawiercane :)
Generalnie jeśli chodzi o zwiększenie skuteczności to najlepiej rozejrzeć się za wierconymi.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 21 cze 2013, 13:30

:D a masz takie u siebie w sklepie? widze opis w stopce :) przod i tył :)

Jeszcze zapytam o inna sprawę myslalem nad zmiana calych hamulcy na te od S6 lub RS jak by chciały podejść na tył i przod tylko czy do Quattro podejdą bez problemu i co z pompa hamulcowa czy serwo wytrzyma i da rade jak z abs-em i czy zaloze jakas felge żeby nie zawadzala o zacisk?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 21 cze 2013, 18:41

zarzyk pisze::D a masz takie u siebie w sklepie? widze opis w stopce :) przod i tył :)

Jeszcze zapytam o inna sprawę myslalem nad zmiana calych hamulcy na te od S6 lub RS jak by chciały podejść na tył i przod tylko czy do Quattro podejdą bez problemu i co z pompa hamulcowa czy serwo wytrzyma i da rade jak z abs-em i czy zaloze jakas felge żeby nie zawadzala o zacisk?
Mamy, jesteśmy dystrybutorem marki Zimmermann.

Przeróbkami się nie zajmujemy także nie pomogę, ale widzę, że masz wersję 1.8T 150KM więc wydaje mi się bez sensu montować większe hamulce, chyba, że planujesz również jakieś przeróbki silnika mające na celu zwiększenie mocy.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 21 cze 2013, 20:40

myslalem żeby zrobić mly "tjuning" glownie na wymianie turbo bo i tak powolutku pada strojenie chip lub program (jedno i to samo) i podejść pod te 200 koni i o parędziesiąt Nm więcej niż seria :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 02 lip 2013, 23:40

zarzyk pisze:myslalem żeby zrobić mly "tjuning" glownie na wymianie turbo bo i tak powolutku pada strojenie chip lub program (jedno i to samo) i podejść pod te 200 koni i o parędziesiąt Nm więcej niż seria :)
więc na pewno efektywniejsze spowalniacze samochodu się przydadzą ;)

tego nigdy za wiele :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga