szarpanie skrzyni tiptronic
tak zrobie
najwcześniej jutro zajrze do sterownika może zaśniedziało cos
bo napięcia jak pisałem są oki
a ten magiczny wężyk to co to ?
i na tym drugim czujniku z cienkimi przewodami ma być plus na jednym pinie po zapłonie czy na stałe bo u mnie wcale go nie było
K...a zachciało sie motorów
najwcześniej jutro zajrze do sterownika może zaśniedziało cos
bo napięcia jak pisałem są oki
a ten magiczny wężyk to co to ?
i na tym drugim czujniku z cienkimi przewodami ma być plus na jednym pinie po zapłonie czy na stałe bo u mnie wcale go nie było
K...a zachciało sie motorów
tylko AUDI
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
a jednak sterownikendii pisze:po wyjęciu sterownika widać że zjarany jest element o symbolu R4365 H830 HCY
symbol sterownika to 4 BO 927 156 BB
pytanie czy wejdzie tam jakiś z podobnymi literkami na końcu
co do zamiany na inny nie masz co liczyć
nawet jeżeli będą inne tylko z przodu, które mówią o marcie to i tak nie będzie działać
musisz mieć taki sam, są magicy co lutują pamięci w inne sterowniki, ale tu takich nie znajdziesz, do ola nie masz co pisać, bo nawe na pw Ci nie odpowie
jedyne co pozostaje i tu masz szczęście widzę kilka (co najmniej 3) na alledrogo
dziś dostałem sterownik więc lece montować
sterownik założony i koleś montuje aku bo nyło ładowane w razie co
podpina klemy a ja nasłuchuje dżwięków za sterownika
następnie zapłon i lekkie cyknięcie z jego okolic bo był na wierzchu na kablach
myśle zonk
potem vag i te same błedy 526 1 532
kasuje i znikły
zapalam fure i lata a ten 526 zawsze wchodzi jak ktoś pisał jak nie wciśniemy hamulca
jazda próbna wszystko git
zmienia płynnie przy 1500 obr pierwsze 3 lub 4 biegi a ostatni wchodzi przy 1800 bo na D jest jakby ich 6
po 20 minutach tryb awaryjny i latam na trzecim ( masakra)
gasze silnik zapalam i jest okej latam 30 minut i git
to tyle na dzisiaj , dalej się zobaczy
i ogólnie dzięki wszystkim za zainteresowanie
sterownik założony i koleś montuje aku bo nyło ładowane w razie co
podpina klemy a ja nasłuchuje dżwięków za sterownika
następnie zapłon i lekkie cyknięcie z jego okolic bo był na wierzchu na kablach
myśle zonk
potem vag i te same błedy 526 1 532
kasuje i znikły
zapalam fure i lata a ten 526 zawsze wchodzi jak ktoś pisał jak nie wciśniemy hamulca
jazda próbna wszystko git
zmienia płynnie przy 1500 obr pierwsze 3 lub 4 biegi a ostatni wchodzi przy 1800 bo na D jest jakby ich 6
po 20 minutach tryb awaryjny i latam na trzecim ( masakra)
gasze silnik zapalam i jest okej latam 30 minut i git
to tyle na dzisiaj , dalej się zobaczy
i ogólnie dzięki wszystkim za zainteresowanie
tylko AUDI
Witam
Nie jestem posiadaczem A6, ale na tym forum znajduje się dużo przydatnych tematów. Więc mój samochód to WV Passat 2.0 FSI (TipTronic)Przebieg 170000tyś km, mam podobne problemy takie jak:
1. Szarpanie przy zmianie biegów na rozgrzanym silniku.
2. Po szarpnięciu czasem obroty strasznie idą do góry i samochód tak jak by był gazowany.
3. Ikony na wyświetlaczu PRNDS są wszystkie podświetlone i pokazany tylko 1 bieg podczas jazdy, ale biegi sie zmieniają. Samochód zaparkowany jest delikatnie pod górkę, gdy poziom samochodu się wyrówna, po wyjeciu kluczyka ikony wracają do normy. Tak jak by stan oleju się wyrównał.
Olej i filtr był wymieniony, było dobrze przez jakiś czas i objawy powróciły, na kompie nie ma błędów, pokazuje się tylko czasami błąd przepływomierza.
Co sądzicie o tym?? Z góry dzięki
Nie jestem posiadaczem A6, ale na tym forum znajduje się dużo przydatnych tematów. Więc mój samochód to WV Passat 2.0 FSI (TipTronic)Przebieg 170000tyś km, mam podobne problemy takie jak:
1. Szarpanie przy zmianie biegów na rozgrzanym silniku.
2. Po szarpnięciu czasem obroty strasznie idą do góry i samochód tak jak by był gazowany.
3. Ikony na wyświetlaczu PRNDS są wszystkie podświetlone i pokazany tylko 1 bieg podczas jazdy, ale biegi sie zmieniają. Samochód zaparkowany jest delikatnie pod górkę, gdy poziom samochodu się wyrówna, po wyjeciu kluczyka ikony wracają do normy. Tak jak by stan oleju się wyrównał.
Olej i filtr był wymieniony, było dobrze przez jakiś czas i objawy powróciły, na kompie nie ma błędów, pokazuje się tylko czasami błąd przepływomierza.
Co sądzicie o tym?? Z góry dzięki
Witajcie,jestem świeżym użytkownikiem forum jak i Audi s6 C5 w tiptronicu. Mam problem ze skrzynią,mianowicie,przy ruszaniu czasami mam taka sytuacje,ze obroty mi rosna,auto stoi a przy np 3000tys obrotow jest dosyc mocne szarpniecie i wielki huk.Auto niedawno zakupilem jestem przed wymianami olejow.Czy to mozliwe,ze wystarczy wymiana oleju w skrzyni czy to jest cos powazniejszego?to moje pierwsze takie Audi a juz mam problem,nie chcialbym sie rozczarowac zakupem tak fajnego auta;/ prosze o pomoc