[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Przepraszam, że odświeżam temat ale nie chciałem zakładać nowego. Mam problem z moją c6. Mianowicie autem nie da się jeździć, aż strach. Mianowicie chodzi o to, że przód lata po drodze a gdy są koleiny to już masakra. Auto na prostej drodze raz ciągnie w lewo raz w prawo z tym, że w lewo mocniej. Wymieniłem górne wahacze przód na nowe 2 tyś w tyłek bo nic to nie pomogło. Na szarparkach byłem z 5 raz - nic, zero. Zmieniłem teraz koła na zimowe, to samo. Nie wiem co jest - wina maglownicy? wymiana pomoże? Proszę o pomoc bo już szlak mnie trafia a i dodam, że na nieodpalonym silniku gdy kręcę szybko kierą stuka ale nie tak głośno jak u kolegi na filmiku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sty 2013, 15:21
- Lokalizacja: Zabrze Rokitnica
Cześć wszystkim. Posiadam Audi A8 2,5 Diesel 150KM AFB i mam mały problem, tj. stukanie kierownicy na wyłączonym silniku, przy krótkich ruchach na lewo i prawo. Również i przy jeżdzie na skręconych kołach, na kostce granitowej, słychać stuki w kierownicy i w kołach. Na początku odzywała sie prawa str, a potem lewa. I w związku z tym mam pytanie, czy maglownica ma już dość? Czy to tylko kwestia drążków? Na stacji diagnostycznej diagnosta nie znalazł luzów na wachaczach, ani w całym zawieszeniu. Z góry dzieki za odp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 242
- Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
- Imię: Lech
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
sprawdz to moze w serwisie albo jakims polecanym warsztacie. stacja diagnostyczna ci tego nie sprawdzi chyba ze maja tam naprawde odpowiedni sprzet i osobe ktora sie natym zna.tez w moim ukladize kierowniczym napewno cos nei gra i na stacji diagnostycznej mechanik mowi ze auto jest w stanie idealnym.ja zamierzam jka bedzie sianko jecchac do aso i moze tam zweryfikuja mi dokladnie co jest nie tak.pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 lip 2012, 17:36
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
no to ja odświeżę troszeczkę temat:
podczas pokonywania np. poprzecznych nierówności z mniejsza prędkością czuć drgania na kierownicy jak również podczas dużego obciążenia silnika mam tu na myśli to, że niemal stoję auto na 2 biegu delikatnie gaz i czuć jak drży kierownica.
Wymieniłem górne wahacze końcówki drążków.
Zastanawiam się nad maglownica ale wydaje mi się, że błądzę w ciemnościach pomoże ktoś zapalić światło .
podczas pokonywania np. poprzecznych nierówności z mniejsza prędkością czuć drgania na kierownicy jak również podczas dużego obciążenia silnika mam tu na myśli to, że niemal stoję auto na 2 biegu delikatnie gaz i czuć jak drży kierownica.
Wymieniłem górne wahacze końcówki drążków.
Zastanawiam się nad maglownica ale wydaje mi się, że błądzę w ciemnościach pomoże ktoś zapalić światło .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
djpiatek, 1 jechać na szarpaki , 2 geometria komputerowa , jeśli wszystko jest ok to zdejmij pasek od wspomagania i przejedÂź się. Może zawory w maglownicy zawieszają się i auto skręca. Trzeba zacząć od najprostszych rzeczy.
Maniek-zg, Co dzieje się jak auto mocno z hamujesz? I co dzieje się jak intensywnie ruszasz? Jeszcze wyłącz kontrole trakcji i rusz z ostrym piskiem (delikatnie przypal kapcia ) czy czasem auto w tym momencie nie będzie podskakiwać (to oznaczało by wywalone amorki) To chyba najprostsze sposoby.
Maniek-zg, Co dzieje się jak auto mocno z hamujesz? I co dzieje się jak intensywnie ruszasz? Jeszcze wyłącz kontrole trakcji i rusz z ostrym piskiem (delikatnie przypal kapcia ) czy czasem auto w tym momencie nie będzie podskakiwać (to oznaczało by wywalone amorki) To chyba najprostsze sposoby.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 lip 2012, 17:36
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
Podążę tym tropem i dam znak co się wydarzyło.cichykk pisze:Maniek-zg, Co dzieje się jak auto mocno z hamujesz? I co dzieje się jak intensywnie ruszasz? Jeszcze wyłącz kontrole trakcji i rusz z ostrym piskiem (delikatnie przypal kapcia ) czy czasem auto w tym momencie nie będzie podskakiwać (to oznaczało by wywalone amorki) To chyba najprostsze sposoby.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
magiel
Witam ! Ja mam nadal problem z maglownica tez ! Aso to jeba@%# kur#%# w Poznaniu. Oddając tam auto do serwisu masz pewność ze może być zjeb%&$ bardziej ! Wracając do tematu to :
Problem :
- na zgaszonym silniku krece kiera prawo lewo i slychac pukanie (ok pompa wylaczona to moze tak byc)
- na odpalonym silniku krece kierwa prawo lewo i slychac lekkie pukanie
- mechanik sprawdzał w kanale trzymając magiel jak zachowuje sie na odpalonym,zgaszonym i powiedział ze czuć wyraźnie luz
- auto mi plywa po drodze jak / ciężko utrzymać kierunek jazdy na wprost na nierównej trochę drodze
- stuki podczas przejeżdżania przez nierówność poprzeczna
Niby wszystko jest ok wiec zostaje magiel??? Chyba na tyle już mam tego dosyć ze wyjmę ten magiel i zawiozę na regeneracje niech to obejrzą,naprawia jak trzeba bo w ciemno nowego magla nie będę kupować !
Czy ewidentnie wychodzi ze to magiel ?
Problem :
- na zgaszonym silniku krece kiera prawo lewo i slychac pukanie (ok pompa wylaczona to moze tak byc)
- na odpalonym silniku krece kierwa prawo lewo i slychac lekkie pukanie
- mechanik sprawdzał w kanale trzymając magiel jak zachowuje sie na odpalonym,zgaszonym i powiedział ze czuć wyraźnie luz
- auto mi plywa po drodze jak / ciężko utrzymać kierunek jazdy na wprost na nierównej trochę drodze
- stuki podczas przejeżdżania przez nierówność poprzeczna
Niby wszystko jest ok wiec zostaje magiel??? Chyba na tyle już mam tego dosyć ze wyjmę ten magiel i zawiozę na regeneracje niech to obejrzą,naprawia jak trzeba bo w ciemno nowego magla nie będę kupować !
Czy ewidentnie wychodzi ze to magiel ?